Olen niin pettynyt koko matkaan.

SISSUS
Viimeinen kerta kun lähden kiertomatkalle, väsymystä 24/7 päällä, kaikki suunniteltu vain niin että ostetaan joka paikasta jotain mihin oppaat vievät meitä, jos et ostaa niin olet kamala jokaisen silmissä. Tässä missä ollaan naisia ahdistellaan ja se hermostuttaa todella paljon kun mukana vielä pieni lapsi itsellä. Jopa itse opas ahdisteli jonkin verran tai jonkin verran on lievästi sanottua, jopa omassa huonessa ei saa olla rauhassa kop kop ,,khulta olatko taalla,,. Kaupan päälle väsymyksen takia pojalle on tullut flunssan oireet, itsellekin, sekä sain silmätulehduksen kun ei ollut aika vaihtaa piilolinssejä ja ilman en näe mitään. Muutenkin olo niin kuin olisit jossain koulumatkalla, kun siellä muutkin ihmiset ja et voi mennä mihinkään yksin etkä olla myöhässä, jos myöhästyt niin kuin minä kerran, kun pojalle noussut kuumetta, niin joku huusi minulle bussissa heti että viimeinen kerta prkle teet niin. Huhhuh. Väsynyt, *ittuuntunut, vihainen ja mun kaikki tuntemukset ei voi edes sanoilla selittää, kun vielä kaikki mitä kirjoitin on pientä purkkausta ,,vain,,. Todellisuudessa koko reissu oli painajainen, onneksi pian takaisin. Vielä tämä maa missä olen, tänne viimeinen kerta astun.

Osallistuit siis kiertomatkalle joka kohdistui useaan kohteeseen? Matkalla oli muitakin kuin sinä ja lapsesi?? Et selvittänyt mitään etukäteen?

Oletko oikeasti noin yksinkertainen??
Matkalle osallistui muitakin ja oletat että KAIKKI tapahtuu sinun mieltymystesi ja jaksamisesi mukaisesti.

HALOO??

Kannattaa varmaan ensikerralla varata oma matkaopas ja oma lentokone ja oma hotelli ja oma lääkäri ja oma.. ja oma..

Tiedätkö varmasti kaikkien muidenkin loma on PILALLA takiasi!
 
Mun mielestä turkkilaiset ukot on ihan kohteliaita jos vertaa vaikka egyptiläisiin. Ilman lapsia matkustaessa turkissa oli jonkun verran jotain silmäniskentää, mutta lasten kanssa sain suorastaan olla rauhassa. Juttelivat aina lapsille vaan. Mies mukana saattaa kyllä auttaa.
 
Mun mielestä turkkilaiset ukot on ihan kohteliaita jos vertaa vaikka egyptiläisiin. Ilman lapsia matkustaessa turkissa oli jonkun verran jotain silmäniskentää, mutta lasten kanssa sain suorastaan olla rauhassa. Juttelivat aina lapsille vaan. Mies mukana saattaa kyllä auttaa.
No eivät niin kohteliaita :D tai sitten ei minulla ollut tuuria matkalla.

Tässä mietin ja lasken kun tämän vuoden aikana olen ollut 30:ssä eri kohteessa, melkein jatkuvasti matkoilla. Niin vain 2 reissua ei mennyt ihan putkeen. Mutta tämä reissu on ollut ensimmäistä kerta minulle todella stressaava, en ihan kaikkia täällä vielä kertonut, mutta mitään hyvää ei ole tapahtunut siellä. Sekä ymmärsin että kiertomatkat ei todellakaan mun juttu ole, kuvittelen sen että on aika rentoja matkoja nämä ovat, mutta todellisuus on aivan eri ja pienten kanss näihin ei kannattaa lähteä.
 
vierailija
Nuo kiertomatkat on järjestetty yksinäisille ihmisille, jotka eivät osaa tehdä ulkomailla mitään ilman opasta, ja tarvitsevat jatkuvaa ohjausta. Aika tynnyrissä olet kasvanut, jos kuvittelit että tuollaisella matkalla sinuun suhtaudutaan millään muulla tavalla kuin päiväkoti-ikäiseen lapseen.

Kun kyseessä on kiertomatka, voit taatusti olettaa istuvasi bussissa tuntikausia, ei tuon pitäisi mikään yllätys olla. Taikomallako kuvittelit siirtyväsi paikasta toiseen?

Seuraavan kerran kun matkustat, mieti etukäteen, mitä matka sisältää, ja mitä se käytännössä tarkoittaa. Pienen lapsen kanssa kannattaa erikseen valita lapsiystävällinen kohde, eli paikka, jossa ollaan koko ajan yhdessä paikassa, kaikki palvelut ovat lähellä, ja lapselle on järkevää tekemistä.

Kaikki ohjattu tekeminen tarkoittaa aikatauluja, koska ei niitä yksin sinua varten järjestetä, ellet sitten ole valmis maksamaan niistä niin paljon, että voit ostaa kaikki muut tulijat ulos.
 
No eivät niin kohteliaita :D tai sitten ei minulla ollut tuuria matkalla.

Tässä mietin ja lasken kun tämän vuoden aikana olen ollut 30:ssä eri kohteessa, melkein jatkuvasti matkoilla. Niin vain 2 reissua ei mennyt ihan putkeen. Mutta tämä reissu on ollut ensimmäistä kerta minulle todella stressaava, en ihan kaikkia täällä vielä kertonut, mutta mitään hyvää ei ole tapahtunut siellä. Sekä ymmärsin että kiertomatkat ei todellakaan mun juttu ole, kuvittelen sen että on aika rentoja matkoja nämä ovat, mutta todellisuus on aivan eri ja pienten kanss näihin ei kannattaa lähteä.
No siis, egyptiläisiin verrattuna. Ne nimittäin on ihan kaameita.:D
 
Nuo kiertomatkat on järjestetty yksinäisille ihmisille, jotka eivät osaa tehdä ulkomailla mitään ilman opasta, ja tarvitsevat jatkuvaa ohjausta. Aika tynnyrissä olet kasvanut, jos kuvittelit että tuollaisella matkalla sinuun suhtaudutaan millään muulla tavalla kuin päiväkoti-ikäiseen lapseen.

Kun kyseessä on kiertomatka, voit taatusti olettaa istuvasi bussissa tuntikausia, ei tuon pitäisi mikään yllätys olla. Taikomallako kuvittelit siirtyväsi paikasta toiseen?

Seuraavan kerran kun matkustat, mieti etukäteen, mitä matka sisältää, ja mitä se käytännössä tarkoittaa. Pienen lapsen kanssa kannattaa erikseen valita lapsiystävällinen kohde, eli paikka, jossa ollaan koko ajan yhdessä paikassa, kaikki palvelut ovat lähellä, ja lapselle on järkevää tekemistä.

Kaikki ohjattu tekeminen tarkoittaa aikatauluja, koska ei niitä yksin sinua varten järjestetä, ellet sitten ole valmis maksamaan niistä niin paljon, että voit ostaa kaikki muut tulijat ulos.
Totta puhut että näitä matkoja parempi tehdä jos on yksinäinen tai jonkun kanssa vaikka oman miehen kanssa mutta ilman lapsia. Lapsille ovat aika rankkoja. Mutta kokeiltu nyt sekin.
 
Mun mielestä turkkilaiset ukot on ihan kohteliaita jos vertaa vaikka egyptiläisiin. Ilman lapsia matkustaessa turkissa oli jonkun verran jotain silmäniskentää, mutta lasten kanssa sain suorastaan olla rauhassa. Juttelivat aina lapsille vaan. Mies mukana saattaa kyllä auttaa.
Turkkiin en mene ikinä, mielestäni rupumesta. Turkkilaiset miehet ovat tunnettuja gigoloita. Samoin naiset.

Egyptissä ollaan enempi uskonnollisia. Itse pidän esimerkiksi Macadi Bayn rannikoista, on todella rentouttavaa sukellella koralleita kuvaillen ja merestä nauttien.
 
Mutta niin kuin sanoin nämä kiertomatkat keskitty että turisti tuhlaa rahoja vain siellä, jatkuvasti olimme käyneet jossain missä melkein pakotetaan tuhlamaan, vaikka joku tehdas ym ym... Itse en ostanut mitään muuta kun ruokaa, kun en mä tee mitään tavaroilla mitä mä en tarvitse ja heidän silmissä olen heti pihi jos en halua ostaa mitään. Jos shoppailulle mun on pakko päästä niin se on vain Ranska, Italia, Lontoo, missä löytyy juuri se mitä haluan, mutta kun en tarvitse mitään, koruja, heidän laukkuja, mattoja ja niin edelleen
 
Mulla taas aivan eri kokemukset egyptialaisista paitsi paikasta en tykkää :D
Mun kokemus on se, että Turkissa mies ei ole vaarassa sen takia, että liikkuu minun kanssa. Egyptissä pelotti, koska ne äijät suhtautui niin avoimen vihamielisesti mun mieheen ja yritti koko aika tulla iskemään mua. Tuli oikeasti vaaratilanteita.
Lisäksi kaikenlaista niljakasta asiaa nämä miehet tulivat minulle aina puhumaan, esim. että montako tuntia he jaksavat yhteen menoon jyystää vs suomimies on ihan huono.
Mutta viimeksi oltiin Egyptissä kun oli ollut niitä levottomuuksia, että siellä oltiin ihan sekaisin muutenkin ja ihmiset tosi aggressiivisia.
Olen halunnut siellä käydä lähinä vaan pyramidien ja hautojen takia.
 
Samalla tavalla esimerkiksi GC:llä lomaosakkiden kauppaajat ja muut ottavat päähän. Usein he iskevät kiinni ihmisiin, joilla ei ole rusketusta. Ottamalla rusketuksen vaikka solariumista ennen matkaa välttää kaupustelijoiden lähentelyt.

Mikäli pitää Canarian suuntaan mennä, niin Teneriffa on mielestäni paljon parempi ja laadukkaampi mesta. Golfkentät ovat hyvät ja siellä ei ole kaupustelijoita riesana.
 
Mun kokemus on se, että Turkissa mies ei ole vaarassa sen takia, että liikkuu minun kanssa. Egyptissä pelotti, koska ne äijät suhtautui niin avoimen vihamielisesti mun mieheen ja yritti koko aika tulla iskemään mua. Tuli oikeasti vaaratilanteita.
Lisäksi kaikenlaista niljakasta asiaa nämä miehet tulivat minulle aina puhumaan, esim. että montako tuntia he jaksavat yhteen menoon jyystää vs suomimies on ihan huono.
Mutta viimeksi oltiin Egyptissä kun oli ollut niitä levottomuuksia, että siellä oltiin ihan sekaisin muutenkin ja ihmiset tosi aggressiivisia.
Olen halunnut siellä käydä lähinä vaan pyramidien ja hautojen takia.
Meeppäs seuraavan kerran Beduiinien vieraaksi aavikolle. Opit jotain elämästä. Viimeksi polttelimme heidän vieraanaan vesipiippua ja katselimme keskellä aavikkoa tähtiä isohkoilla kaukoputkilla.

Auringonlasku aavikollla on myös niin ikimuistoinen tapahtuma, että se jää varmasti mieleen.
 
Samalla tavalla esimerkiksi GC:llä lomaosakkiden kauppaajat ja muut ottavat päähän. Usein he iskevät kiinni ihmisiin, joilla ei ole rusketusta. Ottamalla rusketuksen vaikka solariumista ennen matkaa välttää kaupustelijoiden lähentelyt.

Mikäli pitää Canarian suuntaan mennä, niin Teneriffa on mielestäni paljon parempi ja laadukkaampi mesta. Golfkentät ovat hyvät ja siellä ei ole kaupustelijoita riesana.
Hyi rusketus. Itse en kyllä tykkää, yritän vältellä moista. Muut ottakoot rusketusta mutta ei ole vaalealle iholle terveellistä.
 
Meeppäs seuraavan kerran Beduiinien vieraaksi aavikolle. Opit jotain elämästä. Viimeksi polttelimme heidän vieraanaan vesipiippua ja katselimme keskellä aavikkoa tähtiä isohkoilla kaukoputkilla.

Auringonlasku aavikollla on myös niin ikimuistoinen tapahtuma, että se jää varmasti mieleen.
Joo beduiinit oli ihan jees. Ne ei kyyläilleet eikä lähennelleet. Eivät mitään erityisen ystävällisiäkään olleet, mutta siitä juuri pidin, kun olin jo niin väsynyt niihin mukaystävällisiin äijiin.
 
Hyi rusketus. Itse en kyllä tykkää, yritän vältellä moista. Muut ottakoot rusketusta mutta ei ole vaalealle iholle terveellistä.
Totta, mutta sillä tavoin ne bongaa sut. Pidempään siellä olleet ovat yleensä ruskettuneita ja he tietävät, että on turha myydä, kun on jo tyrkytetty.

Ruskettavista voiteista sellainen hassu juttu, että kerran kokeilin sellaisilla itseäni ruskettaa ja kun menin sitten ekaa kertaa altaille ja nousin pois, oli se ruskettava mönjä jotenkin huuhtounut osittain pois. Olin siis täynnä vaaleita ihmeellisiä laikkuja ja ihmiset katsoivat minua kuin spitaalista :)
 
vierailija
Sama minäkin mutta ajattelin kokeilla jotain muuta. Oli iso pettymys kaikista pahin kun itse opas ahdistelee 24/7. En voi edes mun tuntemuksia kirjoittaa, mutta niin pahaa maku on jäänyt että voi voi.
Olen ollut myös kiertomatkalla ja juuri samojen syiden vuoksi se oli ensimmäinen ja viimeinen sellainen matka. Opas myös painosti kanssaan seksiin ensin juotettuaan minut humalaan.
 
Miksi toitotat joka viestissä että mies pitäisi olla mukana. Kaikilla ei ehkä ole ja haluavat silti matkustaa. Tai mies ei halua lähteä minnekkään.
En tarkoittanut toitottaa. Tarkoitin, että tuollaisissa maissa se tuo jonkin verran turvaa. En tarkoita mitään pahaa ja ymmärrän että joku voi haluta mennä ilman miestä tai että ei vaikka tarvii miestä muutenkaan yhtään mihinkään. Tarkoitin ihan puhtaasti, että turvaksi, torjumaan kaikenmaailman ajdistelijoita, edes vähän.
 
Totta, mutta sillä tavoin ne bongaa sut. Pidempään siellä olleet ovat yleensä ruskettuneita ja he tietävät, että on turha myydä, kun on jo tyrkytetty.

Ruskettavista voiteista sellainen hassu juttu, että kerran kokeilin sellaisilla itseäni ruskettaa ja kun menin sitten ekaa kertaa altaille ja nousin pois, oli se ruskettava mönjä jotenkin huuhtounut osittain pois. Olin siis täynnä vaaleita ihmeellisiä laikkuja ja ihmiset katsoivat minua kuin spitaalista :)
Heh, joo, mutta mä rusketun tosi hitaasti, olisin varmaan kuukauden päivät tyrkyttäjien armoilla. Paras keino on välttää katsekontaktia ja puhua matkakumppanille omaa kieltä vaan niin että eivät tajua mitä puhutaan.
 
Olen ollut myös kiertomatkalla ja juuri samojen syiden vuoksi se oli ensimmäinen ja viimeinen sellainen matka. Opas myös painosti kanssaan seksiin ensin juotettuaan minut humalaan.
Ohhoh ettei vaan sama opas :(. Kun sama juttu kävi minulle ja kovasti se halusi että juon vaikka sanoin en, kun minulla pieni lapsi, se kuitenkin oli eri mieltä, en saanut edes huonessa olla rauhassa hänestä, huh pakko avautua ...
 

Yhteistyössä