Onko muilla yhtä mahdottomia 2-vuotiaita?

Poikamme, 1v11kk, oppi pari viikkoo sitten tulemaan pinnasängystä itse pois. On aina ollut varsinainen apina, kiipeillyt jos minne, mutta tää tuntuu olevan jo liikaa.. Toisinaan tulee herättämään vauvaa viideltä aamulla - juuri kun olen saanut vauvan uudelleen nukahtamaan.. |O Joskus taas osaa tulla ja olla NIIN hiljaa, kuten tänä aamuna kun heräsin siihen että tiskikone kävi!!! Pelottaa vähän mitä kaikkea tuo voi saada aikaan jos ei itse herää.. Muutenkin on aika kerkeeväinen kaveri, tyhjentää rasvapurkit ja roskikset ja tonkii vessanpöntöt sillä välillä kun imetän vauvaa tai teen ruokaa..

Löytyykö yhtään kohtalotoveria? Ja onko olemassa mitään keinoa millä saada lapsi pysymään sängyssä edes vähän pidempään, onko liikaa pyydetty että saisi sen nukkumaan edes siihen asti kun vauvakin nukkuu.. (tai molemmat siihen saakka kun itse jaksaisi herätä!!) :kieh:
 
:hug: :hug:
minun vintiöni on kohta 2,5 vuotias ja kerkeää kyllä aivan joka paikkaan!!
ainoa, millä olen saanut häntä vähän pidempään nukkumaan on se, että hänet laitetaan nukkumaan vasta klo21. aikaisemminkin olen koittanut saada häntä nukkumaan, mutta hän valvoo joka tapauksessa klo21:een joten olen suosiolla sitten vähän lykännyt maate menoa, jotta nukahtaisi..
nyt kun yritämme saada häntä enemmän itsekseen nukahtamaan niin hommaan menee helposti 2h!!mutta kun toinen on ihan vauva, niin koitamme saada miehen loman aikana tuon vanhemman "koulutettua" ettei minulla ole sitten yksinään niin hankalaa, sillä mieheni tekee yötyötä joten minun pitää pärjätä kaksikkoni kanssa aamuun...
 

Yhteistyössä