Olisiko teistä ok?

  • Viestiketjun aloittaja gallpu
  • Ensimmäinen viesti
"A P"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196821:
no mistä tapahtumasta on kyse?
Millä tavalla se vaikuttaisi sinun tuntemuksiisi? On kyse kulttuuritapahtumasta, josta tämä mies sekä häntä pyytänyt nainen pitävät. Eli yksi suurimmista syistä lähtöön on, että on kiinnostunut tästä tapahtumasta ja tämän lisäksi haluaa viettää aikaa kaverinsa kanssa.
 
talutusnuora
Minun kantani kaikkeen vastaavaan on se että ei toista voi pitää talutusnuoraassa. Vapaaehtoisesti tuo ukko minun kanssani on ja minusta tykkää. Ei toista voi pakottaa. Jos jostakin syystä sitten päättäisi tykästyä johon kuhun toiseen niin ei siinäkään pakottaminen mitään auta, jatkakoon sitten elämäänsä tän toisen kanssa. Vapaaehtoisuuteen perustuu meidän suhde ja luottamukseen. Samoin myös minulla on mielestäni oikeus mennä ja kulkea kenen kanssa haluan ilman että toinen käy rajoittamaan.
 
Tönt
[QUOTE="A P";26196855]Millä tavalla se vaikuttaisi sinun tuntemuksiisi? On kyse kulttuuritapahtumasta, josta tämä mies sekä häntä pyytänyt nainen pitävät. Eli yksi suurimmista syistä lähtöön on, että on kiinnostunut tästä tapahtumasta ja tämän lisäksi haluaa viettää aikaa kaverinsa kanssa.[/QUOTE]

kelasin että jos oot toinen puoli siinä jääkiekko-ottelu jutussa niin nou hätä. :D
 
"vieras"
On käynytkin monesti, mutta mistä ihmeestä minä tietäisin onko niillä naisilla jotain muita kuin kaverillisia tunteita miestäni kohtaan? Ei kai ne naiset oikeasti tule miehen vaimolle sellaista kertomaan?
 
"heluna"
Mä olen hieman yllättyny. TOSI moni luottaa kumppaniinsa TOSI paljon.
Kai mä olen vanhanaikanen!
Ei ne välttämättä luota, eivät vain osaa ajatella tilannetta objektiivisesti, vaan peilaavat sitä vain omaan tilanteeseen, jossa "noin ei pääsisi koskaan käymään" ja siksi voidaan huudella kuinka eivät välittäisi miestensä menemisistä. Jos tilanne olisi oikeasti päällä uskoisin mielipiteiden olevan kohtuullisen erilaisia.
 
Tönt
Mä olen hieman yllättyny. TOSI moni luottaa kumppaniinsa TOSI paljon. Eikö kukaan ole mustasukkanen? Minusta se tunne on sallittua, tietyissä rajoissa kun pysytään. Mutta kai se on näitä tunteita, mistä ei pidä puhua?
Kyllä minusta se kertoo välittämisestä, jos toinen on edes vähän mustis, ja sanoo, et elä lähde, mun takia.

Kai mä olen vanhanaikanen!
en jaksa maalata piruja seinille enkä halua epäillä toista ilman syytä. se on sen ajan murhe. tiedän millä tavalla mustasukkaisuus voi vaikuttaa suhteeseen jos se riistäytyy käsistä.
 
Mä olen hieman yllättyny. TOSI moni luottaa kumppaniinsa TOSI paljon. Eikö kukaan ole mustasukkanen? Minusta se tunne on sallittua, tietyissä rajoissa kun pysytään. Mutta kai se on näitä tunteita, mistä ei pidä puhua?
Kyllä minusta se kertoo välittämisestä, jos toinen on edes vähän mustis, ja sanoo, et elä lähde, mun takia.

Kai mä olen vanhanaikanen!
Olisin, kuten sanoin heti ekassa vastauksessa: tuntuisi pahalta. Mutta se on vain tunne, eikä se estä luottamasta mieheen tarvittaessa sen 100%. Mustasukkaisuutta on hyvä tuntea.
 
VS
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196933:
en jaksa maalata piruja seinille enkä halua epäillä toista ilman syytä. se on sen ajan murhe. tiedän millä tavalla mustasukkaisuus voi vaikuttaa suhteeseen jos se riistäytyy käsistä.
Mä en maallaa piruja seinille, enkä epäile miestäni m istään. Mutta mulla olisi myös pokkaa sanoa, et älä mene. Oman itseni takia.

Mut mä oon vanhanaikanen näköjään. En väännä asiasta enempää.
 
[QUOTE="heluna";26196913]Ei ne välttämättä luota, eivät vain osaa ajatella tilannetta objektiivisesti, vaan peilaavat sitä vain omaan tilanteeseen, jossa "noin ei pääsisi koskaan käymään" ja siksi voidaan huudella kuinka eivät välittäisi miestensä menemisistä. Jos tilanne olisi oikeasti päällä uskoisin mielipiteiden olevan kohtuullisen erilaisia.[/QUOTE]

Kyllä minä luottaisin. Luotan siihenkin ettei mieheni käy työmaallaan pika-panolla vessassa toisten kanssa. Jos en voisi luottaa, niin tulisin hulluksi epäilyjen kanssa.
 
"vieras"
Ei ole ok, vanhanaikainen kai minäkin siis. Itseluottamuksesta ei ole kyse, vaan siitä että meidän parisuhteen sääntöihin ei kuulu reissut, tapatumat jne. vastakkaisen sukupuolen kanssa (toki isomalla poukalla ok lähteä, mutta ei kaksin)ne tehdään sitten ihan parsikuntana yhdessä. Vielä suuremmalla syyllä mies ei lähtisi, jos kyseisellä naisella tunteita miestä kohtaan.
 
nggghhgh
[QUOTE="A P";26196662]Mies haluaisi omien sanojensa mukaan lähteä, koska pitää tästä tapahtumasta ja kokee haluavansa hengailla myös kavereidensa kanssa, vaikka olisivatkin eri sukupuolta. Lisäksi on omien sanojensa mukaan antanut ymmärtää naiselle olevansa kiinnostunut vain kaverimielessä.[/QUOTE]

No edelleen tämän pohjalta pohdin, miksi juuri tämän naisen kanssa? Eikö ole muita kavereita? Ja ajattelen tässä ihan vaan sitä naistakin, joka siis ON kiinnostunut miehestäsi? Ei se hänellekään kivaa oo. Ja edelleen: naisena en haluaisi hengata varatun miehen kanssa, josta olisin kiinnostunut. Ja jos hengaisin, niin varmaan yrittäisin sitä kuitenkin vokotella. Niin se vaan menee. Ei ole sellaista "viatonta ystävyyttä", jossa toinen on kiinnostunut romanttisessa mielessä. Miehesi voi mun puolestani mennä muiden kavereidensa kanssa ihan miten tykkää. =)
 
Tuntuis pahalta, enkä tiedä olisiko ok. Varmaan sanoisin, että jos haluu mulle tehä pahan mielen niin menee ja jos arvostaa mun tunteita ja mielipiteitä, niin ei mene. En siis varsinaisesti kieltäisi, mutta kertoisin, että tuntuu tosi pahalta ja ois kiva jos siinä asiassa ajattelis sitten vähä muakin. emt. riippuu niin naisestakin ja minkä ihmeen takia mies haluis lähtee sen kans kahestaan.. tosin tää tilanne on jotenki muutenki tosi utopistinen, kun mun miehellä ei ole ku yks kaveri ja sekin on mies.. o_O en osaa siis ajatella tätä realistisesti mitenkään. En tiedä miten toimisin.
 
-
Mulle olisi ihan ok. Kai mä olen jotenkin putkiaivo, mutta ei mua hirveästi edes kiinnosta kenen kanssa mies menee johonkin konserttiin tai mihin nyt olikaan menossa.

Mä olen hieman yllättyny. TOSI moni luottaa kumppaniinsa TOSI paljon. Eikö kukaan ole mustasukkanen? Minusta se tunne on sallittua, tietyissä rajoissa kun pysytään. Mutta kai se on näitä tunteita, mistä ei pidä puhua?
Mustasukkaisuus on ihan ok ja sallittua ja siitä saa ja kannattaa oman kumppanin kanssa puhua, mutta aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, että se mustasukkaisuuden tunne tällaisessa tilanteessa on hänen "oma ongelmasa", ts. ei oikeuta sitä, että pyytää kumppaniaan jäämään kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: hopeasade
käsittämätöntä
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196933:
en jaksa maalata piruja seinille enkä halua epäillä toista ilman syytä. se on sen ajan murhe. tiedän millä tavalla mustasukkaisuus voi vaikuttaa suhteeseen jos se riistäytyy käsistä.
Sulla se on vaan käsittämättömän vaikeeta tajuta näitä ketjujen pointteja. Miten se voikaan olla niin vaikeaa eläytyä johonkin tilanteeseen ja miettiä, kuinka siinä toimisi. Ei kun pitää vaan vänkäämällä vängätä se oma tilanne ja spekuloida vain sen kautta.
 

Yhteistyössä