Oisko se ihan kamalaa, jos

meille tulis vielä vauva? Yks vaan, sellainen pieni?
Eihän se edes veis paljon tilaa ensalkuun ja ne pienet nutut tässä pyykkimäärässä ei paljoa lisätöitä tuottais.

Ja kun se kasvaisi, niin noista isommista ois varmaan jo jokunen lentänyt omaan pesäänsä... Ei tulis tilanpuutettakaan.

Eikä se enää varmaan aiheuttais sen enempää kyselyitä uskonnon suhteenkaan, kun mitä tähänkään mennessä multa kysellään...
 
äippä
voi kun ihanaa,että siekin vielä kuumeilet,montakos sulla olikaan?kymmenen lasta vai..
tuskin aiheuttas kyselyitä,varmasti jo tutun tutut odottaa että millonkas teille taaas tuleepi?ku on tottuneet lapsirakkauteenne:)
Kuin vanha on pienimmäisenne nyt?
Sen kuin hommiin jos tuntuu että rakkaus ja talous kestää:)
 
Teidän ois pitänyt alkaa nyt kauhistelemaan, että onko se muka yksin meidän tehtävä täyttää maailma.
Ja paasata siitä, miten tärkeää äidinkin on pitää itsensä kiinni työelämässä ja tehdä niitä töitä, eikä vaan maata kotona laakereillaan nostaen kelan äippärahaa ja kotihoidontukea.

Höh... pieleen meni mun koitos saada sitä kaivattua säpinää ja puheenaihetta :ashamed: :D
 
Entäs synnytys sitten... ehtisitkö sairaalaan, ja olisiko muille lapsille hoitajaa...? :) Nämä ovat sellaisia asioita, joista mä muistan sun murehtineen palstalla raskauksien yhteydessä. No, jotenkinhan nekin tietysti järkkääntyisivät, kuten ennenkin =)

Mutta go girl, go, jos se vaan siltä tuntuu :)
 
vieras
Se on vaan sellanen juttu, että nälkä kasvaa syödessä...
ja mitä enempi lapsia, sitä enempi haluaa vauvoja. Mulla on ollut kovin vauvakuume yllättäen aina vauva-aikaan. Sellanen näitä lisää fiilis :) Se menee sit ohi, kun ne vähän kasvaa. Vaikka on ne niin ihania ja mitä enempi niitä saa, sitä helpommalla niiden hoidon ottaa... ;) auttoks yhtään ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Ota tuo mun adhd (tai siltä se tuntuu)pariks päivää hoitoon :D
Paluu todellisuuteen,ei ne kauan oo vauvoja,pieniä ja viattomia :heart:
Juu... mulla on tässä näitä "ei enää ihan niin pieniä ja viattomia" ympärillä kyllä, että tiedän mie sen... ja uhmaiät ja esimurrosiän ja onpa tuota kokemusta jo ihan oikeista murkkuikäisistäkin ;)
 
niin
voihan niitä tosiaan tehdä vielä montakin jos siltä tuntuu. Oletteko miettineet että jos tapahtuisi vammautuminen että olisikin esim. vaikeasti kehitysvammainen lapsi. Siinä pistetään jaksaminen koville. Vaikka onhan niitä apureitakin sitten :) Mutta oma jaksaminen on tärkeintä. Ja töissä ei ole pakko käydä. Ei mua haittaa jos joku on kotona lasten kanssa vaikka koko elämänsä. Ei niillä lapsilla rikastuun pääse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Ota tuo mun adhd (tai siltä se tuntuu)pariks päivää hoitoon :D
Paluu todellisuuteen,ei ne kauan oo vauvoja,pieniä ja viattomia :heart:
Juu... mulla on tässä näitä "ei enää ihan niin pieniä ja viattomia" ympärillä kyllä, että tiedän mie sen... ja uhmaiät ja esimurrosiän ja onpa tuota kokemusta jo ihan oikeista murkkuikäisistäkin ;)
No kyllä sinä sitten aina yhden pienen siinä vielä pyörität :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Entäs synnytys sitten... ehtisitkö sairaalaan, ja olisiko muille lapsille hoitajaa...? :) Nämä ovat sellaisia asioita, joista mä muistan sun murehtineen palstalla raskauksien yhteydessä. No, jotenkinhan nekin tietysti järkkääntyisivät, kuten ennenkin =)
Noihan ne on ne pahat jutut just kyllä... Siis se ois edelleen kamalinta, mitä mie voisin kuvitella... Synnyttää tuossa meidän metri kertaa metri puoltoista vessassa pienten toimiessa kätilöinä, kun isommat ois koulussa ja mies töissä, naapurit kaupassa... ja ambulanssi vasta tulossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Entäs synnytys sitten... ehtisitkö sairaalaan, ja olisiko muille lapsille hoitajaa...? :) Nämä ovat sellaisia asioita, joista mä muistan sun murehtineen palstalla raskauksien yhteydessä. No, jotenkinhan nekin tietysti järkkääntyisivät, kuten ennenkin =)
Noihan ne on ne pahat jutut just kyllä... Siis se ois edelleen kamalinta, mitä mie voisin kuvitella... Synnyttää tuossa meidän metri kertaa metri puoltoista vessassa pienten toimiessa kätilöinä, kun isommat ois koulussa ja mies töissä, naapurit kaupassa... ja ambulanssi vasta tulossa.
Mä kyllä luulen, että sä selviäisit siitäkin hienosti lopulta =)
 

Yhteistyössä