onko blondeilla enemmän vientiä

  • Viestiketjun aloittaja redishbrun
  • Ensimmäinen viesti
redishbrun
jotensakin huomannut että vaikka olisi ns."ei niin kauniskaan" blondi niin saa ukkoja helpommalla kuin vaik just brunette joka on kauniimpi naamaltaan ja kropaltaan. Häh. Taian blondata ja kokeilla:)
 
...
kyllä mulla vientiä on, oon vielä avoliitossa, mutta äkkiseltään laskettuna on nyt 11 ihailiaa kintereillä tai oli osalle oon tehnyt jo selväksi, että ei kiinnosta. Miksiköhän tämä muuttu, kun oon lopullisesti sinkku ;D Mutta blondi olen siksi, että koko ikäni olen ollut vaaleehiuksinen ja nyt vasta alkanut tummummaan ja värjännyt blondiksi, en edes uskalla muuta väriä päähäni laittaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kyllä mulla vientiä on, oon vielä avoliitossa, mutta äkkiseltään laskettuna on nyt 11 ihailiaa kintereillä tai oli osalle oon tehnyt jo selväksi, että ei kiinnosta. Miksiköhän tämä muuttu, kun oon lopullisesti sinkku ;D Mutta blondi olen siksi, että koko ikäni olen ollut vaaleehiuksinen ja nyt vasta alkanut tummummaan ja värjännyt blondiksi, en edes uskalla muuta väriä päähäni laittaa..
Kyllä meille bruneteillakin on vientiä, vaikka naimisissa ollaan :LOL:
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kyllä mulla vientiä on, oon vielä avoliitossa, mutta äkkiseltään laskettuna on nyt 11 ihailiaa kintereillä tai oli osalle oon tehnyt jo selväksi, että ei kiinnosta. Miksiköhän tämä muuttu, kun oon lopullisesti sinkku ;D Mutta blondi olen siksi, että koko ikäni olen ollut vaaleehiuksinen ja nyt vasta alkanut tummummaan ja värjännyt blondiksi, en edes uskalla muuta väriä päähäni laittaa..
Kyllä meille bruneteillakin on vientiä, vaikka naimisissa ollaan :LOL:
niin no minä en sitä epäilekään, kerroin vain miten minulla menee, kun kysyttiin blondeista :D en kyllä usko, että hiustenvärillä on mitenkään suuri merkitys, ennemmin sillä, onko pitkät vai lyhyet hiukset ;)
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:
ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
juu näin minäkin olen kuullut, pitkät hiukset kuulemma tekee naisen :D lyhyet on poikamaiset :D
Kasvunopeus on myös eri, jos puhutaan aidosta hiustenväristä!

Ruskea tukka kasvaa 9-12cm vuodessa, mutta vaalea jopa 18cm vuodessa! Siinä mielessä blondi on paljon helpompi kasvattaa pitkäksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:
ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
juu näin minäkin olen kuullut, pitkät hiukset kuulemma tekee naisen :D lyhyet on poikamaiset :D
Noin olen kyllä minäkin kuullut.
Mutta sitten taas lyhyiden ja pitkin välissä on aika paljon pituuksia..
Ja toisaalta taas, mitä vanhemmaks tulee, sitä huonommin pitkät jiukset sopii naiselle.
Mun mielestä siis 70-vuotias pitkillä hiuksilla ei vaan oo kivannäköistä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:
ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
juu näin minäkin olen kuullut, pitkät hiukset kuulemma tekee naisen :D lyhyet on poikamaiset :D
Kasvunopeus on myös eri, jos puhutaan aidosta hiustenväristä!

Ruskea tukka kasvaa 9-12cm vuodessa, mutta vaalea jopa 18cm vuodessa! Siinä mielessä blondi on paljon helpompi kasvattaa pitkäksi!
Mistäs sä tällaisen tutkimuksen oot repässyt?
Ikinä tuollaista kuullutkaan..-kampaaja-
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:
ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
juu näin minäkin olen kuullut, pitkät hiukset kuulemma tekee naisen :D lyhyet on poikamaiset :D
Kasvunopeus on myös eri, jos puhutaan aidosta hiustenväristä!

Ruskea tukka kasvaa 9-12cm vuodessa, mutta vaalea jopa 18cm vuodessa! Siinä mielessä blondi on paljon helpompi kasvattaa pitkäksi!
Mistäs sä tällaisen tutkimuksen oot repässyt?
Ikinä tuollaista kuullutkaan..-kampaaja-
Muistaakseni oli jossakin koulukirjassa peruskoulussa tai lukiossa! En voi tarkemmin muistaa, kun aikaa on kulunut.
 
vieras
Blondeillahan on vientiä sen takia enemmän koska niitä pidetään "blondeina". Tyhminä ja yksinkertaisina ja näin ollen helppoina nakkeina. Ja täytyy myöntää et useemman tollasen tiedänkin kuin bruneten. Tummaveriköt on sit varteenotettavampaa vaimo ja lasten äiti ehdokasta kuin blondit. Tää on sit ihan oikeesti miesten suusta kuultua, mut taitaa osittain pitää paikkansakin.
 
aika moni mun tuntemista miehistä tykkää tummista ja tulisista naisista. ihanteena joku salma hayek tai joku sinne päin.

oma mieheni tykkää luonnollisen näköisestä punahiuksista tai tummista. voihan toki joku blondikin ollla hyvän näköinen.

oma mies tosiaan ei tykkää että on kauheesti meikatu vaan mahdollisimman luonnollisen kaunis ja vaaleat yleensä luonnostaan aika pliisuja joten heillä useimmiten meikkiä kun taas aivan tummien pirteet niin voimakkaat ettei tarvi meikkiä
 

Yhteistyössä