Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Pikan"
Kyllä se vaan niin on, että on lapsenkin paras, että häntä hoitaa joku jota se lapsi ja sen tarpeiden tyydyttäminen kiinnostaa, jos omaa äitiä ei. Vaikka sitten maksettu hoitaja. Eleensä kuitenkin rahasta tätä työtä tekevät pitää lapsista ja välittää heisän tarpeistaan.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Solja";25822902]Vai etsisikö työntekijöitä miehelle?[/QUOTE]

joo juuri näin tuon tänne halpa työvoima 0,50cent tunti+ ilmainen tex mex kerran kuukaudessa;)
 
kasvanut
Pakko vielä kysyä, savanna, etkö oikeasti näe mitään yhtäläisyyksiä sinun ja minun elämissä? Enkä välttämätyä tarkoita niitä ulkoisia yhtäläisyyksiä, vaan arvomaailmaa ja käytöstä.
 
"vieras"
:O Eilinen ketju lukittu ja poistettu. Samaa jauhetaan jo uudessa ketjussa ja sivuja saatu aikaa 12. Jep! Ja vauhtihan eikun kiihtyy kun vielä Rierutarallaa jossain vaiheessa saapuu paikalle. Sekopäitä kaikki. Eipä sitten muuta....
 
Venakko Milanna
Pakko vielä kysyä, savanna, etkö oikeasti näe mitään yhtäläisyyksiä sinun ja minun elämissä? Enkä välttämätyä tarkoita niitä ulkoisia yhtäläisyyksiä, vaan arvomaailmaa ja käytöstä.
en näe, koska ei mulla ole sun ajatusmaailma, meillä elämää on vaan erilainen:). Mä en ittelle pahaa oloa hae, vaan hyvä olo ja parempaa elämää aina, siks teen asiat mistä nautin
 
kasvanut
en näe, koska ei mulla ole sun ajatusmaailma, meillä elämää on vaan erilainen:). Mä en ittelle pahaa oloa hae, vaan hyvä olo ja parempaa elämää aina, siks teen asiat mistä nautin
ok, aika mielenkiintoista. Ja tavallaan myös hyvin surullista. Mutta jos sä itse koet itsesi onnelliseksi niin sehän on tärkeintä. Toivottavasti myös läheisesi ovat onnellisia.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";25823053]Tällainen käsityksen myös minä olen saanut. Toisinaan mietin, onko lainkaan olemassa tosielämässä vai onko virtuaalimaailmaa varten luotu. Sääliksi käy.[/QUOTE]

Niin kävisi minunkin, jos jaksaisin välittää.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
Heräs vaan kysymys että miks oletetaan että se on aina se mies joka hakee hauskuuden muualta? Eikös ne lapset oo ihan samalla tavalla sen miehen ja hoitovastuu puoliksi hänen?

En mä usko että mun mies hyppisi riemusta jos ilmoittaisin jättäväni hänet lasten kanssa kuudeks viikoks kotiin hupimatkan takia tai hyppäisin viikolla baarissa ja nukkuisin puoleen päivään tai hoidattaisin jatkuvasti lapsiani muilla kun omat menot on ne maailman tärkeimmät. Jos mies ottais samalla tavalla sitä omaa aikaa niin eihän me oltais koskaan yhtä aikaa kotona. Saati lasten kanssa.

Mutta meillä nyt onkin tälläistä peruselämää palkkatöineen ja asuntolainoineen,miten mummeliisa sitä kutsuikaan..masentavaksi? Joten me masennutaan rauhassa tänne keskiluokkaiseen omakotitaloomme ja tapetaan toisemme tylsyyteen kun omat vauvatkin on hoidettava ihan_itse.
 

Yhteistyössä