Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Ootko mistään nettikaupasta katsonut, löytyiskö sieltä? Mä tilasin noi mun nutrilett paketit netistä
En ajatellutkaan että netistä voisi tilata, kiitos vinkistä.
On vaan nyt akuutti tarve kun pari pussia vain jäljellä. Mulla ei oikein muut maut enää uppoa mutta mocca se vaan on pirun hyvää.
Eilen kun hehkutin että 10kg lähtenyt niin nyt täytyy saada ylpeillä että äsken puntari olikin jo -11kg=)
 
minmin
Mä aloitin tällä viikolla kans nutraamaan, mutta syön yhden aterian päivässä ja muut korvaan pirtelöllä. Mansikka on tällä hetkellä mun suosikkini. Ajattelin ainakin tämän kuun jatkaa näin ja katsotaan sitten mitä vaaka näyttää.
 
Nutraaja :)
-EI saa unohtaa juoda vettä!!!
-Tomaattipasta on hirveää
-Nuudelisoppa hyvää
-Juustopasta menettelee
-Pirtelöt ok VETEEN tehtynä, maitoon tehtynä hirveitä
-Liemet ok
-Osa patukoista hyviä osa todella pahoja

JA TÄRKEIN nuiden ruokien makuun tottuu hyvin nopeasti (paitsi tomaattipastaan)! Kun väkisin saa niitä alas pari päivää, niin alkavat mennä mukisematta alas :)

Parhaan tuloksen saa, kun muistaa myös nuo liemet, mitkä on kyllä helppo unohtaa.

TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!!!
 
Nutraaja
-EI saa unohtaa juoda vettä!!!
-Tomaattipasta on hirveää
-Nuudelisoppa hyvää
-Juustopasta menettelee
-Pirtelöt ok VETEEN tehtynä, maitoon tehtynä hirveitä
-Liemet ok
-Osa patukoista hyviä osa todella pahoja

JA TÄRKEIN nuiden ruokien makuun tottuu hyvin nopeasti (paitsi tomaattipastaan)! Kun väkisin saa niitä alas pari päivää, niin alkavat mennä mukisematta alas :)

Parhaan tuloksen saa, kun muistaa myös nuo liemet, mitkä on kyllä helppo unohtaa.

TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!!!
Lisään vielä, että pelkillä pirtelöillä aineenvaihduntani sanoi seis, eikä painoa lähtenyt grammaakaan vajaan viikon aikana. Nuilla tehokuurien aineksilla jo yli 20kg pudotettu :)
 
Huh huh :D Olis vaan kannattanut pitäytyä Nutrilettin kanakeitossa (se on mun ultimatesuosikki ollut aina) tää Naturdietin päärynäpirtelö on aika jännän makuista :D Jälkimaku on kiva ja oikeen päärynämäinen mut ekana toi maistuu tosi suolaiselta :D
 
Hieno suoritus Nutraaja!


Millaisella ruokavaliolla aiotte jatkaa nutrauksen jälkeen? Itse odotan kauhulla että nouseeko paino takaisin ja miten saan sen pidettyä laskussa. Yhden herkkupäivän pidän viikossa, siitä en luovu. :D
 
Nutraaja
Hieno suoritus Nutraaja!


Millaisella ruokavaliolla aiotte jatkaa nutrauksen jälkeen? Itse odotan kauhulla että nouseeko paino takaisin ja miten saan sen pidettyä laskussa. Yhden herkkupäivän pidän viikossa, siitä en luovu. :D
Vastaan osaltani, että olen jatkanut vedenjuontia ja muuten sama ruokavalio herkkupäivineen, mutta annoskokoja olen pienentänyt huomattavasti. Syön salaattilautaselta.
 
Kyllä se onnistuu, kun ottaa itseään tiukasti niskasta kiinni, eikä päästä irti! Mutta jos vedenjuonti unohtuu, niin minulla ainakin painonlasku stoppasi.

Oli melkoisen hieno tunne tyhjentää vaatekaappi pahvilaatikkoon kun kaikki jäi armottoman isoiksi!!!
Uskon :)

No mulla on motivaatio tällä hetkellä korkeammalla kuin koskaan et enköhän mä ainakin jonkin verran saa tiputettua tota painoa :)
 
"hoo"
Mä aloitin osanutraamaan (karkkipäivä unohtamatta) viime vuoden heinäkuussa pelkillä suklaa- ja mansikkapirtelöillä. Marraskuussa puntari näytti -12 kg ja olin juuri siirtynyt normaalipainon puolelle. Siitä lähtien samoissa lukemissa pysytty. Aina välillä syön pari pirtelöpussia, mutta siis lähinnä normiruokaa.

Nyt olis tarkoitus ottaa vielä kesäksi nuo muutamat viimeiset kilot pois. Tavoitepainoon kokonaispudotus pitäisi olla 14,8 kg. Tänä aamuna puntari näytti -12,5 kg. Eli vielä pitäis vähän jaksaa. Ja edelleen osanutrauksella mennään, tällä kertaa makuina Nutriletin suklaapirtelö ja Allevon mansikka-mustikka -smoothie (<- on muuten todella hyvää!).
 
Kysyn teiltä
Olen keventänyt päivän ruokia, syön nyt noin 1300kcal-1700kcal/vrk ja paino on laskussa =) Välillä meinaa vain kiirus tulla ja ei ehdi ruokaa tekemään, niin voisinko korvata jonku ruoan päivästä nutriletin patukoilla? Pitääkö ne nälkää yhtä hyvin kuin esim. salaattia puoli lautasta ja lisäksi kalaa/lihaa noin 200g.

Mikä maku ois parasta niissä patukoissa? Pähkinälle olen allerginen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn teiltä;23750768:
Olen keventänyt päivän ruokia, syön nyt noin 1300kcal-1700kcal/vrk ja paino on laskussa =) Välillä meinaa vain kiirus tulla ja ei ehdi ruokaa tekemään, niin voisinko korvata jonku ruoan päivästä nutriletin patukoilla? Pitääkö ne nälkää yhtä hyvin kuin esim. salaattia puoli lautasta ja lisäksi kalaa/lihaa noin 200g.

Mikä maku ois parasta niissä patukoissa? Pähkinälle olen allerginen.
Mä tykkään siitä karamelli-suklaapatukasta :)
 
Mä voisin kanssa liittyä tähän.. Pitäs saada 6kg pois.
Kilot on tullut hiljaa hivuttamalla, kun lopetin tupakanpolton. Alkaa vaatteet ahistamaan :snotty: Ja ei, en osta uusia,vaan pudotan painoa....
 

Yhteistyössä