Onko paikalla baari tai kahvila perustaneita? Haluako joku vaihdella omia kokemuksia:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Steffy
Heips! Kuulin irl huhun että olet uutta strippibaaria tms. perustamassa Turkuun. Se on varmaan erilainen ala kun normi anniskelupaikka. Ainakin katteet on paremmat, mutta massojen houkuttelu hiukan vaikeampaa... Koettakaa tehdä paikasta siten tasokas, että naisetkin voisi viihtyä siellä myös asiakkaana.
 
siis tää meno ei oo sun kohdalla ei oo muuttunu muutamassa vuodessa miksikään,olet edelleen
se rikas tai rikasta esittävä joku jolla on kaikkea ja niin vitun mahtava mies,mikähä se sinäki
todella ees olet,kuka sut oikeesti ees tuntee..sori..
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä01;27624200:
2011 perustettu ravintola Turkuun. Koitin lähetää privaaa, ei onnistunut =( Annan kyllä vinkkejä...älä tee kuin me =)
Mä haluan sinulta kysyä. Oliko vaikea saada kaikki luvat Turkuun:). Mihin asti olette avoinna? Montako työntekijä sinulla. Onko salaisuus myös onko vuokra kuinka kallista, kuinka pärjäätte?=)

Kiitos
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27624262]Missähän vaiheessa se bisneksiä rahoittava aviomieskin tajuaisi tämän ;) ?[/QUOTE]

Voi voi, mutta kiitos, nyt tunnen itseä aika itseni järkeväksi nyt vielä enemmän täällä, kun luen teidän juttuja:)
 
Venakko Milanna
en ole kelle sellaista edes puhunut, juuri tämä

Vai niin :) no annetaan muiden sitten pitää tätä provona, ja sinä voit jatkaa miettimistä. Mutta ihan hyvässä hengessä avasin keskustelun kun mietin tuota että ko. paikka oikeasti tasokkaana versiona voisi menestyä, kun alusta asti saisi houkuteltua hyvän asiakakunnan.
En jatka miettimistä, koska ei ole mietittävä. Jos joku halua puhua, ei muuta kun annetaan puhua. Olen perustamassa aivan erit asiat
 
"vieras"
Jos perustetaan peräperää huonekaluverkkokauppa, siivousliike/verkkokauppa, luomuruuan verkkokauppa/kivijalkaliike/kahvila ja nyt sitten vielä kenties jotakin muuta, niin on selvää ettei kaikkia noita pysty hoitamaan kunnolla ja saamaan kannattavaksi, ei edes parin ns. 'työntekijän' voimin.Jo perustamiseen tarvitaan sen verran paljon investointeja että ennen kuin ne on katettu, menee tavallisesti hyvän aikaa ennen kuin voi katsoa tienaavansa jotakin ja kutsua yritystä tuottavaksi. Mutta tämä kuviohan on nähty jo ennenkin, Venakko ei edellisessä puljussaankaan laskenut perustamiskustannuksia mihinkään vaan väitti tekevänsä voittoa. No ei kai niitä perustamiskuatannuksia tarvitse muistellakaaan jos niistä ei itse vastaakaan, sen kun sitten vähän harrastelee kun joku muu maksaa ne pois..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27624341]Jos perustetaan peräperää huonekaluverkkokauppa, siivousliike/verkkokauppa, luomuruuan verkkokauppa/kivijalkaliike/kahvila ja nyt sitten vielä kenties jotakin muuta, niin on selvää ettei kaikkia noita pysty hoitamaan kunnolla ja saamaan kannattavaksi, ei edes parin ns. 'työntekijän' voimin.Jo perustamiseen tarvitaan sen verran paljon investointeja että ennen kuin ne on katettu, menee tavallisesti hyvän aikaa ennen kuin voi katsoa tienaavansa jotakin ja kutsua yritystä tuottavaksi. Mutta tämä kuviohan on nähty jo ennenkin, Venakko ei edellisessä puljussaankaan laskenut perustamiskustannuksia mihinkään vaan väitti tekevänsä voittoa. No ei kai niitä perustamiskuatannuksia tarvitse muistellakaaan jos niistä ei itse vastaakaan, sen kun sitten vähän harrastelee kun joku muu maksaa ne pois..[/QUOTE]

En pyydä täällä apua mun firmojen kanssa, koska ne on hyvissä käsissä ja hallussa . Vaikka jos tekisinkin sen harrastuksena, kerro rehellisesti onko se sinun ongelma?:) Tuskin, niin ei tarvi mulle selittää mitä mä teen ja mitä jään tekemättä. Myös viimeksi olin voitolla firman kanssa. Mutta oli paljon asioita miksi en voinnut jatkaa
 
"vieras"
En pyydä täällä apua mun firmojen kanssa, koska ne on hyvissä käsissä ja hallussa . Vaikka jos tekisinkin sen harrastuksena, kerro rehellisesti onko se sinun ongelma?:) Tuskin, niin ei tarvi mulle selittää mitä mä teen ja mitä jään tekemättä. Myös viimeksi olin voitolla firman kanssa. Mutta oli paljon asioita miksi en voinnut jatkaa
Hyvä niin, onnea yrityksille, harrastele sinä vaan- ei ehkä kannata kuitenkaan puhua työnteosta, koska sinulla ei tunnu olevan mitään käsitystä yrityksen saamisesta tuottavaksi. Edellisen vaatepuljusi lopullinen tilinpäätös tuskin oli voitollinen, sullehan jäi käsiin iso osa jostakin hyli 10 000 euron varastostakin (ihan turha taas kertoia tarinaa ettei sulla ollut varaa ajaa taksilla edes takaisin töihin, en tarkoita sitä yrityksen voitollisuudella).
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27624372]Hyvä niin, onnea yrityksille, harrastele sinä vaan- ei ehkä kannata kuitenkaan puhua työnteosta, koska sinulla ei tunnu olevan mitään käsitystä yrityksen saamisesta tuottavaksi. Edellisen vaatepuljusi lopullinen tilinpäätös tuskin oli voitollinen, sullehan jäi käsiin iso osa jostakin hyli 10 000 euron varastostakin (ihan turha taas kertoia tarinaa ettei sulla ollut varaa ajaa taksilla edes takaisin töihin, en tarkoita sitä yrityksen voitollisuudella).[/QUOTE]

Kui ei mulla oli varaa ajaa taksilla? Ajannut mä joka päivän silti ainakin melkein. Mutta en vitsi 1000-1500e kk palkalla istua koko päivän vielä raskaana siellä, kun tiedän että taksin menee enemmän kuin palkka. Tai oletko yksinkertainen ettet pointtia tajunnut? Myös oli jo valmisk muut suunnitelmaat mitä teen kun synnytän. Varastossa vaikka jäi vaatteet ja kalusteet aluksi, ne silti kaikki meni jo kauan sitten. Kiitos vaan mä jatkan harrastamaan jotain hyödyllistä ja sinä jatkaa harrastamaan tiimarivihon päivittämistä minusta, että olisit ajan tasalla, kun kerrankin se sua noin paljon mun elämää kiinnosta=)
 
Baarimikko
Ei ap tajua vaikka hänelle kuinka vääntäisi rautalangasta, että mitä oikea yrittäminen on. Kukaan täysjärkinen ei kerralla perusta montaa yritystä vaan keskittyy täysillä yhteen firmaan ja kun se pyörii kunnolla, niin sitten voi alkaa kartoittamaan mahdollisuuksia toiseen firmaan. Mutta ihan turha tällaisia tosiasioita on ap:lle kertoa koska ei hänellä äly ja kärsivällisyys riitä.

Itse en koskaan baarimikkona haluaisi työskennellä ap:n omistamassa baarissa. Aivan takuuvarmasti paikassa kusee yksi jos toinen asia. Hullu pitää olla jos Venakolle töihin menee katsomaan sitä sekoilua.
 
Venakko Milanna
Ei ap tajua vaikka hänelle kuinka vääntäisi rautalangasta, että mitä oikea yrittäminen on. Kukaan täysjärkinen ei kerralla perusta montaa yritystä vaan keskittyy täysillä yhteen firmaan ja kun se pyörii kunnolla, niin sitten voi alkaa kartoittamaan mahdollisuuksia toiseen firmaan. Mutta ihan turha tällaisia tosiasioita on ap:lle kertoa koska ei hänellä äly ja kärsivällisyys riitä.

Itse en koskaan baarimikkona haluaisi työskennellä ap:n omistamassa baarissa. Aivan takuuvarmasti paikassa kusee yksi jos toinen asia. Hullu pitää olla jos Venakolle töihin menee katsomaan sitä sekoilua.
Minulla on hullut töissä:wave: ja me kaikki Virolaiset ja Venäläiset ovat hulluja, eikö se ole jo tullut selväksi jo kauan sitten, emmekää tajua yhtään mistään mitään. Mutta hei, ei minulle sun työvoima tarvitse, minulla jo on työntekijöitä ja se riitä minulle aluksi nyt hyvin:)
 

Yhteistyössä