onko blondeilla enemmän vientiä

  • Viestiketjun aloittaja redishbrun
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ite oon tällänen tavallinen brunette, jolla ihana brunette mies ja lapsia. Mieheni ex oli blondi, jonka kanssa ei kuulemma mistään tullut mitään. Sit mulla on pari blondii kaveria, yli kolmekymppisiä ollaan, jotka valittelevat etteivät löydä mistään miestä itelleen. Yhdenillan juttuja kyllä riittää, muttei sellasta jonka kanssa perheen perustaisivat. Brunettekavereilla taas on perheet olleet jo kauan.
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ite oon tällänen tavallinen brunette, jolla ihana brunette mies ja lapsia. Mieheni ex oli blondi, jonka kanssa ei kuulemma mistään tullut mitään. Sit mulla on pari blondii kaveria, yli kolmekymppisiä ollaan, jotka valittelevat etteivät löydä mistään miestä itelleen. Yhdenillan juttuja kyllä riittää, muttei sellasta jonka kanssa perheen perustaisivat. Brunettekavereilla taas on perheet olleet jo kauan.
:LOL:

Hienoa yleistämistä!! :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Tai jos niitä vaan pidetään viehättävämpinä?? vieras edellä taitaa olla brunette?? :whistle:
Se on aika vanha filmi se herrat pitävät vaaleaveriköistä :)
Itseasiassa hiukseni ovat punertavat. Itse taidat olla blondi, mutta älä lue näitä juttuja, jos et kestä arvosteluja. Ja näähän on vaan toisten mielipiteitä, esille tuomani alunperin miesten kuten kirjoitinkin, mutta myönnän itsekin niissä totuudenperää.
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Tai jos niitä vaan pidetään viehättävämpinä?? vieras edellä taitaa olla brunette?? :whistle:
Se on aika vanha filmi se herrat pitävät vaaleaveriköistä :)
Itseasiassa hiukseni ovat punertavat. Itse taidat olla blondi, mutta älä lue näitä juttuja, jos et kestä arvosteluja. Ja näähän on vaan toisten mielipiteitä, esille tuomani alunperin miesten kuten kirjoitinkin, mutta myönnän itsekin niissä totuudenperää.
No enpä ole blondikaan...Enkä luojan kiitos noin yksinkeertainenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kyllä mulla ainakin oli enemmän vientiä blondina :D
Sama juttu. Kokeiltu on sekä tummaa että punaista päätä, mutta aina oon palannut vaaleaksi.
Samoin täällä.. on ollut sekä ihan lyhyet ja pitkät.. ja kaiken väristä..
Ite tykkään blondina olemisesta.. sopii parhaiten mulle.
Mul on kyl aina ollu vientiä :whistle: Eniten oon varmaan ollut blondina..
 
totta
Kyllä. Siitähän tuli ohjelmakin vähän aikaa sitten. Siinä oli 2 ryhmää Blondit ja Brunetet. Ne pistettiin yksin istumaan baariin ja miehet yritti paljon useammin iskeä Blondia kuin brunettea. Sitten koe toistettiin niin että blondien hiukset värjättiin ruskeiksi ja brunettejen vaaleiksi, ja lopputulos oli sama eli blondatut sai enemmän huomioo.
 
vaalea
En tiedä, itse olen aina ollut blondi, ja sinkkuna hyvin lyhyitä aikoja. Yks miesystävä sanoi että hänen kokemuksellaan vaaleaveriköt on rehellisempiä ja avoimempia, tummat kovempia ja salaperäisempiä. Itse olen tällainen kilttityttö ollut aina (antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa), ja siis en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja , mut voihan se olla että tietty stereotypia mikä blondeista on tehty, vaikuttaa asiaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyytinkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ja toisaalta taas, mitä vanhemmaks tulee, sitä huonommin pitkät jiukset sopii naiselle.
Mun mielestä siis 70-vuotias pitkillä hiuksilla ei vaan oo kivannäköistä :xmas:
SÄ OLET VÄÄRÄSSÄ, PITKÄT HIUKSET SOPII KAIKEN IKÄISILLE. ite en ikinä leikkaisi hiuksiani lyhyiksi jos ei olis ihan pakko.
Enkä ole väärässä.. Miten ihmeessä voit väittää, että mun mielipide on väärä ja sinun oikea?? Kun alunperinkin kyse on mielipiteestä eikä mistään tutkitusta faktasta.
 

Yhteistyössä