Oletko katsonut leffaa Paranormal Activity? Oliko paha?

  • Viestiketjun aloittaja jänishousu
  • Ensimmäinen viesti
Ei se pelottava ole, ainakaan niin pelottava etteikö uskaltaisi katsoa. Mä odotin tätä leffaa kunnolla, ja sinällään oli pettymys. Sai äkkiseltään huomata että ne parhaat palat olikin jo etukäteen nähnyt, vaikka kuvittelin niiden olevan pienimmästä päästä. Lopusta (en kummastakaan) tykännyt yhtään, se jotenkin karisti vielä ne loputkin sätkytilat pois. Ei se mikään huono ollut, mutta kuvittelin olevan parempi. Toivotaan että jatko-osa on parempi :D
 
nana
siis se oli niin pelottava, että mulla oli silmät kiinni moneen otteeseen. Nyt jos sängyssä pimeällä ajattelen ks. leffaa mua käy pelottaa. en ikinä voisi katsoa sitä yskin uudestaan.
Ja mua ei edes yleensä pelota leffat.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
musta ihan sairaan pelottava kun se vielä perustuu tosi tapahtumiin :S
Nii aattele! Ihan niinku se blair witch project kans perustuu tosi tapahtumiin. Kauheeta! :eek:
idiootit. noi on markkinointikikkoja, eikä mitään totuuspohjaa väitteille kummallakaan leffalla.
 
vieras
Mun mielestä se oli karmiva..lähinnä ne pienet yksittäiset jutut,niinkun sen naisen pirullinen hymy siinä aika lopussa ja sit se valokuva siellä ullakolla..brrr..ja se kun se huojuu vaan tunnista toiseen siinä sängyn vieressä. Piti laittaa valot kun menin yöllä vessaan..
 
kauhuleffojen ystävä
Ajoittain jopa ihan ok, mut kokonaisuus perin tylsä ja ennalta-arvattava.

Mainoksissa, joita olin nähnyt etukäteen, oli juuri se loppuratkaisu. Siis mitä vittuu, aika typerä teko. Jossain vaiheessa leffaa tajuaa, et ei se päin videokameraa lentävä ruumis voi olla kukaan muu kuin se mies ja naisesta näki, et se on tulos hullux.

 

Yhteistyössä