Oletteko olleet tyytyväisiä Ecco-kenkien laatuun? Meillä tarrat ei enää pidä :(

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Muuten ihan hyvät kengät, mutta isoveljelle vaihdoin juuri tarranauhan pehmeän puolen, oli aika näpräämistä mutta nyt ne pysyy kiinni :) Pikkuveli on pitänyt omiansa vain syksyllä pari kuukautta (Kuomia nyt alkuvuoden) ja nää aion viedä tänään kauppaan näytille, koska pitäisihän niiden kestää kun kengätkin on vielä ihan siistit!! Vai onko niin, että koska nämä on ostettu prismasta ja oli vähän halvemmat kuin kenkäkaupssa, niin näissä on sitten säästetty materiaaleissa ja laitettu huonompilaatuiset tarranauhat?!?
 
sd
Meillä ei ole ollut valittamista. Nytkin on ollut 2v:llä ja 4v:llä talvikenkinä EcCot ja lisäksi viime kesänä oli isommalla Eccon sandaalit koko kesän jalassa. Eikä mitään ongelmia ollut.
 
"vieras"
9 v valittelee, ettei tarrat pysy kunnolla kiinni. En ole vielä tarkistanut, missä kunnossa se väkäspuoli on. Yleensä vikana on se, että sinne väkäsiin on jäänyt jotain nukkaa kiinni, mikä pitää putsata pois, että taas pitää.
 
"Hmmm"
Tuskinpa ne marketin huonompia ovat kuin kenkäkaupan Eccot. Meillä ei ole ollut tarrojen kanssa ongelmia ja kengät on kestänyt ja kestänyt. Nuhjuisen näköisiksi kengät menee nopeasti päältäpäin. Joskus tarrat voivat sen takia lakata toimimasta, kun niihin kertyy kaikenlaista nöyhtää eli niitä pitää putsata. Anna ihmeessä palautetta kengistä ja mieluiten suoraan maahantuojalle ECCO-Suomi Oy Ab
Särkiniementie 3, PL 115, 00211 HELSINKI
(09)6689840
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28250747]9 v valittelee, ettei tarrat pysy kunnolla kiinni. En ole vielä tarkistanut, missä kunnossa se väkäspuoli on. Yleensä vikana on se, että sinne väkäsiin on jäänyt jotain nukkaa kiinni, mikä pitää putsata pois, että taas pitää.[/QUOTE]

Jep, mutta tässä ei ollut enää kyse siitä, putsasin niitäkin. Kokeilin uudella tarranauhalla, missä vika on, ja kengän pehmeä tarra ei tarttunut edes uuden karkeaan puoleen, ja uusi pehmeä puoli tarrasi hyvin kiinni kengän karkeaan puoleen.
 
Ecoilija
Niin siis puhutaanhan täällä nyt niistä "terveyskengistä" Eccosta?

Itsellä talvikengät (varrelliset) lahonneet, ja nyt vasta toinen talvi kun käytän niitä.
Samoin viime keväänä ostin Eccolta nahkaiset kävelykengät, hajosivat alle kuukaudessa kyljestä, eivät saumat pitäneet.
Nahkakenkien saumat siis pettivät. Tai ovat pettäneet yllättävän (hintaan nähden omasta mielestäni) liian nopeaa. Hyvin ovat muuten palvelleet. En nivelien takia voi/pysty oikein muita kenkiä käyttämään.

Harmittaa etteivät aina kestä.
 
Ecoilija
[QUOTE="vieras";28250969]Eikö Eccoja ole vain mummoilla.[/QUOTE]

Ei. Kyllä mummotkin Eccoja käyttävät, mutta niitä nyt itse olen nähnyt vauvasta vaariin.

Itselläni täytyy olla hyvin pehmustetut kengät, koska niveleni eivät kestä mitään tasapohja lätty-converseja.

Ja en todellakaan ole mikään mummo, esikoinen mahassa. Olen +parikymppinen.
 
"vieras"
Mulla itsellä ollut käytössä muutaman vuoden Eccon tarralliset talvikengät (juniorkengät, kokoja 39 asti) ulkoilukäytössä. Tarrat eivät pysy kunnolla kiinni eikä niissä ole mitään nukkaa yms. Lisäksi kengät on aivan tajuttoman liukkaat, ihan lumellakin. Monta kertaa olen kaatunut esim. pulkkaa vetäessä. Tavalliset kaupunkikengätkin pitävät lumella ja jäällä paremmin. En osta Eccoja enää koskaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28251146]Mulla itsellä ollut käytössä muutaman vuoden Eccon tarralliset talvikengät (juniorkengät, kokoja 39 asti) ulkoilukäytössä. Tarrat eivät pysy kunnolla kiinni eikä niissä ole mitään nukkaa yms. Lisäksi kengät on aivan tajuttoman liukkaat, ihan lumellakin. Monta kertaa olen kaatunut esim. pulkkaa vetäessä. Tavalliset kaupunkikengätkin pitävät lumella ja jäällä paremmin. En osta Eccoja enää koskaan.[/QUOTE]

Minäkin olen todennut Eccot liukkaiksi. Lapsella oli viime talvena Eccot ja Vikingit. Eccoilla kaatui useammankin kerran ulkoa sisältä tultaessa (yksi rappunen kadunpuoleiselta ovelta eteiskäytävään) ja muutenkin olivat kylmemmällä säällä kovat koppurat (juu, tiedän etteivät mitkään pakkaskengät olekaan, mutta alle 10 asteen pakkasilla pitäisi pärjätä).

Tarrakiinnityksistä ei ole havaintoja, ehkä jos olisi käytössä välikautena niin menisi hiekkaa enemmän?

Kovin kapeitakin ovat lestiltään. Tai ainakin mun ja lapsen ankkajalkaan.
 

Yhteistyössä