Onko Lamourettes-Henna mielestäsi ihan hel-vetin hyvännäköinen?

  • Viestiketjun aloittaja niin...
  • Ensimmäinen viesti
ggf
Keskivartalo pullottanee raskauden vuoksi kun odottaa tötterö-Tauskille tenavaa. Ikää käsittääkseni 29 tai 30v.

Meikkaamisesta en itsekään ymmärrä mutta kyllähän tuo meikkipuoli menee samaan sarjaan jonkun tuksun ym. kanssa. Suttuinen kokonaisuus, liian tumma silmämeikki, ruma tekorusketus jne. ainakin mulle hyppää silmään. Itse en siis osaa meikata ollenkaan joten jätän sen homman suosilla niille jotka osaa ja viitsiii :)
 
"Riina"
Ei todellakaan ole hyvännäköinen vaan likaiselta näyttävä itseään täynnä oleva oksettava lehmä. Näin kauniisti sanottuna. Huhu kertoo myös, että muijan reppu on todella oksettava, haiseva ja hiivainen ilmestys. En ihmettelisi yhtään.
 
35.v kyttääjä
Kyllähän tota, mutta on noita Suomessa lukemaron määrä paremmanikin näköisiä. Mutta ei tuokaan mikään häijy ole. Ihan hyvin voisi leffaan mennä. Kyläkaunotar, sanoisin.
 
"vieras"
Miten se voi olla niin vanhan näköinen? Marjokin laihuuden vuoksi näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta tämä lamu +50v.. iho näyttää siltä kuin vetäisi 23h vuorokaudesta röökiä.
 
"Nobody"
Hampaat on valkaistu niin että näyttää kuin olisi piano suussa. Lisäksi hiukset ja iho ovat samanväriset, tekoruskeat. On taso melko alhaalla tällä ryhmällä, jos hän on ns. helvetin hyvännäköinen... Tanssitaidoista en ole edes ottanut selvää, koska ei kuulu ammattiini (ammattivalokuvaaja, joka kuvaa myös malleja työkseen), eikä myöskään kiinnosta. Monesti ihan tavallisilla paikoilla, kuten kaupungilla, bussissa, metrossa tms. näkee HUOMATTAVASTI paremman näköisiä naisia kuin Henna, mutta näillä naisilla elämän prioriteetit ovat erilaiset. Mutta kyllä tällaisellekin eroottiselle tanssiryhmälle löytyy kysyntää, sekä tyttöjä, jotka haluavat olla "Wannabe Anybody!!!".
 
"Vieras"
Oon miettiny jo pitkään, että miten päin se Henna sitten on niin hyvännäköinen?
Kroppa toki hyvä, mutta meikki/ tyyli / pukeutuminen tekee halvan ja epäsiistin näköisen.

Voisi olla kaunis nainen, jos hiukset olis luonnollisenväriset ja meikki oikean sävyinen ja huolella tehty. Luusto ja piirteet muutenkin, kuitenkin ihan ok.
 
miririine
[QUOTE="vieras";26100850]Liian laitettu. Näyttää muoviselta.[/QUOTE]

Eipä tuolla kamalasti ole pakkelia tai muita lisäkkeitä näkynyt kun vertaa muihin samalla alalla vaikuttavin humpsukoihin... Joku hänestä vaan tekee suttuisen näköisen, onko sitten väärän sävyinen meikki ja hiukset. Ja en kyllä pidä minään kaunottarena ihan tavallisen näköinen ja iho aika ryppyinen ikäisekseen ja turpa kuin hevosella.
 
Heli
Hennan kauneuskäsite lienee erilainen kuin minun. Ihan jos pohjiksi otetaan sen miesmaku: Keskisen Vesa, Daltonin veljesten Lasse ja Tauski...ööö...yök.

Henna voisi olla kaunis, jos ei olisi niin tyrkky. Minulle iso osa kauneutta/komeutta on myös luonne. Jos on keltasta ainetta päässä, ei hyvä kroppakaan paljoa pelasta. Ja se siis sanottakoon, että hyvä kroppahan Hennalla on. Jos olisi jättänyt silikonti laittamatta, olisi vielä parempi.
 

Yhteistyössä