Olipa taas ilta...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sanoin miehelle, että olis kiva päästä jonnekin ilman lapsia joskus, kun oon ollu kotona lasten kanssa 24/7 ties kuinka monta kuukautta, mies kuitenkin käy kavereiden luona ja missä milloinkin. Mies sitten alkoi hermoilemaan ja käveli mua päin, niin että peräännyin nurkkaan... löin sitten ukkoa naamaan ja sitten sainkin käteeni miehen kotiavaimen ja sormukset. Ja on kuulkaa niin mahtava fiilis, moneen vuoteen ei oo ollu näin energinen ja helpottunut olo. Miehen masennus ja kaikki muu paska on pilannu monta vuotta ja nyt toivottavasti saa hengähtää, kun hoidettavana ei ole 4 lapsen lisäksi vielä miestäkin.
 
mitä sitten luulit?
Ei se arki mitään ruusuilla tanssimista ole muillakaan, toiset vaan kantaa vastuunsa ja ei ole menossa sinnetänne huoraamaan. Sinulle se on tuttua hommaa näemmä.
 
Alkuperäinen
Äh, mikä tästä tekee sen provon. Se että äitikin haluaa vapaata, vai se että nainenkin voi lyödä, jos ajetaan kirjaimellisesti nurkkaan... Monta vuotta katsellut masentunutta miestä, joka ei saa mitään tehtyä, kusee raha-asiat ja raivoaa sitten mulle, niin alkaa pikkuhiljaa riittää :(
 
Ei sinne päinkään
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26284325:
oma kommenttisi ei ollut yhtään samanlainen? usko huvikses mitä haluat.
Viestissäni oli pointti ja sinulla ei, olet tyrkkyäkin tyrkympi pelle, usko mitä haluat mutta näin se on. :)
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;26284327:
Äh, mikä tästä tekee sen provon. Se että äitikin haluaa vapaata, vai se että nainenkin voi lyödä, jos ajetaan kirjaimellisesti nurkkaan... Monta vuotta katsellut masentunutta miestä, joka ei saa mitään tehtyä, kusee raha-asiat ja raivoaa sitten mulle, niin alkaa pikkuhiljaa riittää :(
älä välitä, ymmärrän täysin, kateelliset ja katkerat taas purkamassa pahaa oloaan täällä.
todellakin tuo on uhkaavaa käytäöstä kävellä toista kohti noin.
 
juuh
Silkasta uteliaisuudesta kysyn, että mikä tässä tapauksessa on sellaista, josta olisi syytä olla kateellinen ja katkera?

Kun itselle ei kyllä tule mieleen mitään. Säälin tunteen ymmärrän, mutta kateus ja katkeruus...?
tuota pitäisiköhän sun harjoittaa luetunymmärtämystä. se että on katkera ja kateellinen luonne, ei tarkoita että kadehtii just ap:ta, vaan kateellinen ja katkera käyttää kaikki tilaisuudet vittuillakseen sille joklla menee heikosti.
 

Yhteistyössä