Ongelma, halveksin teiniäitejä.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
siis tavallaan ymmärrän ap sua, mutta siis miten ihmeessä tatskat ja lävistykset liittyy asiaan? mulla on huulilävistys eikä se tee musta yhtään sen huonompaa äitiä, kun sellasta jolla ei ole huulilävistystä. Mun miehellä on lapsen nimikirjaimet tatuoituna niin onko se huono isä?
Vähän nolo ainakin, niinkun kaikki jotka ottaa lapsen nimet ihoonsa.
Olet sä ihana provo ja todella kulunut sellaanen. :D
Eikun mä oikeesti ajattelen näin. En ole erityisen ylpeä tästä. Onneksi mulla on ystävä joka on samalla tasolla, että kauhistellaan näitä immeisiä, jotka pilaa ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatuoinneilla. Näyttää oikeesti todella kauhealta. Ja tunnen muitakin jotka ei välitä yhtään noista. Se antaa tietyn kuvan ihmisestä, eikä mitään hyvää sellaista.
Anna mennä vaan. Mä olen aina ajatellut, että ihmiset jotka leimaavat toisen ulkonäön tai erilaisuuden perusteella (tai valintojen perusteella, joille eivät tiedä perusteluja) menettävät paljon. En menetä mitään, jos joku ei pidä minusta siksi että minulla on tatuointeja ja lävistyksiä, tai ei halua tutustua minuun sen takia. Ko. henkilö menettää paljon enemmän :D

Olen silti yllättynyt, että ainakin tämän palstan perusteella moni tuntuu ajattelevan niin edelleen. Ymmärrän sen vanhempieni ikäisille ihmisille, koska maailma on ollut eri kun he ovat kasvaneet. Mutta että vielä nykyäänkin? Suhtaudutko sinä ap rasistisesti ulkomaalaisiin? Homoseksuaaleihin? Vammaisiin? Tällaiseen ajatteluun mä yhdistän helposti nimittäin rasistisuuden ja ylipäätään suvaitsemattomuuden, ja sitä mä taas en ymmärrä.

Ja joo, tatuoinneista ja lävistyksistä huolimatta en ole bisseä vetävä kouluttamaton teiniäiti, vaan kai aika lailla vastakohta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En asu edes lähiössä. Tää on ihan hyvämaineinen alue ja kaupunki lukeutuu Suomen suurimpiin.
Aika kummalliselta kuulostaa. Mä olen monella seudulla aika erilaisissa ympäristöissä asuessani nähnyt kyllä ihan toisenlaisiakin nuoria äitejä. Niitä sätkä huulessa vaunuja työntäviä on myöskin tullut vastaan aika monen ikäisiä. Mutta ehkä ne on kaikki henkisiä teiniäitejä :saint:
Juu ei ne täällä pahemmin kuljeksi, keskustassa yleensä niitä näkee, vaikkei haluis.

Vaikka itsekin olin teiniäiti (yök), niin kuitenkin melko kunnollinen, vaikka välillä todella lapsellinen ja tietämätön. Lapsi oli kuitenkin etusijalla, ei ikinä niin että olisi joutunut olemaan tupakansavussa, en tosin poltakaan. Ärsyttää etten voinut tarjota kovin kaunista kotia, eli kalusteet oli lähinnä kirpparilta ostetut. Onneksi siihen on tullut muutosta, eikä lapsi edes muista ensikotiaan.
 
se sama mama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mama-:
mitenköhän nuo lävistykset ja tatskat vaikuttaa vanhemmuuteen??
Kyllä ne on vähän sen tyyppisiä nuo tatskatut ja lävistetyt että sätkä vaan huulee ja ostamaan bisseä tarjouksesta.
Tämän on pakko olla provo... Ei oikeasti ihmiset ajattele enää näin.

En ole koskaan polttanut, en juo kaljaa, työskentelen esimiestehtävissä, oon yli 30 v. ja juuri tulossa äidiksi, ja kaikin puolin kiltti ja ystävällinen ihminen. Ja, ajattele, mulla on tatuointeja ja lävistyksiä. Kun lapsi syntyy otan seuraavan tatuoinnin, hänelle.
Ei lasta saa tatuoida. Just noin sekasin noi kuvapellet on.
Siis itselleni, en tietenkään lastani tatuoi. Rakkaudesta lapseen kirjoitan hänen nimensä ihooni, koska minulle tatuointini symboloivat minulle tärkeitä asioita elämässäni.
Oon oikeesti sanaton, parempi muutenkin että tää jää tähän. Ei pysty käsittämään tuota rakkauden määrää, kun mennään pilaamaan oma iho.
Onneksi on mun eikä sun iho :D Ap, sun on pakko olla provo. Tää mene niin hauskaksi :) Ai niin, pitäis varmaan muuten lisätä tuohon mun listaan vielä se, että olen viiniä ja siideriä kohtuudella juova uskovainen...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
siis tavallaan ymmärrän ap sua, mutta siis miten ihmeessä tatskat ja lävistykset liittyy asiaan? mulla on huulilävistys eikä se tee musta yhtään sen huonompaa äitiä, kun sellasta jolla ei ole huulilävistystä. Mun miehellä on lapsen nimikirjaimet tatuoituna niin onko se huono isä?
Vähän nolo ainakin, niinkun kaikki jotka ottaa lapsen nimet ihoonsa.
Olet sä ihana provo ja todella kulunut sellaanen. :D
Eikun mä oikeesti ajattelen näin. En ole erityisen ylpeä tästä. Onneksi mulla on ystävä joka on samalla tasolla, että kauhistellaan näitä immeisiä, jotka pilaa ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatuoinneilla. Näyttää oikeesti todella kauhealta. Ja tunnen muitakin jotka ei välitä yhtään noista. Se antaa tietyn kuvan ihmisestä, eikä mitään hyvää sellaista.
Anna mennä vaan. Mä olen aina ajatellut, että ihmiset jotka leimaavat toisen ulkonäön tai erilaisuuden perusteella (tai valintojen perusteella, joille eivät tiedä perusteluja) menettävät paljon. En menetä mitään, jos joku ei pidä minusta siksi että minulla on tatuointeja ja lävistyksiä, tai ei halua tutustua minuun sen takia. Ko. henkilö menettää paljon enemmän :D

Olen silti yllättynyt, että ainakin tämän palstan perusteella moni tuntuu ajattelevan niin edelleen. Ymmärrän sen vanhempieni ikäisille ihmisille, koska maailma on ollut eri kun he ovat kasvaneet. Mutta että vielä nykyäänkin? Suhtaudutko sinä ap rasistisesti ulkomaalaisiin? Homoseksuaaleihin? Vammaisiin? Tällaiseen ajatteluun mä yhdistän helposti nimittäin rasistisuuden ja ylipäätään suvaitsemattomuuden, ja sitä mä taas en ymmärrä.

Ja joo, tatuoinneista ja lävistyksistä huolimatta en ole bisseä vetävä kouluttamaton teiniäiti, vaan kai aika lailla vastakohta.
Joo suhtaudun kyllä melko ennakkoluuloisesti. Kaikista huonoja kokemuksia. En mä oikeestaan noita edes ajattele, toivon vaan ettei osu tielleni pahemmin. Siis tottakai niitä näkee, mut enpä juuri kattele. Tai no nuo homot niin ketä nyt tunnen niin ei mua häiritse.
 
tatskamama
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Siis eikö kukaan ymmärrä, et tää on parodia siitä aiemmasta ketjusta, jossa ap:tä oksetti nelikymppiset mummoäidit...Haloo :LOL:
Siis tästä keskustelusta:

http://kaksplusperhe.fi/keskustelu/t1819359
Niin, mutta on tämä silti hauskaa. Ei nyt lopeteta, just sopivan kevyttä iltaiviihdettä :)
 
haiseekin
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Siis eikö kukaan ymmärrä, et tää on parodia siitä aiemmasta ketjusta, jossa ap:tä oksetti nelikymppiset mummoäidit...Haloo :LOL:
Siis tästä keskustelusta:

http://kaksplusperhe.fi/keskustelu/t1819359


kyllä minä ja scarlett ollaan mainittu sana provo jo, jos luet ketjun niin huomaat. niitä on niin kauheasti taas muutenkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskamama:
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Siis eikö kukaan ymmärrä, et tää on parodia siitä aiemmasta ketjusta, jossa ap:tä oksetti nelikymppiset mummoäidit...Haloo :LOL:
Siis tästä keskustelusta:

http://kaksplusperhe.fi/keskustelu/t1819359
Niin, mutta on tämä silti hauskaa. Ei nyt lopeteta, just sopivan kevyttä iltaiviihdettä :)
Paitsi Matti kutsuu mua hiekkojensa kanssa. Pitäkää te ketju pystyssä.
 
just joo!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mama-:
mitenköhän nuo lävistykset ja tatskat vaikuttaa vanhemmuuteen??
Kyllä ne on vähän sen tyyppisiä nuo tatskatut ja lävistetyt että sätkä vaan huulee ja ostamaan bisseä tarjouksesta.
Hienostippas yleistät! Itelläni on tatska sekä lävistys. Mutta EN polta ENKÄ juo... Sä varmaan sit ansaitset sen vuoden äiti-pystin... HUOH!
 
tatskamama
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tatskamama:
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Siis eikö kukaan ymmärrä, et tää on parodia siitä aiemmasta ketjusta, jossa ap:tä oksetti nelikymppiset mummoäidit...Haloo :LOL:
Siis tästä keskustelusta:

http://kaksplusperhe.fi/keskustelu/t1819359
Niin, mutta on tämä silti hauskaa. Ei nyt lopeteta, just sopivan kevyttä iltaiviihdettä :)
Paitsi Matti kutsuu mua hiekkojensa kanssa. Pitäkää te ketju pystyssä.
Sama täälläkin kyllä... Noh, olisi se kuitenkin lopahtanut kohta. Oli liian läpinäkyvä. Öitä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja just joo!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mama-:
mitenköhän nuo lävistykset ja tatskat vaikuttaa vanhemmuuteen??
Kyllä ne on vähän sen tyyppisiä nuo tatskatut ja lävistetyt että sätkä vaan huulee ja ostamaan bisseä tarjouksesta.
Hienostippas yleistät! Itelläni on tatska sekä lävistys. Mutta EN polta ENKÄ juo... Sä varmaan sit ansaitset sen vuoden äiti-pystin... HUOH!
En ikinä, olenhan ollut teiniäiti, sillä ei pystejä voiteta.
 
No kyllä on kovat puheet. Jos olet ite ollu teini ni so what. Koita nyt pärjätä sen lapses kans tai lahjota pois. Anna muitten elää oma elämä miten tahtoo, ketä kiinnostaa. Huoh.
ps. mulla on tatska ja kolme reikää korvissa.. Ja ihan sama vaikka olis koko p***u täys lävistyksiä... tai eihän mulla ole.. olen maailman paras äiti pojalleni, enkä ryyppää ja rällästä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MonalizaQ:
No kyllä on kovat puheet. Jos olet ite ollu teini ni so what. Koita nyt pärjätä sen lapses kans tai lahjota pois. Anna muitten elää oma elämä miten tahtoo, ketä kiinnostaa. Huoh.
ps. mulla on tatska ja kolme reikää korvissa.. Ja ihan sama vaikka olis koko p***u täys lävistyksiä... tai eihän mulla ole.. olen maailman paras äiti pojalleni, enkä ryyppää ja rällästä.
Hirveetä kieltä, tuollaisia ne tatskatut just ovat.
 
......
Mä tunnen teiniäitin joka jätti kaks lastaan kun lapset olivat alle 3v. ja alkoi elämään nuoruuttaan :O Polttaa,juo jatkuvasti ja vetää välillä aineitakin. Oikein malliesimerkki! Onneksi jätti lapset ex-miehelleen,se on jo nuoruuteensa elänyt..
 
.........
Itsekkin olen lapsen saanut alle 18 vuotiaana,mulla on tatskoja ja lävistys ja oon nykyään naimisissa ja kahden,kotha kolmen, lapsen äiti! Ja en ryyppää,polta ja rellestä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
siis tavallaan ymmärrän ap sua, mutta siis miten ihmeessä tatskat ja lävistykset liittyy asiaan? mulla on huulilävistys eikä se tee musta yhtään sen huonompaa äitiä, kun sellasta jolla ei ole huulilävistystä. Mun miehellä on lapsen nimikirjaimet tatuoituna niin onko se huono isä?
Vähän nolo ainakin, niinkun kaikki jotka ottaa lapsen nimet ihoonsa.
Mitä noloa on siitä että vanhemmat ovat ylpeitä lapsistaan ja haluavat pysyvän muiston heistä ihoonsa? :D
 
vieras
Entäs me,kun asutaan kerrostalokolmiossa ja toinen tulossa ja mulla ikää vasta 23v? :( 18 olin kun sain esikoisen. Asunto on kylläkin oma ja vakituiset työt molemmilla,tatskakin löytyy..
 

Yhteistyössä