Oletko omasta mielestäsi kaunis? Miksi olet? Miksi et?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Söpöliini"
Olen mielestäni kaunis, suuret vihreät silmät, sopusuhtainen suu, tiimalasivartalo (vaikka ylipainoakin toki on vähän)...:) Ihoni on paikoittain huono, atooppinen, mutta olkoon, kaikkea ei voi saada...;) Ja se mikä ulkonäössä jää miinukselle, niin sen korvaan iloisella, lojaalilla ja kiltillä luonteella!
 
"eee"
Mielestäni olen. Mulla on klassiset ihan nätit kasvonpiirteet, joissa ei ole mitään häiritsevää - siro pieni nenä, isohkot silmät pitkillä ripsillä, sopusuhtainen suu. Iho ei ole mikään loistava, mutta ihan ok. Tukka on pitkä ja paksu. Olen pitkä ja hoikka/normaalipainoinen, tiimalasin mallinen.
 
Tosi tavis olen. Hyvänä päivänä vähän laittautuneena ihan nätti. Rumapäivänä koitan välttää peilejä ;) Kropastani en pidä, tai siis siinä kiinni olevista ylimääräisistä kiloista lähinnä... :snotty:
 
"vieras"
Olen omasta mielestäni. Mutta olen myös tietoinen että kasvoni jakavat mielipiteitä :D Mulla on isot silmät, iso suu ja iso nenä. Toi iso nenä ei kuulu useimpien kauneusihanteisiin, ja olen siitä kyllä kommenttiakin kuullut. Mut ite oon nykyään aika sinut nenuni kanssa, ja en jaksa välittää jos joku siitä mainitsee. Uskon että ihminen, jolla on tarve kommentoida ääneen omasta mielestään epämiellyttäviä piirteitä toisesta, ei ole ihan sinut itsensä kanssa ;) Vartaloon olen ihan tyytyväinen, ainahan sitä voisi olla muutaman kilon laihempi kyllä :)

Mun mielestä nykyään haukutaan kaikkea normilookista poikkeavaa liian herkästi rumaksi. Tosissaan jos miettii, niin olen varmaan max 5 kertaa nähnyt oikeasti omasta mielestä ruman ihmisen. Ja silloinkin ollut kyseessä joku sairaus/epämuodostuma.
 
-------
En, koska:
-huono iho
-vaaleat kulmakarvat ja ripset
-Huonot hiukset
-Kellertävät hampaat
-Rinnat liian pienet ja liian kaukana toisistaan
-Ilmeisesti kaksoisleuka (jos viimeaikaisia kuvia on uskominen, peilistä en sitä näe vaikka kuin sivulta katselisin
-Roikkuva silmäluomi
-Pottunokka

Meikillä saan itseni ihan nätiksi.
 
En ole, enkä koskaan ole ollutkaan (edes lapsena) kaunis. En millään mittapuulla, tai kenenkään mielestä. (en usko edes mieheni pitävän minua erityisen kauniina, vaikka rakastaakin). Olen perinyt isäni miehiset piirteet ja osittain myös luonteen. Edellisille en oikein mitään mahda, jälkimmäisiä koitan hillitä ja hallita, jottei minusta tulisi myös ihmisenä samanlaista, kuin isästäni. Olen perinyt häneltä myös taipumuksen addiktioihin -enkä tiedä, kuinka iloinen olen siitä, että viinan sijasta olen valinnut makeanhimon, jota keskivartaloni nyt juhlistaa lähes kaljamahaa muistuttavalla pötsillä.

Kauniimmalta äidiltäni olen perinyt vain vilkkaan ja aktiivisen hormonitoiminnan, mikä käytännössä tarkoittaa teini-ikäisen akneongelmia nelikymppisellä naisella.

N. kymmenen vuotta sitten otin itsestäni niskaperseotteen, kieltäydyin jättäytymästä perimäni armoille ja laihdutin normaalipainoon, urheilin, söin terveellisesti, hoidin ihoani jne. Enkä muista koskaan olleeni onnettomampi ja pahemmin hukassa itseni kanssa. Tiedä sitten, mikä auttaisi.
 
Ihan nätti ja sievä, joskus kauniskin. :) Olen tyytyväinen kasvoihini ja hiuksiini ja pian kroppaankin, kun olen saanut laihdutettua. Kauneimmillani olen hymyillessäni, etenkin innostuneena ja/tai ihastuneena. :)
Jos nuo kuvat mitä tässä on sun omia niin olet kyllä tosi söpö. Tulee mieleen sellainen viaton maalaistyttö, hyvällä tavalla. Mullakin on pari omaa kuvan tekelettä täällä joskus pyörinyt, mutta sitten aina säikähdän ja otan ne pois, ettei kukaan tunnistaisi:ashamed:
 
"vieras"
En ole kaunis.
Mulla on ohuet hiukset, huono iho, olen liian laiha ja tissit puuttuu.

Mutta en ole rumakaan.
Lapset ja vanhukset ei juokse karkuun mut nähdessään, koirat kipittää kiltisti perässä ja hevoset hörisee, kun marssin talliin. Ja olen päässyt naimisiin asti.
En siis kaiketikaan ole susiruma suohirviö.

Uskoisin olevani ihan tavis.
Sä oot kyllä ihana. Ja tää ei sit ollu mitään kettuilua! :)

Nii ja mä en todellakaan pidä itseäni kauniina, oon ruma ja sillä sipuli.
 
"xXx"
Pidän itseäni aika tavallisen näköisenä silloin kun olen meikannut. Silmät mulla on kauniit, isoäidin perintöä. Ilman meikkiä olen aika valju, vaalea kun olen. Iho on epätasaisen värinen (couperosa) ja kulmakarvat/ripset ihan vaaleat. Pääosin olen kasvoihini tyytyväinen, vaikka voishan sitä nätimpikin olla.

Kroppa sen sijaan :/ Mä olen tosi lyhyt, alle 160cm. Muutama kilo ylipainoa, leveä persaus, pattipolvet ja länkisääret, nam.. Juu ei. Pitäisi laihduttaa että näyttäisi paremmalle, nyt muistutan lähinnä plussapalloa. Painoa on siis 55kg tällä hetkellä ja ainakin 5kg pitäisi saada pois että takapuoli kaventuisi ja reidet pienenisi, näyttäisin silloin paljon sopusuhtaisemmalle. En ole siis tyytyväinen itseeni nyt.
 
jeppisjei
Olen melkein aina tyytyväinen ulkonäkööni. Pitkät ruskeat hiukset, vihreät silmät, olen muodokas (en mikään missin mittainen) rintava ja "perseikäs". :) Ihoni on paria astetta tummempi, kuin normaali suomalaisen. Olen siis ihan suomalainen, mutta pientä eksoottista vivahdetta löytyy.
Mutta toisinaan sieltä peilistä tuijottaa löysä nahkakasa varustettuna tummilla silmäpusseilla.
 

Yhteistyössä