Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

meneeköhän mulla nyt tämä poskelleen, kun enimmäkseen menee patukoita ja sitten menee vaan kanasoppaa tai kasvissosesoppaa? pirtelöt ja jälkkärit jää kyllä kokonaan syömättä. kaloreita tulee päivässä 800-1100. mites teillä jotka ootta tätä kauemmin "harrastaneet"? Mullahan on nyt 4 pulkassa....aattelin käydä vaa'alla vasta ens viikon pe :)
 
"Jonna"
Huomenta. Paino tänään 109,5 eli viime viikosta tippunut 1,2kg ja kokonaispudotus on kahden viikon ja kahden päivän jälkeen 4,2kg.
Oon tosi tyytyväinen, ihmetyttää vaan kuinka paino maanantain jälkeen on täysin jämähtänyt vaikka liikuntaa olen tällä viikolla harrastanut paljon enemmän kuin ekoilla viikoilla?!
 
Karistaja
Neljän vrkn kokonaispudotus -2,1 kg, hienoa! Viimeksi pudotus kyllä loppui lähes kokonaan ensimmäisen viikon jälkeen, joten nyt saa pudotakin minun puolesta reilusti :D

Kymmenen kiloa olisi vielä jäljellä tavoitepainooni, jolloin olisin muutaman kilon kevyempi kuin nirmipainon yläraja. Saas kattoo miten käy... Tänä on siis toinen kuurini, ensimmäinen oli easy diet. Nämä nutriletit ovat niin paljon parempia ja syödäkin saa 5 krt/pvä. Sopii minulle paljon paremmin!

Olen ollut edelliset päivät niin kiireinen, että dieetillä olo on ollut suht helppoa. Hieman jännittää kotivkl... Eilen ketoosiarvo oli 4, joten nythän se rasva palaa!? Tästä lisämotivaatiota!
 
[QUOTE="Jonna";23948333]Huomenta. Paino tänään 109,5 eli viime viikosta tippunut 1,2kg ja kokonaispudotus on kahden viikon ja kahden päivän jälkeen 4,2kg.
Oon tosi tyytyväinen, ihmetyttää vaan kuinka paino maanantain jälkeen on täysin jämähtänyt vaikka liikuntaa olen tällä viikolla harrastanut paljon enemmän kuin ekoilla viikoilla?![/QUOTE]

Mulla kans ihmetyttää kun ei millään meinaa paino pudota. Nyt sitten otin hieman tiukemman kuurin, ajattelin jos onnistuisin viikon olemaan niin että syön vaan 2 patukkaa päivässä, sitten keittoja 2, hätätapauksessa 3.

Missäs meiän muut alottajat on? Hiljaseksi meinaa täällä mennä.....ois kiva kuulla mites muilla menee? En sitten saanut pidettyä ittiä pois vaa'alta, eli kävin aamulla ja tosiaan nyt menny viikko ettei yhtään ole paino pudonnut :( minä sain siitä sitten lisää motivaatiota että nyt olen viikon vielä tiukemmalla.
 
pytkylä; älä lannistu. noista jumituksista ei aina tiedä, mistä lie tulevat. mulla auttaa jumiin joko yllärimässy tai sitten tiukka pussiviikko. en vaan tajua :whistle:
hormonitkin vaikuttavat...

pitää vaan jaksaa pitää se tavoite silmien edessä ja mennä sitä kohti :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: LuvLucy
Kävin tänään vaa'alla ja painoa on kokonaisuudessaan tippunut 6,5kg!!! :D Jos oikein lasken, niin kolme ja puoli viikkoa mennyt, mutta en ole kyllä täysnutrannut koko tuota aikaa. Aika lailla olen lipsunut, mutta erittäin tyytyväinen silti tuloksiin :) Paino nyt siis 76,5kg.
 
  • Tykkää
Reactions: pipsa65
voi teitä
olen niin laiskimus, että lapsen sain nukkumaan ja pistelin poskeen sipsiä, limsaa, suklaapiirakan.. leivän ja monta lasia maitoa.. ihan älytön herkkusuu.. painoa pitäis pudottaa 5kg mutta en kyllä saa itsekuria en sittne millää...
 
Mulla alkoi tänään 2vk kuuri, sen jälkeen on taas hyvä jatkaa normidieettiä:)


Painon pudott
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
1112322










Mulla o n ostettuna yx toinen dietti, saax ilmottautua tähän????????


Anna......................162cm.......LP 83kg....paino nyt 80,5kg..-2,5kg

Aninka ..................166cm........LP 76kg....paino nyt 75,7kg.-300g

Bad Virgin- ....... 164cm....... LP 95kg....paino nyt 88,3kg..4,9kg

Bi-Mii.....................158cm.......LP 82kg.....paino nyt 80kg.....-2kg

HeviäPRKLE.......170cm.......LP 83,1kg..paino nyt 76,3kg....-500g

joka lyyli oma tyyli....158cm........LP 86,8kg.paino nyt 85,2kg..-1,6kg

jonna............173cm.......LP 113,7kg.paino nyt 110,7kg...-1.3kg

miimi81..................149cm.......LP 90kg......................UUSI

Moonbride..............160cm.......LP 89kg.....paino nyt 88kg.....+3kg

muffini......................?.............LP 90kg.....................UUSI

MuumiMamma.......163cm....LP 78,8kg..paino nyt 75,8kg..-3kg

OhLaLaa.................161cm.......LP 105,6kg.paino nyt 104,2kg.-1,4kg

PinkLily....................166cm......LP 75,6kg..paino nyt 74kg....-1,6kg

Pokula.....................160cm......LP 60kg....paino nyt 58kg.....-2kg

PUNAPOSKI.............162cm.......LP 81,5kg...................UUSI

Pytkylä ..............150cm.......LP 72kg... .paino nyt 68kg..-1kg

raspberry...........160cm.......LP 92.5kg.paino nyt 88,4kg.-2,3kg

Rontto....................162cm.......LP 60kg.....paino nyt 58,1kg..-1,9kg

Tervetuloa mukaan kaikki nutraajat, osanutraajat ja muut vastaavilla tuotteilla painoa tiputtavat! Virallinen punnituspäivä on perjantai.
Mukaan saa tulla kaikenkokoiset ja näköiset;)
Tö-ssäöäsksk
 
Updates! :attn:

Nyt on viikko meidän ihme kuuria takana.
Mulla tippunu paino 3kg ja mussulla 5kg.
Mussu söi tämän viikon aikana kahdet special kebabit sekä yhden pienen pizzan. Minä söin yhden special kebabin, yhden medium pannupizzan sekä yhden normi pizzan. Eikä kummallakaan ole paino noussut, eli aika hyvin. ;)
MUTTA... Olemme kävelleet enemmän. Esim. torstaina käveltiin n. 8km lenkki ja olemme parhaillaan menossa uudestaan 8km lenkille. ^^

Joo ja otettiinhan me silloin lenkin yhteydessä yhdet normi mäkki pirtelöt. :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Updates! :attn:

Nyt on viikko meidän ihme kuuria takana.
Mulla tippunu paino 3kg ja mussulla 5kg.
Mussu söi tämän viikon aikana kahdet special kebabit sekä yhden pienen pizzan. Minä söin yhden special kebabin, yhden medium pannupizzan sekä yhden normi pizzan. Eikä kummallakaan ole paino noussut, eli aika hyvin. ;)
MUTTA... Olemme kävelleet enemmän. Esim. torstaina käveltiin n. 8km lenkki ja olemme parhaillaan menossa uudestaan 8km lenkille. ^^

Joo ja otettiinhan me silloin lenkin yhteydessä yhdet normi mäkki pirtelöt. :xmas:
miksi syötte tuollaista mässyä? miksi ette syö kunnon ruokaa?
 
miksi syötte tuollaista mässyä? miksi ette syö kunnon ruokaa?
No koska tollanen mässy on hyväääää :p:heart:
Tosin nyt olenkin ensimmäistä kertaa kyllästyny noihin kolmeen yhtäaikaa, joten ei tule kyllä vähään aikaan enää noita syötyä.... Kebabbiin olen ennenkin kyllästynyt, mutta en ikinä pannupizzaan ja pizzaan. Eli jotaki positiivista tämän viikon syömisen jälkeen. Nyt tekeeki mieli vaa sellast normi ruokaa ja tänään söinkin saarioisten lihamakaroonilaatikkoa, naminami. ^^
 
  • Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
ihmettelen vaan
No koska tollanen mässy on hyväääää :p:heart:
Tosin nyt olenkin ensimmäistä kertaa kyllästyny noihin kolmeen yhtäaikaa, joten ei tule kyllä vähään aikaan enää noita syötyä.... Kebabbiin olen ennenkin kyllästynyt, mutta en ikinä pannupizzaan ja pizzaan. Eli jotaki positiivista tämän viikon syömisen jälkeen. Nyt tekeeki mieli vaa sellast normi ruokaa ja tänään söinkin saarioisten lihamakaroonilaatikkoa, naminami. ^^
onko tuo kaupan lihamakaroonilaatikko valmisruoka sit normi kotiruokaa? Ettekö te osaa tehdä kotona ite ruokaa? Onko oikeesti olemassa sellasia uusavuttomia jotka ei osaa paistaa jauhelihaa ja keittää makaroonia/riisiä/perunaa...?
 
onko tuo kaupan lihamakaroonilaatikko valmisruoka sit normi kotiruokaa? Ettekö te osaa tehdä kotona ite ruokaa? Onko oikeesti olemassa sellasia uusavuttomia jotka ei osaa paistaa jauhelihaa ja keittää makaroonia/riisiä/perunaa...?
No ihan varmasti niitäkin löytyy, mut me emme onneks kuulu niihin.
Olen makaroonilaatikkoa tehnyt ja se ei ole yhtä hyvää kuin saarioisten tekemä. Ei hajuukaa mitä ne siihen pistää, mut rehellisesti sanottuna en ole elämässäni parempaa makaroonilodjuu syöny. Saarioisten on ehdottomasti paras.
 
"vieras"
Jos joku tietää saarioisten makaroonilaatikko reseptin niin ihmeessä kertokaa! Olisin todella kiitollinen, jos saisin sen tietää. :heart:
Resepti on tuotesalaisuus, mut kun näitä aineksia yhdistelet keskenään niin etköhän pääse aika lähelle.

Ainesosat: Makaroni (vehnä), rasvaton maito, vesi, suomalainen naudanliha 9 %, suomalainen koneellisesti erotettu broilerinliha 9 %, kananmuna, kuohukerma, suola, kasviöljy, valkopippuri. Suolapitoisuus 0,8 %.
 
[QUOTE="vieras";23980842]Resepti on tuotesalaisuus, mut kun näitä aineksia yhdistelet keskenään niin etköhän pääse aika lähelle.

Ainesosat: Makaroni (vehnä), rasvaton maito, vesi, suomalainen naudanliha 9 %, suomalainen koneellisesti erotettu broilerinliha 9 %, kananmuna, kuohukerma, suola, kasviöljy, valkopippuri. Suolapitoisuus 0,8 %.[/QUOTE]

Tiedän että on.. Mitä järkee kertoo ku eihä muuten sitä ketään sit ostais valmiina. Ja noi lukee siinä paketissa, mut ei se oikee auta ku pitäis tietää miten paljon tulee mitäkin. :D
 
"vieras"
Tiedän että on.. Mitä järkee kertoo ku eihä muuten sitä ketään sit ostais valmiina. Ja noi lukee siinä paketissa, mut ei se oikee auta ku pitäis tietää miten paljon tulee mitäkin. :D
Lasket paljonko 9% + 9% paketin painosta niin tiedät lihan ja makaronin suhteen. 1 kananmuna. Lihat paistettu kasvisöljyllä eli n. 1rkl. Makaronit on keitetty vedessä. Munamaitoon rasvatontamaitoa ja kermaa 1:2 (painosta voi laskea paljonko tarvitaan nestettä kiinteyttämään laatikko). Suolaa ja valkopippuria maun mukaan.
 
[QUOTE="vieras";23981549]Lasket paljonko 9% + 9% paketin painosta niin tiedät lihan ja makaronin suhteen. 1 kananmuna. Lihat paistettu kasvisöljyllä eli n. 1rkl. Makaronit on keitetty vedessä. Munamaitoon rasvatontamaitoa ja kermaa 1:2 (painosta voi laskea paljonko tarvitaan nestettä kiinteyttämään laatikko). Suolaa ja valkopippuria maun mukaan.[/QUOTE]

Hmm pitääpä sit kokkailla tässä joku pv. Kiitos. ^^
 


mua ällöttää nää jo. on joitain päiviä menny ihan perseelleen ja paino noussu +2g :kieh:

mullei mee alas kanakeitto enää, hajuki jo tökkii. kasviskeitto viel jotenkuten, mut ei sekään helpolla mee. moccapirtelö menee hyvin, mut en pysty pelkkää sitäkä vetään. bläh.
 
ilon pilaaja
Updates: Eli joo.. Tiistaina tuli sorrettua ja syötyä special kebab sekä KUUS juustovoileipää..... Mut paino nousi onneks vain 0,4kg. : ) Ja eilen söin 30cm paahtopaisti subin (600kcal) sekä 4 jimiä ja yhden geisha patukan (yhteensä n. 400kcal) enkä syöny muuta. Paino tänään: -1,2kg kuten tiistaina oli. :) Mie teen omanlaisen dieetin, eli välillä syön noit pirtelöit ja sit toisena päivänä syön n. 1000kcal niin kyllä se paino pikku hiljaa tippuu, ku normisti vedän yli sen 2000kcal päiväs. :D Mut ei yhtään paha et kolmes päiväs painoa tippunu yhteensä 1,9kg. : ))) Tästä vaan alaspäin mennään! :cool:
Tuota, älä nyt niitä ruokia hei suklaalla korvaa. Joo 1 Jim herkkupäivänä ei maata kaada. Mutta jos korvaat ruuat suklaalla ja kebabilla / leivillä, pitäisi niissä sun leivissä olla tosi paljon kesviksia ja vähän rasvaa ja majoneesia, että saisit edes vitamiinit ja hivenaineet. Proteiinit nyt joka tapauksessa jää liian vähiin, eli lihasta sulle ei tule vaan se hajoaa. No tapansa kullakin.
 
Tuota, älä nyt niitä ruokia hei suklaalla korvaa. Joo 1 Jim herkkupäivänä ei maata kaada. Mutta jos korvaat ruuat suklaalla ja kebabilla / leivillä, pitäisi niissä sun leivissä olla tosi paljon kesviksia ja vähän rasvaa ja majoneesia, että saisit edes vitamiinit ja hivenaineet. Proteiinit nyt joka tapauksessa jää liian vähiin, eli lihasta sulle ei tule vaan se hajoaa. No tapansa kullakin.
En korvaa suklaalla mitään. : DDD Se on meikäläisen jälkkäri joskus.
Enkä mä EDELLEENKÄÄN syö enään kebabbii/pizzaa jne.
Lue hei ennen ku alat neuvomaan...
Ja tiedän, et jos proteiinit jää liian vähiin niin ottaa rasvaa lihaksista..
En ole mkn aloittelija näissä hommissa. :D
 
Viimeksi muokattu:


mua ällöttää nää jo. on joitain päiviä menny ihan perseelleen ja paino noussu +2g :kieh:

mullei mee alas kanakeitto enää, hajuki jo tökkii. kasviskeitto viel jotenkuten, mut ei sekään helpolla mee. moccapirtelö menee hyvin, mut en pysty pelkkää sitäkä vetään. bläh.
No eihä tää mkn ihme oo, jossaki vaihees stoppi tulee.. Mie en itse tosiaan pystynykkää pussi kuuril olemaan, tarvitsen normi ruokaa. :/ Syö sieki normisti, mut pienempi annos / vähemmän herkkuja. :)
 


mua ällöttää nää jo. on joitain päiviä menny ihan perseelleen ja paino noussu +2g :kieh:

mullei mee alas kanakeitto enää, hajuki jo tökkii. kasviskeitto viel jotenkuten, mut ei sekään helpolla mee. moccapirtelö menee hyvin, mut en pysty pelkkää sitäkä vetään. bläh.
en minäkään syö pusseja joka päivä.

esim. tänään söin puolikkaan patukan, join latten, söin kalkkunaleikettä päiväkahvin yhteydessä ja illalla tein salaatin. pitkin päivää nautin light-limua (vaikka yritän päästä siitä eroon) ja vettä. ei ole nälkä. ei ole mielihaluja.

juhannukseen asti näin ja sit breikki. mun on vaan pakko saada itseni kuriin syömisten suhteen :headwall:
 
Hei!

Vieläkö tämä ketju on aktiivinen, eli voisin saada nutrailu -kaveria? Tarkotus olis nutrailla 3-4 viikkoa sen mukaan mikä on fiilis (ja tilin saldo :D). Pyrin täysnutraukseen, mutta saatan ottaa kerran päivässä JOS tarve vaatii niin kurkkua ja tomaattia ja max. 100g esim. katkarapuja. Yritän olla ilman, mutta jos heikottaa liikaa niin syön mielummin tuon kuin pussillisen leipää.

Viimeksi kun kävin puntarilla n. 2 viikkoa sitten paino oli n. 88 kiloa ja pituutta on 164 cm. Eka ja tärkein tavoite on päästä alle 80 kilon ja se mulla on tavoitteena tämän nutrauksen kanssa. Pyrin käymään mahdollisimman vähän puntarilla sillä mulla päivän kulku määräytyy hyvin voimakkaasti sen mukaan onko paino noussut vai laskenut. Joten en halua pilata päivääni jokaisella 100g heilauksella joita väistämättä tulee. Mulle riittää se tieto että täysnutrauksella (ja vaikka sen "salaatti" annoksen söisinkin) vajetta tulee sen verran reilusti että mun kokoinen ihminen nyt kyllä ihan väistämättä laihtuu jos vain sitkeästi jatkaa.

Mulla vatsa reagoi todella voimakkaasti kaikkiin viljoihin (lähete vatsalaukun tähystykseen on vetämässä) ja olenkin elänyt jo hetken ilman niitä. Voi olla että paino on jo tippunut tuosta viimeksi mitatusta, mutta sitä mukavampi on käydä puntarilla kun seuraavan kerran sen päätän tehdä. ;)

Toivottavasti joku innostuisi lähtemään kaveriksi tähän rutistukeen niin menisi vertaistuen voimalla helpommin tämä alku.
 

Yhteistyössä