Olen paikalla. Haluatko kysyä jotain?

Khimaira
Mutta kohta tämä otsikointi muuttuu virheelliseksi tuolta "Olen paikalla"-kohdalta.
Menen nukkumaan, että huomenna jaksan ajella Joensuuhun - toivotaan, ettei Joe tukehdu ;).
Jos jollekin tulee vielä kysymyksiä mieleen, kirjoittakaa ihmeessä tähän - minä vastailen sitten aamupalaa syödessä & sähköpostin lukemisen lomassa aamulla. ;)
Oletko Joensuusta kotoisin?

Mä nimittäin olen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
[QUOTE="vieras";26557767]Joko sait tänään? Mitä vaimosi tykkää/tykkäisi jos tietäisi mitä kerrot täällä? Suostuisitko parin vaihtoon tai kimppakivaan? Oletko pettänyt nykyistäsi?[/QUOTE]

Tänään - kyllä. En ole huomannut vastata tuohon, niin vastaan nyt.
Eipä tuo mitenkään ole reagoinut, vaikka tietää, mitä tänne kirjoittelen.
EN OLE pettänyt, ENKÄ aio.
 
[QUOTE="vieras";26578977]Miksi ihmeessä aikuinen mies jaksaisi päivystää täällä akkojen palstalla? Mene vaikka Kauppalehden vastaavalle.[/QUOTE]

En minä täällä ainoa mies ole ;) .
Ajanvietettä, ei kai siinä mitään pahaa ole... Sitä paitsi, en minä täällä aina ole, vaikka olisinkin kirjautuneena.
Ja Kauppalehti tulee mulle kotiin - ei mun siitä tarvi enää mennä keskustelemaan.
 
"vieras"
ilman järkevää näyttöä! No kun tiedät niin paljon niin kerro tuohon vastaus!
Huostaaottoja!

:: Siirry foorumiin -

Eikö sosku osaa työtään vai Onko helpompi vaan viedä lapset! Tahtos mennä työharjotteluun soskuun ja katsoa miten lapset viedään! Olla kärpäsenä katossa!
Joku mättää soskussa ja pahasti!
Muistuttaa niitä dokumentteja 50-60 luvulla missä lapset vietiin painostuksen ja sosiaallisella pakolla yksinhuoltaja äideiltä! Jotenkin on niin tutun tuntusta!!!
Itse tekisin jotain asialle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26579032]ilman järkevää näyttöä! No kun tiedät niin paljon niin kerro tuohon vastaus!
Huostaaottoja!

:: Siirry foorumiin -

Eikö sosku osaa työtään vai Onko helpompi vaan viedä lapset! Tahtos mennä työharjotteluun soskuun ja katsoa miten lapset viedään! Olla kärpäsenä katossa!
Joku mättää soskussa ja pahasti!
Muistuttaa niitä dokumentteja 50-60 luvulla missä lapset vietiin painostuksen ja sosiaallisella pakolla yksinhuoltaja äideiltä! Jotenkin on niin tutun tuntusta!!!
Itse tekisin jotain asialle.[/QUOTE]

Minä en henkilökohtaisesti usko, että sosiaalihuolto vie lapsia ammattitaidon puutteen tai huvin vuoksi - uskon, että siihen on aina omat perusteensa, on Suomi sen verran hyvinvointivaltio.
Tosin, poikkeus vahvistaa säännön ja toki saattaa olla ja onkin ammattitaidon puutteita ja virkavirheitä.
Siitä vaan, eduskuntavaaleihin ehdokkaaksi, tai kuntavaaleihin - voit vaikuttaa ;)
 
[QUOTE="vieras";26579276]Tämän kommentin jälkeen alan vahvasti epäillä, että olet Mummeliisa salanikillä :)
Mutta sitten itse kysymykseen, miksi nainen, jolla on a-kupin rinnat ostaa c-kupin rintaliivit?[/QUOTE]

En todellakaan ole.
Ihailen kyllä Mummeliisan elämänasennetta ja suvaitsevaisuutta, mutta mä olen kyllää monella saralla todella erilainen.
Ja kysymykseen en osaa vastata, enpä rintaliiveistä oikeen mitään tiedä. :D
 

Yhteistyössä