Onko kallista?

kaupunkilainen
Kuka sitä vauvaa edes imettää 1kk jälkeen, kun olet jo töissä vai saako se heti teollista korviketta? En halua olla tyly, mutta miksi tehdä taas uusi lapsi, jos heille ei ole aikaa?
 
vierass
[QUOTE="Koppelo";30231571]Minä en kärsi bipolaarisesta käyttäytymisestä, minä en ole syönyt mielialalääkkeitä, minä en kärsi pakkomielteisestä ostokäyttäytymisestä, minä en tee impulsiivisia ratkaisuja joista kärsin jälkeenpäin, minä en kärsi luonnottomasta sairauksien pelosta, jonka seurauksena hankkituisin erilaisiin uskomushoitoihin jne. Haluatko että jatkan?[/QUOTE]

Sä olet se henkisesti häiriintynyt ihmispolo, joka teki niitä tri Tuhero -aloituksia monta kertaa päivässä. :D

Muista nyt laittaa Tiimarin vihkoon ylös, että Milannan lapset taksilla kouluun ja paljonko maksaa. Voit sitten viiden vuoden kuluttua muistuttaa tästäkin ketjusta.

Vietäppä kuule ihan mukava ilta. Kiehu liemessäs <3
 
vierass
[QUOTE="Koppelo";30231671]Jep jep, viime viikolla teit eropäätöksen ja mieli muuttui yhdessä päivässä. HPV-vöyhkäämisestä ei tarvinne muistuttaa...

Kyllä sinun käyttäytyminen on aika tempoilevaa.[/QUOTE]

Oletko jättänyt yhtä ainutta Milannan ketjua väliin? Mitäs jos kokeilisit joskus? Pakkomielteiselle se tietysti on todella vaikeaa, mutta mielenterveystoimisto kyllä auttaa sinunlaisiasi ihmisiä.
 
niivieras
Aina pitää muistaa kehua retostella sillä, miten on paljon rahaa ja varaa törsätä ja ostella ja kuluttaa. Mitä tyydytystä tollasesta kehuskelusta saa? Kai siitä sit jotain saa kun joka päivä jaksaa leuhottaa.
 
Aina pitää muistaa kehua retostella sillä, miten on paljon rahaa ja varaa törsätä ja ostella ja kuluttaa. Mitä tyydytystä tollasesta kehuskelusta saa? Kai siitä sit jotain saa kun joka päivä jaksaa leuhottaa.
Eikö tämä jo menee yli jos joka mun aloituksessa näet vain rahaa? Toisalta tiestysti rahaa kuuluu elämään, ei ilman voi olla ja elää. Eikö tässäkin aloituksessa oli sanottu että helvetin kallista se koulutaksi on. On ihme että sellaisia summia pitäisi maksa, ei ole koululaisille minkälaista tarjousta. Eikä lapset voi kävellä aamulla koulussa, täällä on niin pimeä aamulla, kuin *ersen reijässä (anteeksi) mutta totta se on, reput myös painavat etten minä olisin jaksanut aikuisena, työn takia myös en voi joka pv kuskata, 600,- on ihan järkky summa.
 
"juupajuu"
Eikö tämä jo menee yli jos joka mun aloituksessa näet vain rahaa? Toisalta tiestysti rahaa kuuluu elämään, ei ilman voi olla ja elää. Eikö tässäkin aloituksessa oli sanottu että helvetin kallista se koulutaksi on. On ihme että sellaisia summia pitäisi maksa, ei ole koululaisille minkälaista tarjousta. Eikä lapset voi kävellä aamulla koulussa, täällä on niin pimeä aamulla, kuin *ersen reijässä (anteeksi) mutta totta se on, reput myös painavat etten minä olisin jaksanut aikuisena, työn takia myös en voi joka pv kuskata, 600,- on ihan järkky summa.
Kummasti toisten lapset pääsee kävellen tai pyörällä kouluun, eikä niitä katuvaloja ole täälläkään. Turha valittaa hinnasta, kun ilman taksiakin pärjäisi.
 
"påå"
Eikö tämä jo menee yli jos joka mun aloituksessa näet vain rahaa? Toisalta tiestysti rahaa kuuluu elämään, ei ilman voi olla ja elää. Eikö tässäkin aloituksessa oli sanottu että helvetin kallista se koulutaksi on. On ihme että sellaisia summia pitäisi maksa, ei ole koululaisille minkälaista tarjousta. Eikä lapset voi kävellä aamulla koulussa, täällä on niin pimeä aamulla, kuin *ersen reijässä (anteeksi) mutta totta se on, reput myös painavat etten minä olisin jaksanut aikuisena, työn takia myös en voi joka pv kuskata, 600,- on ihan järkky summa.
Lasten koulumatkoihin "järkky summa" mutta johonkin luksusmerkkilaukkuun voi huoletta laittaa vaikka kuus tonnia, eikä ole ollenkaan järkky summa?
 

Yhteistyössä