onko kukaan käynyt regressioterapiassa?

  • Viestiketjun aloittaja "ella"
  • Ensimmäinen viesti
"ella"
Onko se sellaista, että siellä huudetaan ja taannutaan lapsen tasolle? Miten se käytännössä tapahtuu? Luulin että regressioterapia on joku ihan vanhentunut juttu:eek:
... Ei mun mielestä ole, se on sitten jotain muuta(en löydä sitä sanaa).
Oon jutellut regressioterapeutin kanssa ja se vaikutti mielnkiintoiselta, vois sopia
ainakin mulle. siinä mennään "taaksepäin" ja käsitellään vanhoja juttuja.
Huutamisesta en tosiaan tiedä. Tosin oon ollut sellaisella kurssilla missä sai huutaakin.
 
"Milja"
Olen käynyt ja oli ihana kokemus. Ei todellakaan mitään hudettu ta taannutta, vaan rentouduttiin ja ns. meditaation kautta palattiin tärkeisiin hetkiin edellisissä elämissä.
 
"ella"
[QUOTE="Milja";21942308]Olen käynyt ja oli ihana kokemus. Ei todellakaan mitään hudettu ta taannutta, vaan rentouduttiin ja ns. meditaation kautta palattiin tärkeisiin hetkiin edellisissä elämissä.[/QUOTE]

Kiinnostavaa. Kävitkö yhden kerran vai useammasti? Olen käsittänyt että ne hetket vois olla
myös tästä elämästä, onko näin?
 
Olen käynyt, ja ihan samat kokemukset minullakin on. Aivan ihana ja erikoinen kokemus. Olen koettanut monesti palata siihen fiilikseen, missä silloin olin-mutta ei se oikein itsekseen onnistu. OIkein lämpimästi suosittelen. Yhden kerran olen siis kokeillut.
 
Minulle terapeutti kertoi, että ihminen "palaa" siihen hetkeen ja aikaan , josta hänelle on eniten hyötyä siihen hetkeen ja asiaan johon terapiasta haetaan apua. Mulla ainkin toimi juuri niin. siis vielä pakko hehkuttaa, kokeile ihmeessä jos vain mahdollista. Olen saanut siitä kokemuksesta monesti lohtua ja hyvää mieltä, vaikken ihan sitä !tunnetta ole saavuttanutkaan.
 
"ella"
Minulle terapeutti kertoi, että ihminen "palaa" siihen hetkeen ja aikaan , josta hänelle on eniten hyötyä siihen hetkeen ja asiaan johon terapiasta haetaan apua. Mulla ainkin toimi juuri niin. siis vielä pakko hehkuttaa, kokeile ihmeessä jos vain mahdollista. Olen saanut siitä kokemuksesta monesti lohtua ja hyvää mieltä, vaikken ihan sitä !tunnetta ole saavuttanutkaan.
>> Mielenkiintoista, niin ajattelinkin että jos mulla tulis just ne painavat jutut ja tarpeelliset siellä
esiin. Tuleeko siellä tunteitakin esiin?
Yks henkilö neuvoi mulle kerran miten voi itse kuunnella itseään ja tunteitaan ja kohdata
asioita, mutta en ole yksistäni osannut...
Sama henkilö teki mulle entiset elämät-opastuksen ja hups, sieltähän niitä tuli.
Ja kaiken huipuksi mulla oli tunteita sieltä entisten elämien tapahtumista...huh.
Ja "filmi" pyöri mielessä. Se toinen henkilö ei kertonut mulle mitään, kaikki tuli mun alitajunnasta.
Täytynee kokeilla joskus tätä regressioterapiaa vielä.
 

Yhteistyössä