Olin tänään anoppi from palsta

Ryysäsin sisään nuorenparin kotiin omilla avaimilla, rekisteröin haukan(anopin)katseellani keittiön ja olohuoneen kunnon, jatkoin samalla vauhdilla jo tiskien kimppuun(melkoinen röykkiö) ja pyyhkäisinpä siinä ohimennen vähän pöytäpintojakin.

Kahvi oli jo tippumassa, kun nuoripari saapui kotiinsa.

En mä nyt sanois olevani ihan persiistä.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"mie"
Oho :) No kiva, jos tykkäävät. Mä sanoin aina omille tytöilleni, että sitten, kun muutatte omaan asuntoonne, minä EN tule sinne siivoamaan. Enkä muuten ole mennyt, enkä tule menemään. Toinen asunut omillaan jo puolisentoista vuotta (on nyt 20 v) ja toinen muutti just nyt kesäkuussa (on 18 v). Eikä mulla riittäis mitenkään edes voimia moiseen, kotona on vielä 1 lapsi, erityislapsi; joka vasta aloittaa koulun. Oma työnikin on niin vaativaa, että olen puolikuollut jo töistä kotiin tullessa.
 
[QUOTE="mie";28805769]Oho :) No kiva, jos tykkäävät. Mä sanoin aina omille tytöilleni, että sitten, kun muutatte omaan asuntoonne, minä EN tule sinne siivoamaan. Enkä muuten ole mennyt, enkä tule menemään. Toinen asunut omillaan jo puolisentoista vuotta (on nyt 20 v) ja toinen muutti just nyt kesäkuussa (on 18 v). Eikä mulla riittäis mitenkään edes voimia moiseen, kotona on vielä 1 lapsi, erityislapsi; joka vasta aloittaa koulun. Oma työnikin on niin vaativaa, että olen puolikuollut jo töistä kotiin tullessa.[/QUOTE]

Mulla oli lupa tiskata :) molemmat ovat paiskineet töitä ja vieraita käynyt paljon, joten aattelin siistiä sillä aikaa kun heitä odottelin. Mä olen aina vannonut olevani just sellainen anoppi, joka auttaa ja tukee, mutta ei tuppaudu liikaa. Ja sellainen kuulema olenkin. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28805805:
Mulla oli lupa tiskata :) molemmat ovat paiskineet töitä ja vieraita käynyt paljon, joten aattelin siistiä sillä aikaa kun heitä odottelin. Mä olen aina vannonut olevani just sellainen anoppi, joka auttaa ja tukee, mutta ei tuppaudu liikaa. Ja sellainen kuulema olenkin. :)
Mitä sä jätit kertomatta?
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28805805:
Mulla oli lupa tiskata :) molemmat ovat paiskineet töitä ja vieraita käynyt paljon, joten aattelin siistiä sillä aikaa kun heitä odottelin. Mä olen aina vannonut olevani just sellainen anoppi, joka auttaa ja tukee, mutta ei tuppaudu liikaa. Ja sellainen kuulema olenkin. :)
No toi on tosi kivasti sanottu. Itse olen yrittänyt mahdollisuuksien mukaan rahallisesti auttaa hädän tullen, kun opiskelevat/opiskelivat. Toinen nyt kyllä jo valmistui ammattiin.
 

Yhteistyössä