Onko teistä aiheellinen/asiallinen palaute kaupalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Toistuvasti olen tuossa paikallisessa k-supermarketissa törmännyt sellaiseen kahvitarjoiluun, jossa on vain keksiä/kahvia ja pullaa. Eli ei mehua lapsille. Missään muualla en ole törmännyt tarjoiluihin, joissa olisi vain kahvia.

Tänään taas lapset näki kaukaa, että on tarjoilu. Heidän mielestään sellainen on hienoa, kun kaupassa saa jotain maistiaisia tai mehua ja piparia. Mutta ei... tämäkin tarjoilu oli taas oikeastaan vain aikuisille.

Kassalla sitten sanoin, että minusta pitäisi tarjota myös mehua lapsille sekä niille aikuisille, jotka ei kahvia juo.

Mutta olenko vain turhannussuttaja? Vai ärsyttäisikö teitäkin tälläinen?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja allu:
eihän niiden pakko ole sitä mehua tarjota mutta olisi se oikeudenmukaisempaa lapsia kohtaan ja niitä ketkä ei juo kahvia.
No ei ole pakko tietenkään. En minä mistään pakosta puhunutkaan. Vaan siitä, että mikä on fiksua ja varmasti myös kauaskantoisempaa asiakastyytyväisyyden kannalta. En ole tosiaan tälläiseen pelkkään kahvin tarjoamiseen törmännyt ikinä missään muussa kaupassa.
 
ei juma
Kaikkeen teki jaksatte suivaantua. Voi kai sitä ottaa ilman mehuakin sen keksin tai jonkun maistiaisen mikä nyt on tarjolla. Ja jos ei ota kahvia niin on ottamatta.
Kaikesta sitä pitää valittaa.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Pitäiskö munkin laittaa palautetta että söisin kyllä mieluummin kermakakkua, koska piparit on vähän kuivia.
ja voishan sitä vaatia ensiksi kunnon ruoan koska nälkäkin voi olla,,kermakakku sitten jälkiruoaksi.
 
vieras
Oikeastaan ei. Kauppa olisi täynnä mehulla ja mössöllä tuhrittuja tavaroita ja lattiat tahmeana. Osa vanhemmista eivät osaa kuitenkaan valvoa lapsiaan ja huolehtia siisteydestä. Jos ei juo kahvia, ei ole pakko juoda mitään. Jatkossa kai vaaditaan seuraavaksi teetä, ja sitten luomuteetä jne. Ymmärrän pointtisi, mutta raja se on kerjätessäkin.
 
Ammattilainen
No hukkaan meni se palaute jos jollekin kassatytölle sen sanoit. Tuskin viittii edes kertoa eteenpäin. Eni nappaa niillä palkoilla. Mä yritin kerran kertoa yhdelle kassatytölle eräästä epäkohdasta, niin antoi selvin sanakääntein ymmärtää että asia ei hälle kuulu.
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Pitäiskö munkin laittaa palautetta että söisin kyllä mieluummin kermakakkua, koska piparit on vähän kuivia.
:D :D :D

Täällä on meidän pankissa ja katsastuskonttorilla ainainen kahvitarjoilu, eli on pumpputermarissa kahvia ja kupissa keksejä, pitäisi varmaan valittaa kun ei ole meidän 4 veelle mehua.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Pitäiskö munkin laittaa palautetta että söisin kyllä mieluummin kermakakkua, koska piparit on vähän kuivia.
ja voishan sitä vaatia ensiksi kunnon ruoan koska nälkäkin voi olla,,kermakakku sitten jälkiruoaksi.
Niinpä! Monelle voi tulla huono olo jos ei syö ensin suolaista alle. Ehkä joku kinkkuaurajuustopaistos olisi alkuun ihan hyvä.
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toistuvasti olen tuossa paikallisessa k-supermarketissa törmännyt sellaiseen kahvitarjoiluun, jossa on vain keksiä/kahvia ja pullaa. Eli ei mehua lapsille. Missään muualla en ole törmännyt tarjoiluihin, joissa olisi vain kahvia.

Tänään taas lapset näki kaukaa, että on tarjoilu. Heidän mielestään sellainen on hienoa, kun kaupassa saa jotain maistiaisia tai mehua ja piparia. Mutta ei... tämäkin tarjoilu oli taas oikeastaan vain aikuisille.

Kassalla sitten sanoin, että minusta pitäisi tarjota myös mehua lapsille sekä niille aikuisille, jotka ei kahvia juo.

Mutta olenko vain turhannussuttaja? Vai ärsyttäisikö teitäkin tälläinen?
onpas taas epäasiallisia vastauksia sulle tullut!!
Siis ihan hyvähän on antaa palautetta, yleensä kaupat tykkää siitä. Mehua vois ihan hyvin olla, paljon on sellaisia aikuisiakin jotka eivät juo kahvia. Ei se silti tarkoita että kaikkea mahdollista pitäisi olla jos on vaihtoehtoina kahvi ja mehu (tai edes vesi sitten)
Varsinkin kun asiasta sanoo ihan nätisti, enemmän ehdottaen kun valittaen niin mitäpäs haittaa siitä olisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No hukkaan meni se palaute jos jollekin kassatytölle sen sanoit. Tuskin viittii edes kertoa eteenpäin. Eni nappaa niillä palkoilla. Mä yritin kerran kertoa yhdelle kassatytölle eräästä epäkohdasta, niin antoi selvin sanakääntein ymmärtää että asia ei hälle kuulu.
Jaa. Tämä likka otti ja kirjoitti itse palautteeni paperille ja kun asioin kaupan yhteydessä olevassa postissa niin tuli vielä näyttämään minulle mitä hän laittoi siihen paperille ja kysyi, että onko se hyvä. :)
 
cc
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No hukkaan meni se palaute jos jollekin kassatytölle sen sanoit. Tuskin viittii edes kertoa eteenpäin. Eni nappaa niillä palkoilla. Mä yritin kerran kertoa yhdelle kassatytölle eräästä epäkohdasta, niin antoi selvin sanakääntein ymmärtää että asia ei hälle kuulu.
Mä ostin kerran vuohenjuuston ja laitoin sen ruokaan huomasin vasta sitten että päiväys oli menny muutama päivä aikasemmin. Toki vetästiin se ruoka napaan kun kalliit ne oli muutkin aineet. Ajattelin sit kuitenkin ilmottaa asiasta kaupassa ja sanoin sille jannulle kuka notku siinä juustotiskillä että noi juustot on vanhoja. Se lampsi sinne korille ja sano ei, ei täälä ole enää kun yks josta päiväys on menny ja lampsi pois. Pirkka palkat Pirkka palvelu,,,
 
Apua
Anna mun kaikki kestää... Ilmankos yritykset on vähän nihkeitä järkkäämään mitään tollasia tarjoiluja kun niistä tulee vaan helvetillinen sotku kun ihmiset jättää kahvikuppejaan pitkin hyllyjä, ja kaupan päälle joku käy sanomassa että mehua pitäis kyllä olla kanssa ja onkos hei gluteeniton vaihtoehto kekseille ja mites kun minä noudatan Atkinsia?

Meitin Prismassa on usein lastenpäiviä jossa on limpparia/mehua, taidanpa ensi kerralla mennä ulvomaan miksei täällä lastenpäivillä ole kahvitarjoilua, aikuiset tulee ja näkee että on tarjoilua ja sitten se onkin vaan lapsille?

EHDOTTAA saa mutta enpä kehtaisi tuohon sävyyn tehdä edes sitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Anna mun kaikki kestää... Ilmankos yritykset on vähän nihkeitä järkkäämään mitään tollasia tarjoiluja kun niistä tulee vaan helvetillinen sotku kun ihmiset jättää kahvikuppejaan pitkin hyllyjä, ja kaupan päälle joku käy sanomassa että mehua pitäis kyllä olla kanssa ja onkos hei gluteeniton vaihtoehto kekseille ja mites kun minä noudatan Atkinsia?

Meitin Prismassa on usein lastenpäiviä jossa on limpparia/mehua, taidanpa ensi kerralla mennä ulvomaan miksei täällä lastenpäivillä ole kahvitarjoilua, aikuiset tulee ja näkee että on tarjoilua ja sitten se onkin vaan lapsille?

EHDOTTAA saa mutta enpä kehtaisi tuohon sävyyn tehdä edes sitä.
Siis mihin sävyyn? Olitko sinä kenties todistamassa kun annoin palautteen?
 
Apua
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Anna mun kaikki kestää... Ilmankos yritykset on vähän nihkeitä järkkäämään mitään tollasia tarjoiluja kun niistä tulee vaan helvetillinen sotku kun ihmiset jättää kahvikuppejaan pitkin hyllyjä, ja kaupan päälle joku käy sanomassa että mehua pitäis kyllä olla kanssa ja onkos hei gluteeniton vaihtoehto kekseille ja mites kun minä noudatan Atkinsia?

Meitin Prismassa on usein lastenpäiviä jossa on limpparia/mehua, taidanpa ensi kerralla mennä ulvomaan miksei täällä lastenpäivillä ole kahvitarjoilua, aikuiset tulee ja näkee että on tarjoilua ja sitten se onkin vaan lapsille?

EHDOTTAA saa mutta enpä kehtaisi tuohon sävyyn tehdä edes sitä.
Siis mihin sävyyn? Olitko sinä kenties todistamassa kun annoin palautteen?
Jos et antanut samaan sävyyn kun ensimmäisessä viestissäsi kuvailet, miksi mahdollisesti pyydät mielipidettä onko asiallinen palaute?
 

Yhteistyössä