Ongelma. Miehestä ja läskeistä.

  • Viestiketjun aloittaja "tonnikeiju"
  • Ensimmäinen viesti
---
Mulla ei vaán oikein ole sellaista pitkää yläosaa tai yks olis ja sekin on pyykkikorissa... Niin ajattelin jos olis kääntänyt kuvion toisinpäin... Mut nyt kun muistais mitä mä omistan...

Tuo neulepaita ei siis oo mikään tosi pitkä.
 
19v.
Hmm, no mulla on pari tuttua jotka on aikalailla ylipainoisia, mutta osaavat vaan jotenkin pukeutua silleen että eivät korosta "huonoja" kohtiaan. He vaan näyttävät isoluisilta eivät lihavalta.. :D Mutta hei, tee niinkun itse näät hyväksi. Kun mä lähin mun avokin kanssa ekan kerran ulos niin hän oli kyllä panostanu kivasti, itse taas en panostanu pukeutumiseen ollenkaan. Enemmänkin tukan laitoin hienosti ja sellaisen sopivan meikin. Tunnustan, eipä mulla ollu sen erikoisempaa kun farkut, nahkatakki, sitten huivi ja korkkarit ja pari korua. Ja välillä lähdin ilman meikkiäkin yms. Mutta osu ja uppos, ei tarvinnut ainakaan esittää mitään mitä ei ole..
 
"vieras"
Laita vaan ne vaatteet mitä alunperin suunnittelitkin, koska todennäköisesti tunnet itsesi kotoiseksi ja hyväksi juuri niissä. Ei ainakaan vaatetus lisää epävarmuutta jos on jotain ihan outoa asuyhdistelmää päällä.

Mutta totuus on se, että jos sulla on 110kg painoa, niin ihan sama mitä päälläsi on, näytät ylipainoiselta. Tuota kilomäärää ei vaatteilla piiloteta, joten kannattaa mennä rohkeasti ja ylväästi omana itsenään. Ei sun niitä kiloja tarvitse ruveta siellä selittewlemään. Se vasta noloa olisi. Jos miehelle et kelpaa sellaisena kuin olet, niin sitten ei, sille ei voi mitään. Se ei ole sun vikasi, mutta ei myöskään miehen vika. Kaikki eivät pidä läskistä ja jenkkakahvoista, ei vaikka voissa paistaisi.
 
19v.
No tosi asiahan on se että me ei voida täällä oikeen kukaan vaikuttaa mitä siellä sitten tapahtuu. Se on teistä kiinni. ;)
Kannattaisi vaan unohtaa noi "mitä kaikkee kamalaa" sun muuta ajatukset. Lähdet sinne avoimin mielin ja toivot että mies tekee myös niin. Näytät sille että painosta huolimatta olet mukava ihminen ja sinuun kannattaa tutustua ja tehdä päätös vasta sitten.. :)
Ei sen kaula-aukon tarvitse missään kiinassa asti olla ja meikin ei tarvitse olla mikään sotamaalaus. :)

Mutta siis et tiedä yhtään miltä mies näyttää tmv? :D
 
---
No mä oon nähny kasvokuvan samoin kun se minusta :) Mun kasvoista ei kyllä välttämättä arvais et oon näin ylipainoinen. Hän vaikuttaa myös kasvoistaan ihan normaalipainoiselta ja on tainnut jossain kirjoittaa ruumiinrakenteensa olevan normaali.
 
"MmM"
MA3083009800100596891
Oot siis suunnilleen tän kokoinen kuin mä tässä kuvassa? Tuolloin mun paino oli samoissa lukemissa kuin sinulla. Tiputtelin siitä sitten alaspäin.
 
"Hmm"
Sanonpa ihan suoraan, että jos painosta teillä ei ole ollut mitään puhetta, ja olet puhunut koirien kanssa lenkkeilystä ja salilla käymisestä ja näin, niin miehellä on helposti vähän toisenlainen mielikuva. Ihmiselle kun tulee ihan huomaamattaan mielikuvia jos ei ole toista nähnyt.

Kehottaisin jotain vihjaisemaan asiasta etukäteen ikävien tilanteiden välttämiseksi. Voi käydä niin hyvin, että miestä ei haittaa, mutta valitettavasti aika isolla todennäköisyydellä mies hämmästyy jos paikalle tuleekin jotain 50kg isompi ihminen kuin oli kuvitellut.
 
---
Suunnilleen tuon kuvan kokoinen joo.

No miten mä nyt tän ilmaisisin sit kun ollaan tälle päivälle sovittu jo missä naähdään ja monelta jne niin minkälaisen viestin mä voisin oikein kirjoittaa..?

Hmm: Tuon takia just tein tän aloituksen.
 
---
No aluks mä ajattelin et so what ja sit tuli tää epävamuus ja suunnittelin et perun koko jutun, laihdutan ja palaan astialle uudelleen. Sit päätin kuitenkin kysyä täältä vielä mielipidettä.

No me sovittiinkin tapaaminen vasta eilen illalla ja ollaan kirjoiteltukin vasta muutama päivä. Ei oo vaan tullut puheeksi. Jotenkin mulla oli myös semmoinen olo että jos kirjoitan olevani ylipainoinen vaikkei koko painoasiasta olla puhuttu, niin tuntuis että se asia on mulle jotenkin tosi iso tai miten tän nyt selittäis...

Vielä mä edin perua koko jutun.
 
"Hmm"
Suunnilleen tuon kuvan kokoinen joo.

No miten mä nyt tän ilmaisisin sit kun ollaan tälle päivälle sovittu jo missä naähdään ja monelta jne niin minkälaisen viestin mä voisin oikein kirjoittaa..?

Hmm: Tuon takia just tein tän aloituksen.
Niin, myöhäistä se alkaa ehkä tässä vaiheessa olla ottaa asiaa puheeksi... Monelta treffit ovat? Menet sinne nyt vain pää pystyssä, se menee niin kuin se menee :)
 
"Minna"
Mää epäilen suuresti että se mies pettyy. Oot sanonut harrastavas lenkkeilyä ja salia sillon tällön ni se odottaa että oot normipainoinen. Oisin kyllä maininnut että olen ylipainoinen. 110 kg nainen näyttää aika isolta jos on lyhyt.
 
"vieraana"
Jos itse olisin netissä tutustunut ihmiseen joka sanoo lenkkeilevänsä joka päivä ja käyvänsä silloin tällöin salilla niin odottaisin vähintäänkin normipainoista,ehkä jopa urheilullista ihmistä livenä. En sellaista joka painaa yli 100 kg! Mutta ei varmaan kannata missata treffeja tuon takia. Itse vaan saattaisin olla pettynyt kun eteen tulisikin lihava ihminen.
 
Henkilökohtaisesti kyllä varmaan vihjaisin asiasta. Pelkkä yllättyminen saattaa aiheuttaa ikävän reaktion. Jos oikeasti yhtään järkyttyy, niin siinä saattaa ajatella, että toinen on tahallaan peitellyt asiaa tai jopa valehdellut. Ja tällainen saattaa sattua ihmiselle, joka ei oikeasti jättäisi niitä treffejä väliin ylipainon takia.

Minusta ylipainoinen on hyvä, rehellinen sana, mielestäni "pyöreä" tai "pullukka" eivät nekään välttämättä ole huonoja, mutta mielikuvat on vähän erilaisia riippuen ihmisten persoonista ja raameista.
 

Yhteistyössä