Once again: kuvia palstailijoista! Naama näkyvis.

  • Viestiketjun aloittaja JIIIIIIHAA
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24032940]Ihanaa huomata, ettei täällä suurin osa mitään kaunokaisia ole, kuten en itsekään :D[/QUOTE]

Miksi kaikkien pitäisi olla kauniita? Mikä itseisarvo se on, kauneus?

Mua ärsyttää se, että ihmisiä arvotetaan sen perusteella, miltä näyttää. Kun kukaan ei ole voinut naamavärkkiään valita.
 
Miksi kaikkien pitäisi olla kauniita? Mikä itseisarvo se on, kauneus?

Mua ärsyttää se, että ihmisiä arvotetaan sen perusteella, miltä näyttää. Kun kukaan ei ole voinut naamavärkkiään valita.
Mun mielestä harva on kaunis, moni taas on nätti. Kommentoinkin jo Björnin kuvaa kauniiksi. Tosi kauniit kasvonpiirteet.
Tuo tummennettu kohta, en mä näe ruuduntakaa sitä sisäistä kauneutta? :whistle: Naamavärkkiä voi meikata jne.. :D
 
"vieras"
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Haravan lihava pärstä täältä vielä puuttuu. Sitten on palstan turhat julkkikset taas kokoontumisajoissa.
Herättää sitten kun tässä ketjussa tapahtuu jotain uutta.
 
Turkilmas
no onhan mun pakko laittaa kuva vaikka just eilen taisin laittaa, pitäähän jokaisessa kuvaketjussa olla nyt ainakin yksi sama vanha naama jonka kaikki on nähneet kuoliaaksi kyllästymiseen asti, jähmettyneen ilmeen kera
wau, hirmu hyvä kuva susta! Sulle todellakin sopii nuo hiukset ja olisko huulipuna vaaleampaa kuin yleensä. Mene ja tiedä, mutta kovin hyvältä näytät :).

Riepun ihoa mäkin kadehdin. Huomasin hiljan, että mulla itselläni on ihan superryppyinen otsa, Riepulla ei näemmä juonteen juonnetta. Vaihdetaanko?

Niin ja Phoebsin kuva on ihana :heart:.

Mun kuva on uusin, värjäsin hiukseni taannoin ja silloin otin ennen- jälkeen- kuvat. Tässä vielä vanha väri (=oma väri) päässä:

 
[QUOTE="huhhuh";24034477]:O

Ei jumalavita. Ja mä oon sua vielä vuoden vanhempi.

Anteeks, mutta sä näytät oikeesti yli 40-vuotiaalta. Pitäisköhän sun vaihtaa tyyliä...??[/QUOTE]

miksi pitäis, viihyn näin oikheinki hyvin. kiitosta vaan :D
 

Yhteistyössä