On tämäkin uusi trendi; Ulkoistetaan synttärit!

  • Viestiketjun aloittaja jotain häpyä
  • Ensimmäinen viesti
jotain häpyä
Maksetaa että joku pitää sun lapselle synttärit sun puolesta. Onko tämä joku kotiäititrendi vai mitä? Mä ainakin nautin siitä kun saan leipoa,laittaa ja toteuttaa. Synttärit vaan hoploppiin,mäkkäriin tai v*ttu sealifeen! Täällä kun aina paasataan suu vaahdossa ettei lapsia saa viedä hoitoon,että jos hankit niin hoidat. Eli jos hankit lapsen ni prkl pidät sille ne synttärit.. ihme pystyyn paskannettuja makaroneja tämäkin äitikasti on. *aaarrrggghhh*
 
En tiedä, mut mä en pidä leipomisesta, siivoamisesta ennen ja jälkeen kutsujen, hirveästä hälinästä kotonamme ja ja jatkuvasta eläinten hätyyttelystä mitä moni lapsi harrastaa.
Pääsemme huomattavan paljon helpommalla kun kaverisynttärit pidetään HopLopissa. Sukulaiset kestitämme kotonamme, ja se on ihan ok kun kyseessä on aikuiset vieraat.
 
Yrittäjä
Meillä oli synttärit HopLopissa ja voi sitä riemua. Lapset oli innosta sekaisin, kun sai leikkiä isossa tilassa. Meidän ei tarvinnut siivota ennen eikä jälkeen juhlien eikä uhrata vähää vapaa-aikaa leipomiseen. Valmiisen pöytään vaan kaikki. Suosittelen!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä:
Meillä oli synttärit HopLopissa ja voi sitä riemua. Lapset oli innosta sekaisin, kun sai leikkiä isossa tilassa. Meidän ei tarvinnut siivota ennen eikä jälkeen juhlien eikä uhrata vähää vapaa-aikaa leipomiseen. Valmiisen pöytään vaan kaikki. Suosittelen!
Mä peesaan tän 100%:sti!! =)
 
no
Vanha juttuhan toi on jo.
Onhan iät ja ajat synttäreitä vietetty mäkkärissä jne...
Tai nykyään mennään muutaman kaverin kanssa vaikka keilaamaan ja sitten syömään jne...
niin tavallaanhan siinäkin ulkoistetaan koko homma, mutta luulempa että muksusta mieluisampaa kun se että kotona puhallellaan ilmapalloja
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä:
Meillä oli synttärit HopLopissa ja voi sitä riemua. Lapset oli innosta sekaisin, kun sai leikkiä isossa tilassa. Meidän ei tarvinnut siivota ennen eikä jälkeen juhlien eikä uhrata vähää vapaa-aikaa leipomiseen. Valmiisen pöytään vaan kaikki. Suosittelen!
mitä maksoi? mitä sisältyi? suunnitteilla myös ulkoistaa ;)
 
Niin no.. Edelliset synttärit missä mä olin niin olis ehkä ollu parempikin, et ne olis ollu jossain tommosessa. Asunto oli niin piukassa vähee, ettei edes isovanhemmille löytyny enää istuma paikkoja, suurin osa seisoi. Pulla oli raakaa ja kakkukin loppu kesken.. :xmas:
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Vanha juttuhan toi on jo.
Onhan iät ja ajat synttäreitä vietetty mäkkärissä jne...
Tai nykyään mennään muutaman kaverin kanssa vaikka keilaamaan ja sitten syömään jne...
niin tavallaanhan siinäkin ulkoistetaan koko homma, mutta luulempa että muksusta mieluisampaa kun se että kotona puhallellaan ilmapalloja
No tod! Voittahaan mäkkärin läskiateriat kotiruoan 100-0!! Pitää olla toimintaa,räiskettä,pauketta,päätöntä menoa..kuka jaksaa leikkiä aasinhäntää tai ongintaa??!?! huoh niinQ LOL. Meidän Nico-Petterin 1v. syndet oli mäccäris ja sitten ku se oppi kunnolla potkimaan ihmisiä nilkoille ni suoraa vaan hoblobiin. Säilyi meidän sossun maksama asunto siistinä eikä mun tarvinnu imuroida..siinähän olis voinnu vaik laihtuu niiiq!!! huhuh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Vanha juttuhan toi on jo.
Onhan iät ja ajat synttäreitä vietetty mäkkärissä jne...
Tai nykyään mennään muutaman kaverin kanssa vaikka keilaamaan ja sitten syömään jne...
niin tavallaanhan siinäkin ulkoistetaan koko homma, mutta luulempa että muksusta mieluisampaa kun se että kotona puhallellaan ilmapalloja
No tod! Voittahaan mäkkärin läskiateriat kotiruoan 100-0!! Pitää olla toimintaa,räiskettä,pauketta,päätöntä menoa..kuka jaksaa leikkiä aasinhäntää tai ongintaa??!?! huoh niinQ LOL. Meidän Nico-Petterin 1v. syndet oli mäccäris ja sitten ku se oppi kunnolla potkimaan ihmisiä nilkoille ni suoraa vaan hoblobiin. Säilyi meidän sossun maksama asunto siistinä eikä mun tarvinnu imuroida..siinähän olis voinnu vaik laihtuu niiiq!!! huhuh!

Rauhoitu nyt, hyvä ihminen :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jotain häpyä:
Maksetaa että joku pitää sun lapselle synttärit sun puolesta. Onko tämä joku kotiäititrendi vai mitä? Mä ainakin nautin siitä kun saan leipoa,laittaa ja toteuttaa. Synttärit vaan hoploppiin,mäkkäriin tai v*ttu sealifeen! Täällä kun aina paasataan suu vaahdossa ettei lapsia saa viedä hoitoon,että jos hankit niin hoidat. Eli jos hankit lapsen ni prkl pidät sille ne synttärit.. ihme pystyyn paskannettuja makaroneja tämäkin äitikasti on. *aaarrrggghhh*
Millä vuosisadalla sinä elät?? Jos sinä nautit - ole hyvä vaan - mutta muidenkin tapaa voi kunnioittaa..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain häpyä:
Maksetaa että joku pitää sun lapselle synttärit sun puolesta. Onko tämä joku kotiäititrendi vai mitä? Mä ainakin nautin siitä kun saan leipoa,laittaa ja toteuttaa. Synttärit vaan hoploppiin,mäkkäriin tai v*ttu sealifeen! Täällä kun aina paasataan suu vaahdossa ettei lapsia saa viedä hoitoon,että jos hankit niin hoidat. Eli jos hankit lapsen ni prkl pidät sille ne synttärit.. ihme pystyyn paskannettuja makaroneja tämäkin äitikasti on. *aaarrrggghhh*
Millä vuosisadalla sinä elät?? Jos sinä nautit - ole hyvä vaan - mutta muidenkin tapaa voi kunnioittaa..
Sillä vuosisadalla kun äidit jaksoi itse järjestää lapsensa synttärit :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jotain häpyä:
Maksetaa että joku pitää sun lapselle synttärit sun puolesta. Onko tämä joku kotiäititrendi vai mitä? Mä ainakin nautin siitä kun saan leipoa,laittaa ja toteuttaa. Synttärit vaan hoploppiin,mäkkäriin tai v*ttu sealifeen! Täällä kun aina paasataan suu vaahdossa ettei lapsia saa viedä hoitoon,että jos hankit niin hoidat. Eli jos hankit lapsen ni prkl pidät sille ne synttärit.. ihme pystyyn paskannettuja makaroneja tämäkin äitikasti on. *aaarrrggghhh*
Juu-u. Pidin 9 vuotta lapselle synttärit kotona ja kyllästyin sekoitettuun kämppään, klähmittyihin huonekaluihin, lasten turhautumiseen kun meillä ei ole mikään kartano, jossa lapset voivat juosta salien väliä...Piti olla vain lapsen huoneessa...YMS.

Sitten ulkoistin synttärit ja voi, miksi en keksinyt sitä aiemmin!

Ei etukäteen siivousta, ei jälkikäteen siivousta ja aika meni kuin siivillä lasten uidessa :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain häpyä:
Maksetaa että joku pitää sun lapselle synttärit sun puolesta. Onko tämä joku kotiäititrendi vai mitä? Mä ainakin nautin siitä kun saan leipoa,laittaa ja toteuttaa. Synttärit vaan hoploppiin,mäkkäriin tai v*ttu sealifeen! Täällä kun aina paasataan suu vaahdossa ettei lapsia saa viedä hoitoon,että jos hankit niin hoidat. Eli jos hankit lapsen ni prkl pidät sille ne synttärit.. ihme pystyyn paskannettuja makaroneja tämäkin äitikasti on. *aaarrrggghhh*
Millä vuosisadalla sinä elät?? Jos sinä nautit - ole hyvä vaan - mutta muidenkin tapaa voi kunnioittaa..
Sillä vuosisadalla kun äidit jaksoi itse järjestää lapsensa synttärit :)
Ehkä se on työäititrendi - minä tunnustan, aina ei jaksaisi, eikä tarviikkaan jaksaa. Synttäreitä meillä on vietetty sekä kotona, että mäkkärissä ja uimahallissa, hoplop tai huimalasynttärit on varmaan seuraavat ja sitten taas on vuorossa juhlat kotona.
 
vieras
Meillä on ainakin vietetty lapsen toivomuksesta synttäreitä leikkipuistossa, mummolassa (maatila). Ja nämä siis 7v. ylöspäin. Siihen asti oli kotona synttärit ja jatkossakin on, mikäli lapsi haluaa. Sukulaisille juhlat on aina järjestetty kotona, samoin nuoremman lapsen synttärit.
 
Mä oon ulkoistanut siivouksenkin jo 6 vuotta sitten. Ei musta ole äidiksi, kotiäidiksi vielä sen paremmin :p

Mutta ulkoistaa voin synttärit, kunhan paikka olisi tasokas - sisältö ja murkinat.

Miksi muuten se on äidin velvollisuus järjestään synttärit taas - miksi ei muuten isien? Äitien pitää laittaa koti, hoitaa lapset, viedä hoitoon, ostaa vaatteet, laittaa ruoka, suunnitella synttärit, yms. Ne ukot pääsevät teillä aivan liian helpolla!!
 
Yrittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä:
Meillä oli synttärit HopLopissa ja voi sitä riemua. Lapset oli innosta sekaisin, kun sai leikkiä isossa tilassa. Meidän ei tarvinnut siivota ennen eikä jälkeen juhlien eikä uhrata vähää vapaa-aikaa leipomiseen. Valmiisen pöytään vaan kaikki. Suosittelen!
mitä maksoi? mitä sisältyi? suunnitteilla myös ulkoistaa ;)
Kyllähän siihen rahaa upposi noin 200 e. Riippuu kovasti tarjoiluista ja väkimäärästä. Muistaakseni alk. 12 e / lapsi
 
Annuska
Mä en tiedä mitä sille lapslaumalle tekisi. Millä ne saa viihtymään, mikä on kivaa. Aasinhäntä ei ainakaan. Jos leikitään 5 min per leikki, niin niitä pitää olla vähän helkkaristi, että saa sen melkein 2 tuntia menemään. Nehän ei nimittäin syö kuin 10 minuuttia.

Lastenviihdytys on tuskaa. MIkä tahansa ulkoistus on hyvä.
 
äiti
Minä ulkoistin tyttäreni 4 v synttärit HopLoppiin - kaverisellaiset. Sukulaiset juhlitettiin kotona.

Ja se, että ne pidettiin siellä, johtui täysin tyttärestä jonka mielestä se oli auttamattomasti paras idea- puhuen siitä noin puoli vuotta etukäteen. Hän kun oli HL:ssä käydessään nähnyt siellä synttärisankareita.

Olisin itsekin mielelläni puuhaa lapsille keksinyt, mutta kun tuo oli synttärisankarin mielestä kaiken voittava idea, niin minä sitten äitinä järjestän lapselleni sitä mitä hän haluaa, silloin kun se on näinkin järjellisellä hinnalla toteutettavissa.

Olisiko mun pitänyt sanoa; voi kuule tyttöpieni, sellainen on huono äiti joka ulkoistaa sinun synttärisi vaikka kuinka haluaisit sinne HopLoppiin....
 

Yhteistyössä