Olen paikalla. Haluatko kysyä jotain?

[QUOTE="vieras";26549883]Palstaileeko sun vaimo? Millaisessa talossa asut? Kuinka usein harrastat seksiä? Masturboitko?[/QUOTE]

Palstailee - erittäin satunnaisesti ja harmaana.
Asun omakotitaossa.
Harrastan seksiä 7-14 viikossa, tällä hetkellä 4-7, kun vaimo on raskaana, eikä sillä seksihalut jostain syystä ihan normitasolla - paitsi välillä liiankin.
Ja kyllä masturboin joskus...
 
=)
Pari iltaa rilluuttelet Blue Oysterissa niin kyl siin fobiat katoo ;)
Ei oo kokemusta itellä, mutta uskoisin :ashamed:

Joo, asiakkaiden kanssa tuo vaan ei ole mahdollista.
Vähän outoa, jos esittelen itseni ja kättelen ja sitten "Hetkinen, käyn pesemässä kädet, koska sinä olet homo..." Voi olla, ettei kauppojan syntyisi :D.
Tosin tuosta fobiasta pitäisi päästä eroon ja koen sen vikana, en ominaisuutena itsessäni :D
 
"vieras"
Palstailee - erittäin satunnaisesti ja harmaana.
Asun omakotitaossa.
Harrastan seksiä 7-14 viikossa, tällä hetkellä 4-7, kun vaimo on raskaana, eikä sillä seksihalut jostain syystä ihan normitasolla - paitsi välillä liiankin.
Ja kyllä masturboin joskus...
Juu juu mutta millaisessa talossa? Uusi, vanha? Kivi, puu? Iso, pieni? Kaupunki, haja-asutus? :D
Edestä vai takaa? Aamulla vai yöllä? Perussamaa vai paljon vaihtelua? Onko totta että seksi paranee iän myötä?
 
[QUOTE="vieras";26549918]Juu juu mutta millaisessa talossa? Uusi, vanha? Kivi, puu? Iso, pieni? Kaupunki, haja-asutus? :D
Edestä vai takaa? Aamulla vai yöllä? Perussamaa vai paljon vaihtelua? Onko totta että seksi paranee iän myötä?[/QUOTE]

Kivitalo, rakennettu 1960-luvulla ja peruskorjattu 2000-luvun alussa.
180 m2 on nyt tilaa laajennuksen jälkeen
Ja keskellä korpea, pienessä kaupungissa. =)
Edestä, aamulla, vaihtelua.
Ehkä se seksi jollain tasolla paranee, kun sitä on harrastanut tarpeeksi - kyllä, se on parantunut vanhemmiten. ;)
 
[QUOTE="vieras";26549994]Oletko miespuolinen wannabee-Mummeliisa, vai miksi liioittelet seksielämääsi?[/QUOTE]

Mua on tänään syytetty ja wannabee-Milannaksi -ja Mummeliisaksi.
En ole - minä vastaan vain kysymyksiin, joita minun aloittamassani ketjussa on minulle esitetty.
Jos ne koskevat seksielämääni, vastaan myös - en sitä mitenkään liioittele. ;)
 
[QUOTE="vieras";26550119]Pikaiset vai pitkän kaavan mukaan? Onko teillä ollut aina yhtä aktiivista? Miten saatte touhuttua teineiltä rauhassa?[/QUOTE]

Riippuu päivästä, tänään meni pikaiset.
On ollut, lasten vauvaikää ehkä lukuunottamatta.
Meidän makuuhuone on aika lailla erillään muusta talosta, joten ihan rauhassa saadaan touhuilla...
 
[QUOTE="vieras";26550181]Pillu vai perse? Poltatko? Polttaako vaimosi raskausaikana ja mitä olet siitä mieltä?[/QUOTE]

Pillu.
En polta. Olen polttanut vuosia aikanaan, mutta lopettanut.
Ei polta raskausaikana ja olen sitä mieltä, että erittäin hyvä päätös - en olisi sallinutkaan tupakointia raskausaikana.
 
[QUOTE="vieras";26550244]onko sulla hyvät välit anopin kanssa?[/QUOTE]

Erittäin viileät, mutta samaan aikaan tulenarat.
Ei olla enää moniin vuosiin mitään sanaharkkaa saatu aikaan, mutta meidän välillä on, puolin ja toisin, sellainen kyräilytunnelma.
Ei juuri tavata, kummankaan toiveesta.
Vaimoni on joskus sanonut, että olisipa äitinsä anoppina samanlainen, kuin minun äitini.
 
Mutta kohta tämä otsikointi muuttuu virheelliseksi tuolta "Olen paikalla"-kohdalta.
Menen nukkumaan, että huomenna jaksan ajella Joensuuhun - toivotaan, ettei Joe tukehdu ;).
Jos jollekin tulee vielä kysymyksiä mieleen, kirjoittakaa ihmeessä tähän - minä vastailen sitten aamupalaa syödessä & sähköpostin lukemisen lomassa aamulla. ;)
 

Yhteistyössä