Onko kukaan tilannut jostain nettikaupasta Klarna tilille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole muista kuin huonoja kokemuksia. Maksutietoja/sopimusta ei tahtonut perille asti,ei vaikka otin yhteyttä useamankin kerran. Syyksi sanottiin että joku kirje oli mennyt vanhaan osoitteeseeni vaikka uudenkin olin ilmoittanut. Kirje oli kuulema palautunut heille. No, ilmoitin uuden ositteen toistamiseen. Mutta tadaa, taas kirje lähetettiin vanhaan osoitteeseen. Lopulta se löysi perille, kiitos postin, mutta eräpäivä oli mennyt. Otin taas yhteyttä ja mulle väitettiin että se oli laitettu uuteen osoitteeseen. Kummasti kirjeessä komeili se entinen osoite. Ikinä en enää asioi kyseisen firman kanssa!
 
"Rampe"
Tavarat tulee firmoilta hienosti perille, mutta sitten alkaa Klarnan laskutus kusetus, lasku tulee vähän ennen eräpäivää, jos tulee, ja kun maksat sen kerralla pois, tulee kohta muistutuslasku missä on 5€ muistutus + joku muka maksamaton käsittelymaksu, jota ekassa laskussa ei ollut.
 
"martsa"
Joo, Tilasin minäkin tuotteita ja valitsin klarnan maksutavaksi. Ne sopimuspaperit piti postittaa hetimiten takaisin, muuten olisi koitunut lisämaksua; onneksi en ollu esim. missään reissussa silloin.
Laskuissa on maksuaikaa melko niukasti; eilen sain viimeksi laskun ja tänään oli eräpäivä!!!! Lisäksi jos sinne asiakaspalveluun ottaa yhteyttä sähköisesti, täytyy laittaa henkilötunnus, vaikkei yhteys ole edes suojattu. Illalla yritin siitä huolimatta sinne palautetta antaa, mutta en onnisstunut. Ilmoitti että väärä laskunumero. Just joo. Firman toiminta perustuu näköjään siihen, että lisätuloja hankitaan melko moraalittomasti just näillä muistutusmaksuilla; joilta olen toistaiseksi välttynyt. Mitähän kuluttajavirasto on kyseisestä firmasta mieltä?
 
"martsa"
Tänään soitin ja ihmettelin laskun eräpäivää, maksuaikaa 1 pvä, ja sanottiin että lasku on heiltä lähtenyt 30.12!! ja mulle se saapui eilen. Mitähän etanapostia ne käyttää? kuulemma on tullut monelta palautetta nyt samasta syystä, ja selvittelevät postin kanssa nyt että missä vika. Mutkun kyse ei ole vaan tän kuun laskusta; ikinä maksuaikaa ei ole ollut sitä 14 päivää. Kumma kun muut postit postilaitos kyllä osaa jakaa ajallaan?!? Maksan ton loppuvelan pois hetimiten enkä asioi kyseisen puodin kanssa enää koskaan.
 
"JJJ"
Olihan mielenkiintoista löytää tämä ketju. Tarkoituksena oli ostaa 700e monitori Klarnan osamaksulla paikallisesta liikkeestä, mutta kyllä sen verran surkeaa toimintaa tuntuu olevan että tilaan sen monitorin alkuperäisen suunnitelman mukaan Saksasta.
 
tyhmää
Onko paikalla vielä klarna tietäjiä.
Mulla oli tilille maksuja 310€ jonka maksoin kokonaan pois joulukuun alussa. Nyt sitten viikonloppuna (???) oli tullu sp:n niiltä postia, et saat 210€ takas, kun olet maksanu liikaa.. Wtf? Laitoin yhteystietoni kun niitä pyysivät ja pistin vielä, että kun oli tarkoitus maksaa koko summa pois. Mitään ei ole vastanneet. Et oliko ne muka oikeesti ylimääräsiä vai eikö ne vaan muka tajunnu. Siel sivullahan lukee, et sen saa maksaa koska vaan pois. Vai onko sillä väljä minkä laskun viitteeseen sen maksaa?
 
"ää"
Tilasin joulukuussa ja tammikuussa nellystä patir kengät. 2 sopimusta tuli ja ne olisi pitänyt palauttaa samana päivänä kun kotiin kirje oli tullut. Laskuja ei ole kuullut olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun netin kautta mutta vastausta en saa. Alkaa jo kummastuttaa tää yhtiö.
En suosittele kenellekkään!
 
Erroo
Tämä firma on kusetusta, joidenkin tuotteiden hinnat kuusinkertaistuivat kahdessa kuukaudessa, valitus jo menossa, kanne aluillaan, älkää ikinä käyttäkö kyseistä firmaa on aivan kusetusta, jos jollain on vastaavia kokemuksia vastatkaa tähän viestiin ja tehdään joukkokanne.
 
|jarppi|
Kiitos kovasti teille vastauksista =) vieläpä kysyn et tuleeko ostettu tuote heti vai odottaako ne sitä et sopimus on allekirjoitettu ja postitettu?
erehdyin tilaamaan cdon.comista Klarnan osamaksulla kotiteatterin ja sille vaan on koko ajan korkonoussut klarna on ruotsalainen yritys jonka toimintaa on tutkittu jo hetken aikaa välttäkää hyvät ihmiset tätä yritystä !!!!
 
hihulihei
ite kans oon vaatteita joskus viime kesänä tilannu netistä ja ottanu semmosen "maksa vasta syyskuussa" hommelin klarnalta. no, sopparipaperit lähetin sinne mutta laskua ei alkanut kuulua, soitin sitten asiakaspalveluun niin sanoivat että sopimuspaperit ei oo tullu ees perille! onneksi oli ystävällinen ja ammattimainen asiakaspalvelija siinä ja antoi sitten tilinumeron ja viitenumeron mihin maksaa.

poikaystävä taas tilasi cdon.comista ja valitsi klarnan, ei oo saanu ees mitään sopimuspapereita ja laskua ei oo kuulunu, huomenna pitäis maksaa. en kyllä klarnaa käytä enää millonkaan!
 
onnekas...
Kuulostaapa erityisen hankalalta. Itse en aikoinaan ottanut klarnaa ja taidan olla päätöksestäni tyytyväinen. Laskutusepäselvyydet taitavat olla yleinen ongelma ulkoistetuissa laskuissa.
 
"vieras"
tilasin caliroots.com:ista takin viikko sitten, mukana sain kuitin tilauksesta mutta minkäänlaista laskua en ole saanut. tilatessani calirootsista valitsin maksutavaksin laskun klarnan kautta mutta mitään ei ole kuulunut??
 
"salama"
Hei!
Osaako joku sanoa,,, Tilasin tuotteen mustista ja mirristä. Otin tuon laskun jonka sitten voi kuitenkin maksaa erissä,eli tili. Nyt jos yritän tilata jotain muuta,herjaa että luottoraja on ylitetty vaikka ostokset maksoivat alle 20e.
Mistään en löydä kohtaa että pääsisin klarnan omille sivuille mistä voin lukea tuon luottorajan mikä minulle on määrätty?
Mistä tuon voi tietää??
 
prkle
No joo- meilläkin Klarnan lasku tuli sähköpostiin ennen tavaroita. Maksoin laskun suurinpiirtein 14 päivän kuluttua tavaroiden vastaanottamisesta, ymmärtääkseni näin maksuaika kuuluu laskea. Ehkä pari päivää myöhässä mutta koko lasku kuitenkin kerralla pois. No, nyt sieltä Klarnasta tuli 2 täsmälleen samannumeroista laskua joissa toisessa on laskun loppusumma 48,66 € alkuperäisen maksetun laskun mukaan ja toisessa se paljon puhuttu 5 €.. Perskules että ottaa pattiin moinen lafka. Onneksi ei dementia vielä vaivaa eikä tota rahapuoltakana ole liikaa joten en mennyt vahingossa maksamaan laskua uudelleen. Sähköpostia laitoin menemään, saas nähdä tuleeko vastausta. Ei kyllä ikinä enää tilata mitään ko. firman kautta. Tytär on käyttänyt pari kertaa englantilaisia nettifirmoja ja niissäkin homma toimii paremmin ja luotettavammin.
 
****
Itselläni oli Klarnalta lasku, tilauksen tein jo toukokuussa, ensimmäinen lasku tuli ajallaan ja kaikki meni ok:sti. sen jälkeen laskua ei kuulunut ja soitin asiakspalveluun niin eräpäivä ollu syyskuun alussa ja tullut muistutus lasku heidän mukaan (JOISTA KUMPIKAAN LASKU EI TODELLAKAAN OLE SAAPUNUT MINULLE ASTI) pyysin koko summan ja maksoin kerrasta pois, laitoin samalla sähköpostia että kun heillä näkyy maksu jota on jäljellä 0euroa ilmoittaa minulle, saa nähdä miten käy. VÄLTÄN KOKO KLARNAA TÄSTÄ LÄHTIEN. Minun kohdalla laskutus vain tökki... EN SUOSITTELE..
 
Klarna Oy
Hei,
on hauska kuulla, että osalla tänne kirjotelleista on positiivisia
kokemuksia palveluidemme käyttämisestä. Teitä, joiden kokemukset eivät ole olleet yhtä positiivisia pyytäisin
ottamaan yhteyttä suoraan minuun. Haluaisin auttaa selvittämään mahdolliset väärinkäsitykset.
Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse osoitteessa etunimi.sukunimi@klarna.fi.

Klarna lasku tulee tuotteiden mukana tai sähköpostilla samaan aikaan kun tuotteet lähetetään. Aina kannattaa soittaa asiakaspalveluumme jos lasku ei ole tavoittanut sinua sillä silloin voimme antaa laskusta maksutiedot / siirtää laskun eräpäivää. Tämän voi tehdä myös itse verkkosivuillamme www.klarna.fi

Huomioimme kaiken saamamme palautteen ja kehitämme parhaillaan parempia keinoja helppojen ja turvallisten maksutapojen tarjoamiseksi.
Pahoittelen, että palveluidemme käyttäminen on koettu hankalaksi.

Ystävällisin terveisin,
Maria Lehtimäki
Klarnan
Suomen asiakaspalvelun teamleader
 
kiva kiva
Mulla on 600 e pihavarasto netraudan kautta tilattu,ja Klarna-osamaksu siinä. laskua ei kylläkään ollut varaston mukana eli kusetusta taitaa olla,kota tulee sitten perinnästä kirje...jep jep...otan yhteyttä aspaan ja jos yhtään maksumuistustuta tulee heidän viheensä takia, voisin yhteiskanteeseen lähteä mukaan.

Onneksi tämä selvisi nyt,olen perustamassa omaa yritystä ja Klarnalta piti ottaa laskutus,en todellakaan ota! Onneksi mitään ei keretty sopia!!!!!!!!!!!
 
--
Kyllä on kumma jos LASKU laitetaan oikeasti pakettiin, meillä se paketti on ulkona odotellut asentajia jo monta viikkoa, mahtaa olla lasku hyvässä kunnossa kun päällispahvitkin kastuneet sateessa.

Uskon ja toivon että sen verran älyä on että pihavarastopakettiin ei tungeta laskua, harvoin sitä ruvetaan samantien kasaamaan...
 
:) :)
Minä perun puheeni, laitoin aspaan sähköpostia,vastaus tuli heti seuraavana päivänä,ja tosiaan lasku ei ole tullut koska olen osamaksulla tilatessani saanut yhden maksuvapaan kuukauden.
Sopimus ja lasku nyt tulossa kotiin,eräpäivää on reilusti jäljellä,joten toivon että homma toimii.

Siltikin mietin että otanko omaan yritykseeni kys.palvelua,jos asiakkaat kokevat noin vaikeaksi Klarna-laskun :/ Mielipiteitähän on toki monia,mutta tämäkin ketju on pääosin negatiivista palautetta täynnä.
 

Yhteistyössä