Once again: kuvia palstailijoista! Naama näkyvis.

  • Viestiketjun aloittaja JIIIIIIHAA
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki kuvansa laittaneet on mun mielestä ollut täällä kauniita ja ihastuttavia, kukin omalla tavallaan. Tottakai kenestä tahansa keksii pahaa sanottavaa, jos haluaa. Hyvät puolet ovat mun mielestä ennemmin korostamisen arvoisia.

Aina seuraillessani näitä kuvaketjuja tunnen ensimmäisten, joviaalien sivujen aikana houkutusta laittaa omakin kuvani näkyviin ja lopulta ketjun väistämättä käännyttyä toisten rääpimiseen, pään aukomiseen tai vähintään kinasteluun aina onnittelen itseäni, kun en antanut kiusaukselle periksi. =) Ymmärrän myös, miksi harvemmin enää ihan uusia naamoja nähdään - varmaan samasta syystä kuin ei munkaan kuvaani nähty täällä. Jos on jo aikaisemmin altistanut itsensä tälle, on se varmasti helpompi tehdä uudestaankin.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja miauh
[QUOTE="...";24042378]Joo ei ole...ihan saat vapaasti olla sitä mieltä kuin tahdot - sallisitko sen myös muille?[/QUOTE]

kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ne mielipiteet voisi vähän asiallisemminkin esittää kuin karkeasti liioitellen
 
Kaunista ihmistä on kaunis katsella, ja tässä ketjussa heitä riitti. Siltikään en ymmärrä sitä, miksi kauneudelle annetaan niin suuri painoarvo, että sen mukaan arvotetaan ihminen. Tottahan se on, että kauniiseen ihmiseen tuntematta häntä liitetään positiivisia
mielikuvia, mielikuvia älyykyydestä, lahjakkudesta, miellyttävyydestä jne. Kun taas ihmiseen, joka ei ehkä ulkoisesti vastaa kauneuihanteita saa helposti otsaansa samantien tyhmän, laiskan jne leiman.Enkä puhut nyt ainoastaan tästä palstasta, vaan sitä, miten kauneutta arvotetaan ja arvostetaan.

Näissä ketjuissa en ymmärrä sitä, ettei saisi sanoa toisista mitään hyvää, ilman että se tulkitaan perseennuolennaksi. Enkä ymmärrä sitä, miksi pitää ruotia ilkeästi toisen ulkonäköä.
Enkä ymmärrä sitäkään, että miksei ihminen saisi pitää itseään jollain lailla kauniina tai miellyttävän näköisenä, vaikkei hän niitä ns. kauneusnormeja vastaisikaan. Eikö se ole postiivista, jos pitää itsestään myös ns ulkoisesti. Eikö maailmassa ole riittämiin ihmisiä, joilla on kompeleksinen suhde omaan ulkonäköönsä. Eikö se ole vaan hyvä, jos osaa elää sen naamataulun kanssa, jonka on sattunut saaamaan.
viisaita sanoja taas kerran !
 
[QUOTE="...";24042650]Pata kattilaa..[/QUOTE]

no kenenkäs kuvaa olen tässä ketjussa tai muissakaan ketjuissa mollannut, ketä olen sanonut esimerkiksi rumaksi, läskiryhävalaaksi tai vanhaksi harpuksi ??
Sillä kuvien kommentoinnistahan tässä oli kyse, vai mitä ?
 
mä en ymmärrä mitä hyötyä on sanoa, että joku näyttää vanhalta ja olettaa, että sen ihmisen pitäis muuttua jotenkin muiden mieliksi. Tulee melkein vaikutelma, että kaikkien olis pakko näyttää ikuisesti nuorilta. Ja jos ei näytä, pitää silti sen eteen ponnistella. Sairasta. Ja vielä kun usein se sanominen on vaan ilkeyttä.

Muutenkaan en ymmärrä näitä ulkonäkövinkkejä. Ei niitä ole pyydetty. Miksi pitäisi pyrkiä muuttamaan muiden ulkonäköä? Tai miksi pitäisi itse miellyttää muita ulkonäöllään? Ketä varten?
 
Kaunista porukkaa. Iloja silmälle olette. Tässäkin ketjussa näkyy naiskauneuden monimuotoisuus: on pientä ja isoa, vaaleaa ja tummaa, klassista ja modernia, luonnollista ja ehostettua jne. Jokainen nainen on ihana omalla ainutlaatuisella tavallaan; kaikkien soisi olevan jollain lailla ylpeitä omasta ulkomuodostaan, vaikka se ei tietenkään tärkeintä ihmisessä olekaan. Minusta on rohkeaa laittaa oma kuvansa julkisesti arvosteltavaksi, ja siitä ainakin jokainen kuvansa laittanut voi olla ylpeä. :) Itse en kuvaani tänne laita, koska en halua minua tunnistettavan - työhön yms. liittyvistä syistä.
 
Mä olen samaa mieltä kuin Esteri. Miksi ihmisten pitäisi muuttaa ulkonäköään vastaamaan kauneusihanteita? Miksi pitäisi näyttää alle kolmikymppiseltä, jos ei sitä ole? Miksi kaikkien pitäisi olla pieni-/isotissisiä tai laihoja/muodokkaita? Sitä paitsi, yleinen kauneusihanne on aivan jotain muuta kuin oikeasti kaunis ihminen.
 
hehhuli
Mä olen samaa mieltä kuin Esteri. Miksi ihmisten pitäisi muuttaa ulkonäköään vastaamaan kauneusihanteita? Miksi pitäisi näyttää alle kolmikymppiseltä, jos ei sitä ole? Miksi kaikkien pitäisi olla pieni-/isotissisiä tai laihoja/muodokkaita? Sitä paitsi, yleinen kauneusihanne on aivan jotain muuta kuin oikeasti kaunis ihminen.
Liityn samaan teidän kanssa. Mielestäni ne jotka eivät näe kauneutta ympärillään tai muissa ihmisissä, eivät tule sitä koskaan näkemäänkään.
 
se sama
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24042962:
mä en ymmärrä mitä hyötyä on sanoa, että joku näyttää vanhalta ja olettaa, että sen ihmisen pitäis muuttua jotenkin muiden mieliksi. Tulee melkein vaikutelma, että kaikkien olis pakko näyttää ikuisesti nuorilta. Ja jos ei näytä, pitää silti sen eteen ponnistella. Sairasta. Ja vielä kun usein se sanominen on vaan ilkeyttä.

Muutenkaan en ymmärrä näitä ulkonäkövinkkejä. Ei niitä ole pyydetty. Miksi pitäisi pyrkiä muuttamaan muiden ulkonäköä? Tai miksi pitäisi itse miellyttää muita ulkonäöllään? Ketä varten?
Miksi sä sitten hermostuit minun kommentista (siitä että näytät ihan lestadiolaiselta) ja epäilit minua joksikin mariksi? Kyllä jokaisen pitäis tietää, että jos nettiin kuvansa laittaa, niin kommenttia tulee. Ja sitä paitsi, miksi olisi loukkaus, jos sanotaan että olet lestadiolaisen näköinen - sellaisenahan sinä sen otit ja hyökkäsit vastaan..?
 
Mä olen samaa mieltä kuin Esteri. Miksi ihmisten pitäisi muuttaa ulkonäköään vastaamaan kauneusihanteita? Miksi pitäisi näyttää alle kolmikymppiseltä, jos ei sitä ole? Miksi kaikkien pitäisi olla pieni-/isotissisiä tai laihoja/muodokkaita? Sitä paitsi, yleinen kauneusihanne on aivan jotain muuta kuin oikeasti kaunis ihminen.

Lopultaan emme voi miellyttää oikeastaan muuta kuin itseämme.
 

Yhteistyössä