Oletteko huomanneet kiusaamista FB:ssä?Esim joku ei koskaan tykkää tilastasi,mutta muiden tykkää?

  • Viestiketjun aloittaja Viona
  • Ensimmäinen viesti
"sipsi"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25300172:
Mä en edes tiennyt, että niitä tykkäämisiä pitäisi jotenkin laskea tai painaa mieleen, kuka tykkäilee ja kuka ei.
Samoin... Mulla ei ole yhtään FB kaveria, joka "kiusaisi"... Ne on mun ystäviä :)
 
"vieras"
Mä voin kertoa että yhdeltä ystävältäni tulee niin paljon kaikenlaisia pelipäivityksiä ja muutenkin julkaisuja niin tiheään, että olen blokannut koko tyypin näkymästä uutisvirrastani. Siis hän on oikein mukava muuten, mutta en tykkää siitä että niitä päivityksiä on niin PALJON.

Tästä syystä häneltä päivitys josta muuten saattaisin tykätä voi jäädä näkemättä. Käyn mä välillä sen seinää kurkkimassa. Mutta kun yhden henkilön viestit täyttää koko uutisvirran niin ei sekään ole kivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25300208:
Olen huomannut kiusaamista ja myös naurettavaa lapsellisuutta.
Tuo tykkäily ja tykkäämättä jättäminen ei ole kiusaamista mutta se,että kyttä kuka kenenkin tiloista tykkää,muttei sitten omista päivityksistä..se on naurettavaa ja lapsellista..Kertoo siitä,ettei omaa elämää kauheasti ole. :D

Oikeaa kiusaamista olen nähnyt kyllä,kuten haukkumista ja selkeää vihjailua pienen porukan kesken ihmisistä,jotka itsensä voivat siitä tunnistaa,kuten myös moni muukin.
Ja myös paljon pahempaa kiusaamista liittyen facebookkiin. :D
Näin juuri. Olen siis nähnyt tuollaista mitä pitäisin itsekin kiusaamisena, toisten haukkumista, loukkaamista, ilkeitä vihjailuja ja jopa porukan yllyttämistä yhtä ihmistä vastaan jne.

Mutta noilla kuka tykkää kenenkin jutuista ei ole mitään tekemistä kiusaamisen kanssa. Kai se "tykkäämisen" idea on siinä että sillä voi ilmaista mistä (silmiinsä osuneista) jutuista nyt sattuu erityisesti tykkäämään, ei niin että tykkäämisissä pitää olla tasapuolinen kaikkia kavereitaan kohtaan.
 
:) Tämä on vähän sam kuin se ketjuviesti facebookissa; "Ystävät ovat tärkeitä. Tykkää jos olet minun ystäväni"-tyyliin:D:D Siis oikeasti! Aikuiset ihmisetkin nuita laittaa! En periaatteessa nuihin vastaa. Ja arvatkaa, mus yksi kaveri veti herneen nokkaan siitä kun en ollut siitä sitten tykännyt:) Oli ihan pakko laittaa..
 

Yhteistyössä