Once again: kuvia palstailijoista! Naama näkyvis.

  • Viestiketjun aloittaja JIIIIIIHAA
  • Ensimmäinen viesti
"taas"
Palstaviihdettä taas "parhaimmillaan". samat eukot laittaa samat kuvat ja samat mustat sanoo samat kehut ja samat harmaat sanoo mitä sylki suuhun tuo. Sitten ihmetellään (taas samaa) että MITEN JOKU VOIKIN OLLA NOIN ILKEE, EIKÖ ASIOITA VOI SANOO KAUNIISTI!11

Eikai se nyt kenellekkään yllätyksenä tullut? camoon...
 
Miksi sä sitten hermostuit minun kommentista (siitä että näytät ihan lestadiolaiselta) ja epäilit minua joksikin mariksi? Kyllä jokaisen pitäis tietää, että jos nettiin kuvansa laittaa, niin kommenttia tulee. Ja sitä paitsi, miksi olisi loukkaus, jos sanotaan että olet lestadiolaisen näköinen - sellaisenahan sinä sen otit ja hyökkäsit vastaan..?
en ole Pölyesteri, mutta pakko kommentoida etten kyllä osaa kuvitella miten ollaan lestadiolaisen näköinen, siis täytyykö olla jotenkin tietyn näköinen ollakseen lestadiolainen ?
Ja ne lestat jotka eivät näytä tyypillisiltä lestoilta eivät siis ole oikeita lestoja ?
Hmm, miksi mä olen aina luullut että lestadiolaisuudessa on kyse vakaumuksesta eikä ulkonäöstä?

Mitä Pölyesteriin tulee, todella kaunis nainen, meikillä ja ilman meikkiä, ihan vakaumuksestakin riippumatta.
 
"Minna"
Narikka83 näyttää minun mielestäni ehkä ikäistään vanhemmalta siksi, että hän näyttää aikuiselta. Hän kuitenkaan ei näytä YHTÄÄN rupsahtaneelta, eikä näytä ihonsa tai minkään muunkaan puolesta vanhalta. Jos hän oikeasti olisi 45-vuotias, niin jokainen sanoisi hänet nähdessään "wau, oletpa hyvin säilynyt" :D

Narikalla on tuossa kuvassa ainakin aikuismainen tyyli ja hänellä on aikuisen naisen kasvonpiirteet. Ja miksi kolmeakymppiä hipovalla ei sellainen saisi olla?! pitäisikö täällä kaikkien epätoivoisesti näyttää joltain 17-vuotiaalta teinipimuilta ja sitten nyyhkiä, kun luullaan 30-vuotiaiksi (kun ollaankin jo kolmekymmentä...)
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
[QUOTE="Minna";24045017]Narikka83 näyttää minun mielestäni ehkä ikäistään vanhemmalta siksi, että hän näyttää aikuiselta. Hän kuitenkaan ei näytä YHTÄÄN rupsahtaneelta, eikä näytä ihonsa tai minkään muunkaan puolesta vanhalta. Jos hän oikeasti olisi 45-vuotias, niin jokainen sanoisi hänet nähdessään "wau, oletpa hyvin säilynyt" :D

Narikalla on tuossa kuvassa ainakin aikuismainen tyyli ja hänellä on aikuisen naisen kasvonpiirteet. Ja miksi kolmeakymppiä hipovalla ei sellainen saisi olla?! pitäisikö täällä kaikkien epätoivoisesti näyttää joltain 17-vuotiaalta teinipimuilta ja sitten nyyhkiä, kun luullaan 30-vuotiaiksi (kun ollaankin jo kolmekymmentä...)[/QUOTE]

juuri näin !
 
Sä oot kaunis. En ookkaan ennen sua ees huomannut täällä (kun nykyjään palstailen satunnaisesti), mutta oikeesti, mun mielestä palstan kaunein nainen :heart:

Siis tämä oli nimimerkille röppö

En tiedä mihin se lainaus hävisi tuosta.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24046175]Profiilin perusteella olet nuori, vasta parikymppinen. Hyvä vaan että näytät nuorelta, vaikka joudutkin todistelemaan henkilöllisyyttäsi. Suuret silmäsi ovat upeat.[/QUOTE]

MINTYNEN:

Parikymppisenä näytin Todella nuorelta, ja oli hiukan vaikea olla uskottava työelämässä ja aina sai kuunnella kun sinä olet niin nuori vielä (jotkut asiakkaat luulivat ala-ikäiseksi kun odotin kuopusta 23 vuotiaana). Nyt 27v ei haittaa yhtään että olen (ainakin omasta mielestä) nuoremman näköinen kun vuodet sanoo.
Siinä on etunsa jos on "nuoruuden geenit" (joita vaalii hyvillä elämäntavoilla,) esim. minun äitiäni tituleerattiin vasta kolmikymppiseks ja ikää hänellä 56 :)

Niin, ja kauniit piirteet siulla, harmi vaan ettei näy kun osa kasvoista :)
 
  • Tykkää
Reactions: MINTYNEN
[QUOTE="taas";24044907]Eikai se nyt kenellekkään yllätyksenä tullut? camoon...[/QUOTE]

Ai että eräät eivät osaa olla hiljaa? No ei tullut yllätyksenä.


Kivoja kuvia täällä, uusiakin kasvoja ainakin minulle :)
 
ok
[QUOTE="taas";24044907]Palstaviihdettä taas "parhaimmillaan". samat eukot laittaa samat kuvat ja samat mustat sanoo samat kehut ja samat harmaat sanoo mitä sylki suuhun tuo. Sitten ihmetellään (taas samaa) että MITEN JOKU VOIKIN OLLA NOIN ILKEE, EIKÖ ASIOITA VOI SANOO KAUNIISTI!11

Eikai se nyt kenellekkään yllätyksenä tullut? camoon...[/QUOTE]

:D Niinpä..
 
[QUOTE="diu";24038436]Kaunis! Kannattaisi vaihtaa tuo avatar, siinä et ole kovin eduksesi mutta tässä kuvassa todella nätti. :)[/QUOTE]

Kiitoskiitos, mä en jaksa aina olla edukseni, heh. :)
Katsoin nyt taas kaikki kuvat läpi mitä tänne oli laitettu ja edelleenkään ei näkynyt yhtään rumaa. Tuli vaan mieleen kun aina korostetaan positiivisesti jos henkilö näyttää ikäistään nuoremmalta, mutta jos taas näyttää ikäistään vanhemmalta, se on negatiivista ja jopa rumaa. Mielestäni ulkoinen kauneus ei ole iästä millään tavalla riippuvainen ja sitäpaitsi jotkut asiat elämässä vanhentavat ihmistä hurjasti (esim oman lapsen kuolema), mutta ei rankat kokemukset kyllä ketään rumemmaksi tee! Katkeruus ja pahansuopaisuus sen sijaan usein näkyy ihmisen ulkoisessa habituksessakin, eikä niin positiivisesti.
 

Yhteistyössä