Onko stripparin katsominen pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja ~ a p ~
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Markku";23878540]Miten muuten miesstrippaajat kun nehän tapaa läpsytellä munalla asiakkaan päälakea, niin lasketaanko se pettämiseksi? Minusta ei! Ei vaikka olisi kalju![/QUOTE]

Tapaako? :O
Omalaatuisissa strippipaikoissa käyt, mutta toisaalta edelliset viestit tilannettasi jo vähän avanneetkin joten helpompi ymmärtää kuin olisi muuten...
 
niin no
En pidä katsomista pettämisenä, en edes privaan menoa mutta jos privassa sitten tyttö vetää käteen mieheltäni tai mies vetää itseltään niin katson sen olevan lievää pettämmistä.
Itsekkin olen ollut strippareita katsomassa, antanut rahaa heille ja napannut parhaan omaan pöytään. Mutta ei muuta.
 
!!!!
Ok. Sinulle siis paljon tutummat ympyrät kuin minulle.
Alkuperäinen teesi kuitenkin jäi eli "täysipäinen" nainen tai mies tuskin kumppanikseen huolii julkisesti runksuttavaa urpoparkaa ja tämä ihan siitä riippumatta osuuko urpon pili stripparin vain portsarin sääreen.
niin. aika paljon siellä käy sellaisia ketkä elää kulissiliitossa tai ei muuten vaan saa tyydytystä kotona. tai sit vaan mies maksaa 200e stripparille ihan siitä ajasta, että saa puhua päivittäisiä kuulumisiaan. kun kotona kukaan ei kuuntele, vaikka vaimo oliskin. joitain ei vaan kiinnosta miestensä asiat. : / mut ihan tavallisia ihmisiä ne on olleet :D ja harva vaimo tietää mitä mies tekee jos lähtee "penan kans iltaa istuun" ;)
 
niin. aika paljon siellä käy sellaisia ketkä elää kulissiliitossa tai ei muuten vaan saa tyydytystä kotona. tai sit vaan mies maksaa 200e stripparille ihan siitä ajasta, että saa puhua päivittäisiä kuulumisiaan. kun kotona kukaan ei kuuntele, vaikka vaimo oliskin. joitain ei vaan kiinnosta miestensä asiat. : / mut ihan tavallisia ihmisiä ne on olleet :D ja harva vaimo tietää mitä mies tekee jos lähtee "penan kans iltaa istuun" ;)
Ihmisillä kovin monenlaisia ongelmia ja kohtaloissa monia kovin surullisia.
Ikävää toki, mutta sellainen maailma taitaa monelle olla.
 
"mä vaan"
Mä vein miehen katsomaat strippaajia, kun ei koskaan ollut käynyt.

Ei tykännyt, ei sen tarvi mennä uudestaan. Mä voisin mennäkin. Ei se pettämistä ole elleis sitä parisuhteessa erikseen ole pettämiseksi luokiteltu.
 
--
Mun miehellä oli polttareissa "strippari". Ei siis ollut virallisesti varmaan veronsa maksava strippari,koska ehdotteli josko mies haluaisi ostaa seksiä ja riisui itsensä täysin alasti (luulin että jättäisivät jotain arvailujen varaan?) ja hinkkasi itseään mieheeni,työnsi tissejään naamaan yms.

EN kovin paljoa tykännyt kun kuulin. On ok katsella stripparia esim. metrin päästä,mutta tollainen hinkkaaminen ei ole kivaa. Itkin monta iltaa kun musta tuntui että mies on jotenkin pettänyt mua vaikka kaverithan sen oli maksanu sille..
 

Yhteistyössä