Oli papalla hieman suunta kateissa....

Eilen ajelin moottoritietä kohti kaupunkia. Siinä ajaessa piti oikein ajatella että mitä tässä näkymässä on outoa, siinä oli motarilta poistumiseen ramppi niin sieltä joku papparainen ajeli tulemaan, siis vastakarvaan....Hetken kesti ennenkuin tajusin että ei perkules, oikeasti se on tulossa sieltä alas.

Toivottavasti tajusi virheensä ennenkuin oli motarilla asti, siellä kuitenkin ajetaan 120 km/h. Täytyy toivoa että tajusi tai sitten poliisit saivat ajoissa pois koska lehdessä ei onnettomuuksista lukenut.
 
Tuossa tilanteessahan voi itse soittaa hälytyskeskukseen ja kertoa, että joku eksyny taas.

Minua on kerran tutulla yksisuuntaisella tullut joku vastaan. Vähän oli hölmö olo itellä, kun ei heti hoksannu, että miten se auto voi tulla samalla kaistalla :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Tuossa tilanteessahan voi itse soittaa hälytyskeskukseen ja kertoa, että joku eksyny taas.

Minua on kerran tutulla yksisuuntaisella tullut joku vastaan. Vähän oli hölmö olo itellä, kun ei heti hoksannu, että miten se auto voi tulla samalla kaistalla :snotty:
Niin tottakai mä soitin heti, siitä laitoinkin että toivottavasti poliisit saivat ajoissa kiinni ellei itse huomannut, itse en kuitenkaan ehtinyt enää kurvata erkaantumiskaistalle että oisin voinut mennä stoppaamaan.
 

Yhteistyössä