Onko kukaan tavannut puolisoaan kirjastossa tai kaupan kassajonossa?

metsänpeitto
Mä luulen, että ihan ensimmäisen kerran olen kohdannut hänet lukion oven edessä.

Tosin tapasimme varsinaisesti vasta monta vuotta myöhemmin, baaritiskillä.

Mutta olen tapaillut ihmistä (siis joskus kauan sitten) jonka tapasin bussissa. Ja toisen, jonka tapasin kirjastossa usein :D
 
vieras
En, enkä tunne ketään joka olisi. Tai siis on saattanut kyllä nähdä kumppaniaan joskus kirjastossa tai kaupassa tai ties missä kadulla tai bussissa, mutta varsinainen sysäys tutustumiseen ja suhteeseen päätymiseen on kyllä tapahtunut jossain muualla.

Ekan poikaystävän kanssa juteltiin ekan kerran kaupan pihalla, mutta en sanoisi, että me siellä oltaisiin tutustuttu, oltiin koulussa yhdellä samalla kurssilla, mitä ilman ei varmasti olisi siinäkään päädytty juttelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Porsas:
Mä olen tavannut mieheni kirjastossa. :)
Woohoo! :D Eli niitä on!

Miten tää kävi? Kohtaaminen rakkausromaanihyllyllä ja kuului se kuuluisa "klik"?
Ei sentään. :D Vaan mä sattumalta pitkästä aikaa menin kirjastoon kun oli hetki aikaa, ja tämä tuleva mieheni oli siellä juttelemassa veljeni kanssa. Ja mulle tuli pian taas asiaa kirjastoon, ja tämä komea kaveri oli siellä, ja seuraavalla kerralla... Ja lopulta me päädyttiin yhdessä kahvilaan ja sitten sen luokse ja siitä se lähti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Porsas:
Ei sentään. :D Vaan mä sattumalta pitkästä aikaa menin kirjastoon kun oli hetki aikaa, ja tämä tuleva mieheni oli siellä juttelemassa veljeni kanssa. Ja mulle tuli pian taas asiaa kirjastoon, ja tämä komea kaveri oli siellä, ja seuraavalla kerralla... Ja lopulta me päädyttiin yhdessä kahvilaan ja sitten sen luokse ja siitä se lähti. :)
:heart:

 

Yhteistyössä