Olisiko teistä ok?

  • Viestiketjun aloittaja gallpu
  • Ensimmäinen viesti
gallpu
Jos miehenne lähtisi naispuolisen kaverinsa pyytämänä johonkin tapahtumaan tmv. kahdestaan? Ja tiedätte, että tällä naisella on tunteita miestänne kohtaan. Mies vakuuttaa sinulle, että hänellä ei ole mitään muita kuin kaverillisia tunteita naista kohtaan. Tapahtuma ei mikään erotiikkamessut tai muu yhtä provosoiva, vaan ihan tavallinen esim. konsertti-, urheilu tmv. kulttuuritapahtuma.
 
Enpä mie oo kumppanini vartija. Tapahtuu se mikä on tapahtuakseen, mutta en estelis ystävyyssuhteita. Haluan näet vastaavaa luottoa myös omaan suuntaani. Mie en halua, että minua vahdataan saati epäillään tai estellään. Minulla on miespuolisia kavereita, en halua luopua heistä puolisoni epävarmuuksien takia.
 
mutta miksi
Miksi miehesi haluaisi lähteä ko. naisen kanssa jonnekin? Itse ainakin välttäisin minuun ihastuneen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa lähtemistä yhtään mihinkään kahdestaan ihan vain siksi, etten tulisi antaneeksi toiselle lisää intoa. Kokisin tilanteen kiusalliseksi. Niin että miksi sinun miehesi haluaisi tässä tilanteessa mennä, a) jos ei ole pakko tai b) jos ei itse ole ihastunut naiseen tai c) halua muuten vaan buustia egolleen? Musta ns. kunnon mies kieltäytyisi enivei.
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
mimmix
Miksi miehesi haluaisi lähteä ko. naisen kanssa jonnekin? Itse ainakin välttäisin minuun ihastuneen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa lähtemistä yhtään mihinkään kahdestaan ihan vain siksi, etten tulisi antaneeksi toiselle lisää intoa. Kokisin tilanteen kiusalliseksi. Niin että miksi sinun miehesi haluaisi tässä tilanteessa mennä, a) jos ei ole pakko tai b) jos ei itse ole ihastunut naiseen tai c) halua muuten vaan buustia egolleen? Musta ns. kunnon mies kieltäytyisi enivei.
samaa mieltä..
 
"A P"
Voit toki kommentoida sitäkin, yrittäisitkö estää lähtöä ymv. Mutta ensisijaisesti aloituksen pointti on siinä, että kuinka kokisit tilanteen. Eli miltä se sinusta tuntuisi, olisiko se sinulle ok? Eli vaikka et kommentoisi miehen menemisiä mitenkään, niin ei se välttämättä vielä tarkoita, että tilanne olisi sinulle ok.
 
"A P"
Miksi miehesi haluaisi lähteä ko. naisen kanssa jonnekin? Itse ainakin välttäisin minuun ihastuneen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa lähtemistä yhtään mihinkään kahdestaan ihan vain siksi, etten tulisi antaneeksi toiselle lisää intoa. Kokisin tilanteen kiusalliseksi. Niin että miksi sinun miehesi haluaisi tässä tilanteessa mennä, a) jos ei ole pakko tai b) jos ei itse ole ihastunut naiseen tai c) halua muuten vaan buustia egolleen? Musta ns. kunnon mies kieltäytyisi enivei.
Mies haluaisi omien sanojensa mukaan lähteä, koska pitää tästä tapahtumasta ja kokee haluavansa hengailla myös kavereidensa kanssa, vaikka olisivatkin eri sukupuolta. Lisäksi on omien sanojensa mukaan antanut ymmärtää naiselle olevansa kiinnostunut vain kaverimielessä.
 
[QUOTE="A P";26196644]Voit toki kommentoida sitäkin, yrittäisitkö estää lähtöä ymv. Mutta ensisijaisesti aloituksen pointti on siinä, että kuinka kokisit tilanteen. Eli miltä se sinusta tuntuisi, olisiko se sinulle ok? Eli vaikka et kommentoisi miehen menemisiä mitenkään, niin ei se välttämättä vielä tarkoita, että tilanne olisi sinulle ok.[/QUOTE]

No mie ajattelen sitä siltä kantilta, että voin mennä vaikka sekasaunaan miespuolisten kavereideni kanssa, eikä mitään tapahdu. Olen käynyt esim. oopperassa, Helsingin juhlaviikoilla, Tallinnan risteilyllä yms. miespuolisten kavereiden kanssa, eikä mitään ole tapahtunut. Miksen voisi uskoa, että toinenkaan ei tekisi mitään?
 
No mie ajattelen sitä siltä kantilta, että voin mennä vaikka sekasaunaan miespuolisten kavereideni kanssa, eikä mitään tapahdu. Olen käynyt esim. oopperassa, Helsingin juhlaviikoilla, Tallinnan risteilyllä yms. miespuolisten kavereiden kanssa, eikä mitään ole tapahtunut. Miksen voisi uskoa, että toinenkaan ei tekisi mitään?
Mutta hei, nyt minuakin kiinnostaa. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi lähtisi johonkin tilaisuuteen naisen kanssa, joka on ihastunut mieheesi?
 
"vieras"
En päästäisi. Tai siis en minä olisi mikään kieltämään, mutta miksi mies haluaisi lähteä? Eikö hän ennemminkin haluaisi välttää naisen seuraa, jotta ihastus menisi ohi? Typerää laittaa bensaa liekkeihin ja viettää ihastuneen kanssa kahdenkeskistä aikaa.
 
[QUOTE="A P";26196662]Mies haluaisi omien sanojensa mukaan lähteä, koska pitää tästä tapahtumasta ja kokee haluavansa hengailla myös kavereidensa kanssa, vaikka olisivatkin eri sukupuolta. Lisäksi on omien sanojensa mukaan antanut ymmärtää naiselle olevansa kiinnostunut vain kaverimielessä.[/QUOTE]

Sinulla on oikeus tuntea pisto sydämessäsi ja mustasukkaisuutta, ne ovat terveitä tunteita. Pääse niistä yli ja luota mieheesi, jos hän on luottamuksesi arvoinen. Sitten on jatkosakin aina helpompaa olla erillään - se nimittäin kuuluu parisuhteeseen.
Menevätkö kahdestaan, vai porukalla?
 
minnih
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196735:
se olisi ok jos miehen mielestä olisi ok. luotan mieheeni niin kauan kuin se on luottamukseni arvoinen. luotan myös siihen että se itse osaa vetää rajansa, ei se tarvii mua siihen.
Eli toisin sanoen, asia olisi sinulle niin kauan ok, kun miehesi älyää olla menemättä tämän naisen kanssa yhtään mihinkään kahdestaan?
 
"A P"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196781:
se olisi ok niin kauan kuin mun selän takana ei tapahtuisi mitään epäillyttävää.
Samaa mieltä. Mies nyt on päättänyt kuitenkin lähteä tämän naisen kanssa. Eli siltä osin voidaan pysytellä tässä skenaariossa.
 
Tönt
[QUOTE="A P";26196804]Samaa mieltä. Mies nyt on päättänyt kuitenkin lähteä tämän naisen kanssa. Eli siltä osin voidaan pysytellä tässä skenaariossa.[/QUOTE]

no mistä tapahtumasta on kyse?
 
VS
Mä olen hieman yllättyny. TOSI moni luottaa kumppaniinsa TOSI paljon. Eikö kukaan ole mustasukkanen? Minusta se tunne on sallittua, tietyissä rajoissa kun pysytään. Mutta kai se on näitä tunteita, mistä ei pidä puhua?
Kyllä minusta se kertoo välittämisestä, jos toinen on edes vähän mustis, ja sanoo, et elä lähde, mun takia.

Kai mä olen vanhanaikanen!
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
pohjantähdenalla
Itse en aikuista alkaisi kieltämään,enkä kiellä. Kerron kyllä ,jos en ideasta pidä,mut mies päättäköön mitä tekee .
Niin kauan kuin luottamusta ei rikota,niin kauan luotan ettei mitään tapahdu.
 
  • Tykkää
Reactions: hopeasade
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26196676:
Mutta hei, nyt minuakin kiinnostaa. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi lähtisi johonkin tilaisuuteen naisen kanssa, joka on ihastunut mieheesi?
Luultavasti ei miltään erityisemmältä. Ehkä tuntisin sääliä miestä kohtaan, sillä tiedän miten rasittavia ne ihastuneet voivat olla. Itse uskon, että ihastuksesta pääsee helpommin yli, kun viettää paljon aikaa sen kanssa, johon on ihastunut. Jos taas muistamme aiemmat laukomani jutut palstalla, niin miehän en halua tietää, jos mies hairahtaisi.

Eli 110 % luotolla, niin miehen puolesta kuin oman mielentilan puolestakin. En ole mustasukkainen, oisko se sitten yks ilmenemistapa min sosiaalisille ongelmille, etten tunne sitä tunnetta?
 

Yhteistyössä