Onko teistä aiheellinen/asiallinen palaute kaupalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
asiakaspalvelija (mutta ei kaupassa)
Palautekanava oli kyllä ihan väärä. Kassa ei ole millään lailla asiasta vastuusta ja luultavasti hän ei edes toimita annettua palautetta eteenpäin. Paljolti siksi, että sitä tahoa, kelle palaute oikeasti kuuluisi, ei kiinnosta.
 
Rintsessa
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
:D Noh mä olen tyytyväinen siihen et kaupoissa nykypäivänä edes on minkäänlaista ilmaistarjoilua ja pidän kyllä vähän nolona jos siitä käy narisemaan :whistle:
Ihana nikki tähän ketjuun. :)

Itse en juo kahvia, mutta eipä kyllä ole koskaan käynyt pienessä mielessäkään käydä sanomassa että PITÄSI saada raparperi-lillukkamehua "niille aikuisille jotka eivät kahvia juo". En juo kahvia, joten kävelen reippahasti ohi sen KAHVItarjoilun. Problem solved.
 
Nauraa kippurassa
Toki saat antaa uusia ideoita. Pyydä samalla laktoositon ja maidoton pullavaihtoehto, gluteiiniton keksi, tee meille muille, sokeriton mehu diabeetikoille, jne..

 
Siis jos kaupassa on vaikka jokin graavilohimaistiainen, niin ei kai kukaan silloinkaan urputa että nyt kyllä maistuis kinkku paremmin? Ja jos on mereneläville allerginen niin silloin ollaan hiljaa ilman. Kyllä hävettäisi olla ap.
 
Noona
No joo.. minustakin on hieman noloa valittaa ilmaistarjoiluista, kun pitäisi olla iloinen että niitä ylipäänsä saa! Voithan toki laittaa vaikka kaupan palauteboksiin ehdotuksesi, kassahenkilöstö ei välttämättä välitä toivettasi eteenpäin.
 

Yhteistyössä