Onko muita joita ei huvita ollenkaan baarissa käyminen ja kännissä rypeminen?

Aikoinaan on nuorena nautittu ravintelielämästä kyllästymiseen saakka, nyt nautitaan elämästä isolla eellä. Siis hyvää ruokaa ja juomaa hyvässä valitussa aikuisessa seurassa, itse valitussa paikassa. Ilman örvelöitä :whistle: ;) Ja kyllä se totta on, että se saunajuoma mökillä tai oman talon pihalla kesäaikaan maistuu parhaalta :p Kohta se oma terassi taas aukee, sinne voi mennä koska vaan, ilman huolta lastenhoitajasta . Eikä tartte huolehtia koska se vika kyyti menikään B) Ja lisättäköön, että meillä ei lapset jää heitteille vaikka vanhemmat nauttiikin kahvia vahvempaa. Pysytään "kohtuuden rajoissa" niinkus sanotaan :saint:
 
vieras
Ei huvita, ei tee aivoille nannaa. Olen opiskellut neuropsykologiaa ja sitä pohjalta olen hieman huolestunut suomalaisten tulevaisuudesta. Tulevaisuudessa kenties dementikkojen määrä suuri, koska viinaa juotu nuoresta asti rankasti. Kiva olla 50-60 vuotiaana täysin dille.
 
Onneksi on jo siinä iässä, ettei tartte muiden takia alkoholia juoda tai baareissa istua. Viiniä juon nykyisin vain juhlissa, ehkä n. kerran puolessa vuodessa. Asiaan vaikuttaa varmasti se, että mieheni ei juo ollenkaan. Taustalla on ikävät lapsuusmuistot isästä, jolle alkoholi maistui liiankin hyvin.
 
Täällä myös eräs äiti joka ei enää baareihin kaipaa.Muutaman kerran olen lapsen syntymän jälkeen käynyt kun on pyydetty mukaan mutta en voi sanoa että olisi ollut hauskaa..Nuorempana ja yleensäkin ennen lasta sitä jaksoi ja huvittikin bilettää useammin mutta nyt jotenkin tympii se touhu tuolla kapakoissa,ja mukava se on herätä aamulla kun ei päätä kivistä.Lapsen syntymä on kuitenkin ollut se suurin syy,asiat tärkeysjärjestykseen..

 
:wave: Ei kyllä kiinnosta. Ennemmin olen lasten kanssa kotona. Joskus on ihan kiva käydä ja silloin kun käyn niin pidän kyllä hauskaa ihan satasella! :D Seuraavana päivänä sitä kyllä aina kuiteski huomaa, että ah, ei oo kotielämää voittanutta.
Mutta joo, ollappa sinkku ja lapseton ja juosta jokaviikonloppu baareissa, nou thänks! :x
 
:wave: Minä ja mies ei käydä baareissa.
Toukokuussa tulee 7-vuotta yhdessä oloa täyteen ja ollaan käyty 3 kertaa baarissa.
Niistäkin 2 kertaa olin selvin päin kun olin raskaana.
Viimeks ollaan miehen kanssa oltu baarissa heinäkuussa 2006 kun oli mun veljen ja sen vaimon yhteiset polttarit ja odotin sillon kuopusta eli selvin päin olin. Ei kiinnosta baari elämä.

Mielummin mennään elokuviin,syömään johonkin ravintolaan tai pariksi päiväksi Naantalin kylpylään.
 

Yhteistyössä