Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

miejoo
Joskus saanu ihan mukavasti jokusen kilon pois tolla starttipaketilla mut sittemmin havainnut että parhaiten alas menee suklaapirtelö (teen maitoon) ja Nutrifastin creamy chicken -kanakeitto, sekaan vähän raejuustoa.

Mut paino on jumissa, en saa juotua tarpeeksi vettä... kai se tästä lähtee. En ole nyt täysnurtilla vaan syön myös vihanneksia, rahkaa ja hedelmiä.
 
Toinen päivä menossa, aamun pirtelöä juon. Minäkin söin eilen kurkkua ja porkkanaa noitten lisäksi, juon myös kahvia ja light-limsaa join eilen. Nesteitä poistui ainakin eilen, ramppasin vessassa koko ajan.


Tavoite olisi saada aluksi kymmenen kiloa pois tällä ja normaalilla ruokavaliolla, sitten alaspäin siitä. Kesäksi olisi ihana olla edes viisi kiloa kevyempi. :)
 
ll
Saako nuita syödä jos on raskaana? siis esim. yks pussi per päivä?? Minulla pusseja kaapissa iso pino, mutta en ole niitä sen jälkeen syönyt kun positiivisen testin tein.
 
"vieras"
Joskus saanu ihan mukavasti jokusen kilon pois tolla starttipaketilla mut sittemmin havainnut että parhaiten alas menee suklaapirtelö (teen maitoon) ja Nutrifastin creamy chicken -kanakeitto, sekaan vähän raejuustoa.

Mut paino on jumissa, en saa juotua tarpeeksi vettä... kai se tästä lähtee. En ole nyt täysnurtilla vaan syön myös vihanneksia, rahkaa ja hedelmiä.
Maitoon?

Eiks tossa tuu sitten jo liikaa hiilareita.
Nehän ne on tossa kuurissa pannassa.

Melkien sama ois ku karppais.
 
[QUOTE="harmaa";23747410]Eikös vain olekkin ihana tunne:)
Onnittelut!

Kauanko kesti saada tuo 10kg pois?(jos saapi udella)[/QUOTE]

Meniköhän tässä seitsemän tai kahdeksan viikkoa, olen mennyt ihan sekaisin laskuista kun pääsiäinen, vappu ja äitienpäivä sekoittivat aina pakan kun oli PAKKO syödä kaksin käsin:ashamed:

Mun ihanat teinipissislantiofarkut menevät melkeinpä vaivattomasti jo jalkaan:D
 
Mä aion nyt sen parisen viikkoa olla pelkästään tuolla nutriletillä, ei mitään lisukkeita, paitsi paaaljon vettä, johan luulis läskien saavan kyytiä;)
Huomenna pitää alkaa treenaamaan myös vatsan seutua, muuten ei ole mitään mahiksia saada tota mekkoa kesäkuussa päälle, sen verran synnytyksen jälkeen jäi löysää nahkaa.
 
"vieras"
Äh, mun nutriletit on kaupassa... Tarkoitus olis ostaa vaan niitä pirtelöitä ja korvata niillä osa päivän aterioista, kun mä en saa alas niitä muita. Joskus on tullut kokeiltua...
Haaveissa olis pudottaa 5kg, sit oisin jo pirun iloinen, nimittäin saisin painoindeksin normaalin puolelle. Olen painanut viel 1.5v sitten reilu 15kg enempi kuin nyt, nää viimeset kilot on vaan tiukassa, ja jatkuva mässäily tietty helpottaa asiaa kauheesti...
 
[QUOTE="vieras";23747360]Maitoon?

Eiks tossa tuu sitten jo liikaa hiilareita.
Nehän ne on tossa kuurissa pannassa.

Melkien sama ois ku karppais.[/QUOTE]

Pirtelö ja pastat tehdään nutriletissä maitoon ja hyvä niin, että saa edes jostain kalsiumia.
 
Mä aloitan vast huomenna kun pääsin kauppaan vasta illalla. Ja tietysti oon tänään sit syönyt jo sen verran (n. 1600 kcal) etten viitti aloittaa tänään :D
Ostin kylläkin Nutrilettin pirtöiden sijasta Naturdietin tms päärynäpirtelöä :D Mä oon hulluna kaikkeen päärynän makuiseen :D
 
"vieras"
Pitäisikö tehdä vaihtorinki :D Täältä saisi juustopastat vaihdettuna lihaliemiin :D Myös tomaatti menee. Ne jälkkärit on mun makuun jotain ihan kamalaa. Nälkä häviää aina siinä vaiheessa.
 
[QUOTE="vieras";23747775]Pitäisikö tehdä vaihtorinki :D Täältä saisi juustopastat vaihdettuna lihaliemiin :D Myös tomaatti menee. Ne jälkkärit on mun makuun jotain ihan kamalaa. Nälkä häviää aina siinä vaiheessa.[/QUOTE]

Vaihtorinki, hyvä idea! Mulle kaikki ne juustopastat:LOL:
Tänään tuli ilta-aterialla syötyä kananmakuista nuudelikeittoa, ihan syötävää oli:popcorn: <--toi hemmetin hymiökin saa mun tekee mieli herkkuja..
 
"niina"
jaa täällä oli tämmöinen rinki, josko itsekkin aloittaisi taas nutriletit :) Tykkäsin juustopastasta ja jälkiruuista. Sen päivällisen jälkeen oli ihan oikeasti aina vatsa täynnä. Kumma juttu kun nyt mun vatsa ei ole ollenkaan täynnä, vaikka vetäsin just kevyet 4 iltaleipää...
 
Mille nuo ruoat maistuu? Olen miettinyt jos kesällä aloittaisin nutrilettit ainakin 2-3 viikoksi. Jos joku osaisi kertoa noista ruoista. Millaisilta keitot ja pastat maistuvat esim. einespastoihin ja -keittoihin verrattuna?
 
Mille nuo ruoat maistuu? Olen miettinyt jos kesällä aloittaisin nutrilettit ainakin 2-3 viikoksi. Jos joku osaisi kertoa noista ruoista. Millaisilta keitot ja pastat maistuvat esim. einespastoihin ja -keittoihin verrattuna?
Eihän ne mitään herkkuruokia ole, mutta kyllä mulle ainakin uppoaa mikä vaan kun on nälkä. Kyllä mä sisulla vedän ton kuurin läpi, niin tiedän että sitten on paljon kevyempi olo taas.
 

Yhteistyössä