Onko Lamourettes-Henna mielestäsi ihan hel-vetin hyvännäköinen?

  • Viestiketjun aloittaja niin...
  • Ensimmäinen viesti
Heli
Hyvä esimerkki luonteen (ja älyn) vaikutuksesta viehättävyyteen on myöskin lamu-tyttö Sofia. Ihana tukka ja hyvä kroppa, mutta ne jutut...jo pelkkä katse kertoo aavikon tuulesta vasemman ja oikean korvan välimaastossa.
 
Mävaa
Ihan vitun ruman näkönen!!
Supermarjo ohjelmassa kauheet allit yms.yms. Kunnon teko tissit ja kauhee asenne:"mähän oon kaikkein kaunein otan tollasen 60v. äijän et näytän nuoremmalt"
Mulle on ihan sama mitä te täst ajattelette mut tää on mun mielipide
 
Arvostelua nimimerkin takaa
Kylläpä tämmönen arvostelu ärsyttää. Kauneus on katsojan silmissä. Kroppa hänelle on sellainen jonka varmaan monin nainen haluaisi. On hän ainakin paljon tällaista keskiverto naikkosta timmimpi. Nämä kuvat, jotka täällä ovat esillä eivät ehkä ole sieltä parhaasta päästä. Mutta en sanoisi Hennaa rumaksi, minusta hän on hyvännäköinen. Ei ehkä joka kuvassa ja joka tilanteessa, mutta kukapa olisi. Kaikista löytyy hyviä ja huonoja piirteitä. Ja jokainen vanhettuu. Taitaa tuossa työssä enemmän se asenne omaan itseensä ratkaista ja ennenkaikkea se itsevarmuus.
 
"Lumina"
Minusta Henna on upea! Suurin osa ei varmasti tunne hanta joten miksi haukutte hanta tyhmaksi ja asennevammaiseksi? Ohjelmahan saattoi myos vaaristaa. Minusta han on upea ja vaikuttaa mukavalta muutenkin. Varmasti omaa aivot, niita ei vain ohjelmassa osattu tuoda esiin. Joo, onhan hankin sekoillut, mutta varmasti nyt oppinut sekoiluistaan jotain ja kaikkihan meista virheita tekee!!
 

Yhteistyössä