Olen pilannut mahdollisuuteni löytää enää töitä?!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toimintaterapeutti? Mutta sehän on hyvä ja monipuolinen koulutus käsittääkseni. Tuttava pisti oman firman pystyyn, mutta se ei ap:lle taida olla nyt vaihtoehto? Tulevaisuudessahan hallitus kaavailee että yrittäjyyttä voisi kokeilla työttömyyskorvauksella turvallisesti...

Yksityiset lääkäriasemat? Vanhainkodit?
 
vierailija
No, olen toimintaterapeutiksi valmistunut. Yritin olla sanomatta, ettei minua tunnistettaisi.

Varmaan olet ihan oikeassa, kuten aiempi kirjoittajakin kommentoi, että suhteet olisivat todella tärkeitä, eikä minulla niitä oikein ole noihin työpaikkoihin, joissa esim. kesätyöpaikkoja melko runsaasti olisi (suuret sairaalat). En varmaan ole oikein sisäistänyt, että sosiaali- ja terveysalallakin työpaikat menisivät niin paljon suhteilla.
 
vierailija
Suosittelen kaikille myös osallistumista vapaaehtoistyöhön esim. yhdistyksissä, järjestöissä ja/tai urheiluseuroissa. Tekijöitä tarvitaan paljon! Työstä saa pyydettäessä todistuksen vapaaehtoistyöstä, joka auttaa työllistymisessä ja kouluihin pääsemisessä. Sieltä saa myös niitä elintärkeitä suhteita, joita tarvitsee elämässä ja työllistymisessä. Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä