Onko kukaan tavannut puolisoaan kirjastossa tai kaupan kassajonossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Porsas:
Ei sentään. :D Vaan mä sattumalta pitkästä aikaa menin kirjastoon kun oli hetki aikaa, ja tämä tuleva mieheni oli siellä juttelemassa veljeni kanssa. Ja mulle tuli pian taas asiaa kirjastoon, ja tämä komea kaveri oli siellä, ja seuraavalla kerralla... Ja lopulta me päädyttiin yhdessä kahvilaan ja sitten sen luokse ja siitä se lähti. :)
:heart:
Kohta 8 vuotta naimisissa. :heart:

Kannattaa siis käydä kirjastossa! :D
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-toipilas-:
En ole tavannut, mutta tuli vain mieleen, että meillä on nykyään kirjastotätinä ihan kivan näköinen noin kolmekymppinen mies. Sinkkuudessta en tiedä, saa kiinnostuneet ottaa siitä asiasta itse selvää.
Missä kirjastossa? :D
Tai jos kaupan kassalla haluaa tavata miehen, niin Toijalan Vapaa Valinnan kassalla on ihan salskean oloinen nuorimies myymässä. Kai sekin lasketaan kassajonokohtaamiseksi, jos toinen osapuoli on itse kassahenkilö?
 
vaimo
Minun mies tuli "vahingossa" 1500km:n päästä serkun kaverin kavereiden kautta käymään meillä kotona(!), lapsuudenkodissani siis...aikamoisen matkan osasi taivaltaa löytääkseen minut sieltä kaukaa, korpikuusen kannon alta. :heart: Vaikka olin aivan varma, ettei sinne voi ikinä kukaan uros eksyä vahingossakaan.
 
onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minun koputti ihan koti-oveen vaan. =)
Heh... niin on muuten munkin mies tullut ovelle :) ja ennestään ei tunnettu.
Mä aina ajattelin et mun unelmien prinssi tulee valkoisella ratsulla ovelle ja nappaa mut kyytiin mut se unelmien prinssi tuli ovelleni punaisella mitsubishi -coltilla ja nappasi kyytiin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minun koputti ihan koti-oveen vaan. =)
No joo! Jollain on tullut toimitus ihan ovelle asti! :D
Juu :D etsi ihan toista paikkaa ja jäikin sitten meille. :xmas:
Juma! Sinnekö ne Savannan pitsat tuli? Tuo onkin hyvä konsti. Pitääpä laittaa pariin pizzeriaan tilaus ja katsoa onnistaako.
 

Yhteistyössä