Oletko omasta mielestäsi kaunis? Miksi olet? Miksi et?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"anais"
en ole.
liian litteä takaraivo
hilsettä
isot silmäpussit, tummat
paljon luomia kasvoissa
luufinnejä
alahuuli liian iso
pienet silmät
lihavuutta. kasvonpiirteet kuin vammaisella
tukka aina rasvoittuu
juurikasvvua
hennot ohuet hiukset
 
"mömmö"
Saan itsestäni ihan kauniin, jos haluan. Mutta ilman meikkiä ja hiusten (edes pientä) laittoa en ole erityisen kaunis, koska:
- kirjava ja kiiltelevä iho
- varjot silmien alla
- hiukset päätä myöten
 
vier
Olen mielestäni hyvännäköinen vaikken olekaan perinteisen kaunis enkä kovin naisellinen. Minulla on säännölliset piirteet ja hyvä iho. Olen kuitenkin liian karun näköinen ollakseni varsinaisesti kaunis :D
 
......
Mielestäni minusta saisi todella kauniin melko pienillä muutoksilla, mutta en halua pieniäkään kauneusleikkauksia koska niissä on aina riski mennä pieleen. Olen liian nynny.

On hassua miten paljon pienet asiat merkitsevät kasvoissa. Ilman noita pieniä muutoksia olen vain "ihan ok" (en kuitenkaan varsinaisesti "tavallinen", liian vahvat kasvonpiirteet siihen).

Mutta tunnen oloni kauniiksi kun oma mieheni katselee minua, ja se on tärkeintä :)
 
"vieras"
En ole kaunis mutten varmaan mikään kauhean rumakaan. Meikillä ihan nätti tai ainakin ok. Haluaisin kauniit kasvonpiirteet ja paksumman tukan, mutta olin aika jonon hännillä kun niitä geenejä jaettiin.
 
"Matilda"
Olen mielestäni kaunis,koska olen saanut upeita lapsia ja mahtavan miehen-ne tekevät minusta kauniin joka päivä:)
Suukot ja halit kaunistavat!
Olen monen mielestä kaunis ulkoisesti,itse en pidä sitä kovin tärkeänä asiana.Minut on kasvatettu niin,että kauneus tulee sisältäpäin ja kaunis ihminen=hyväsydämminen ihminen.
 
"vieras"
Olen mielestäni ihan kaunis. En semmoinen että lähtisin missikisoihin kokeilemaan onnea,mutta tavallisen kaunis. Mulla on pitkät ja hyväkuntoiset hiukset,hyvä iho,suuret silmät ja pitkät ripset. Hampaat on suorat ja vaaleat. Kroppa on ihan ok,olen normaalipainoinen,mutta kyllä kolme lasta on jättänyt silti jälkensä :)
 

Yhteistyössä