Olen menossa polttareihin jossa pitäisi pukeutua 80-luvun tyylisesti... eli miten?

  • Viestiketjun aloittaja mielikuvitukseton
  • Ensimmäinen viesti
mielikuvitukseton
Olen vissiin vähän mielikuvitukseton, mutta en keksi mitä laittaisin päälle. Ostaa en kyllä kallista ainakaan viitsi, kun itse polttareihin pitää kustantaa 100 euroa!!! Tarkoitus oli että morsian puetaan 80-luvun tyyliseti ja meillä muilla vähän jotain sinnepäin... mutta sitä se vähän voisi olla?? Jotenkin toisaalta tuntuu dorkalta pukeutua "vähän" 80-luvun tyylisesti... siis että joko tai minusta.
 
"noh"
[QUOTE="vieras";23792617]Neonhuppari... missä asut mulla on ainakin kaikki tallella suoraan 80 luvulta.[/QUOTE]

Olen syntynyt siis itse 80-luvulla, jotenka eipä ole lapsena tullut käytettyä isoja olkatoppauksia tms ...
 
Niin ja olihan 80 luvun loppu sitä juppiaikaa, eli ihan merkkikamaa päälle niin että logot vilkkuu. Silloin oli Lacoste se paras merkki, sen pikeepaitoja päälle.

Sitten se että ripsari, korut, vaatteet ja kengät oli samaa väriä. Katseltiin just äitin kanssa vanhoja valokuvia ja aiettä, oli mun äiti kaunis. Violetti ripsari, violetti Chanelin (varmaan aito) paita ja iso paksu vyö ja kivat hiihtarit. Sitten violetit avokkaat. Nätti :)
 
"aloittaja"
se tuntuu vaan kornilta kun oli suunniteltu, että morsian puetaan 80-luvun vaatteisiin täysin ja meillä muilla olisi "jotain" sellaista. Tuntuu kornilta lähteä muuten normikuteissa, mutta vetää vaikka sitten ne hiihtarit jalkaa.... :0
 
"Eee"
Riippuu sun garderobista, mutta mulle tuli kasaribileet helkkarin helpoiks ja halvoiks, kun tajusin, että sehän oli punkin ihanaa aikaa. Mulla on itellä sellanen hiukan rokahtava tyyli, eli vaatekaapista löyty valmiiks kaikenlaista sopivaa, missä on esim. vetoketjuja. Sitten pistin pari feikkihakaneulalävistystä korviin ja nenään (saa duunattua hakaneulasta sivuleikkurin avulla) ja yhteen sellaiseen punk-henkiseen t-paitaan lisäsin selkäpuolelle hakaneuloilla kiinni kangastilkun, johon kirjoitin tussilla "punk is not dead". En siis halunnut pilata sitä t-paitaa kirjoittamalla suoraan tussilla, koska pienestä punk-henkisyydestään huolimatta se on sellainen siisti punk-henkinen t-paita, jos nyt joku tajuu, mitä tarkoitan... Sukkahousut on myös niin halpoja, että sellaiset voi repiä menemättä vararikkoon ja kampaus sekä meikki on helppoja ja voila, autenttinen kasaripunktyyli on valmis! :)
 
Mep
Onko morsian syntynyt vasta 80 luvulla vai mistä teema tulee ylipäänsä?
Muutenhan tietäisit, mistä on kyse :))

Ainakin henkkamaukka myy taas uudelleen muotiin tulleita haaremihousuja, tuskin maksavat paljoa. Yhtä kauheet kun silloin alkuperäiset :)
 
meak
Tiukka alaosa ja runsas yläosa, eli vaikka legginssit (jos ei satu hiihtareita löytymään) ja joku ylisuuri college-paita olkatoppauksilla. Hiukset kuohkeasti, isot korvakorut ja rannerenkaita (joko metallisia ohuita tai sit muovisia).
 
minmin
Olkatoppaukset, kauluspaidan kaulukset ylös, korkea vyötärö, neonväriä, sifonkia, säärystimet, patellavyö, räikeä silmämeikki ja hiukset tupeerattu, paljon rannerenkaita ja kaulaketjuja, muoviset korvakorut. Noilla pääsee jo aika lähelle!
 
"vieras"
Sininen ripsiväri, kunnon poskipunakiilat, kiiltävät huulet, pörröinen kampaus ja kunnon olkatoppaukset, räikeät värit, sähkönsininen oli se juhlaväri.

Kannattaa käydä katselemassa kirppareilta, jos sieltä löytyisi jotain sopivaa. Porkkanamalliset housut on tuota aikaa ja paita tungettuna housuihin.
 
Tiukka alaosa ja runsas yläosa, eli vaikka legginssit (jos ei satu hiihtareita löytymään) ja joku ylisuuri college-paita olkatoppauksilla. Hiukset kuohkeasti, isot korvakorut ja rannerenkaita (joko metallisia ohuita tai sit muovisia).
Tohon lisäisin vielä sellaset peruskorkkarit kengiksi tai varrelliset lenkkarit.Nää löytää kaikki kirpparilta varmaan alle kympillä.Ja jos omistaa kreppiraudan niin se käyttöön :D
Olispa kiva ite mennä johonkin kasaribileisiin.
 
sivusta
Eikö teistä muista ole outoa, että koko polttariseurue pukeutuu...? eikös se nyt kuitenkin yleensä ole sen polttarisankarin eli morisamen juttu, että erottuu muista???
 
"vieras"
Kirkkaita värejä, esim. kunnon räikeää pinkkiä yms. Olkatoppauksia, kiharaa tukkaa, värikkäät meikit ja muovikorut, leveät vyöt jne.

Oon itse asiassa ite menossa yksiin kasaribileisiin, ja ongelmana on enää kengät. Mitkä olis hyvät kasarikengät, mutta kuitenkin bileisiin sopivat eli ei kamalan arkiset?
 

Yhteistyössä