onkohan tärkeysjärjestys hieman väärä...

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Mistä moinen närkkimistarve ja sävy?
Jaa-a. Jos vaikka sitten parit seuraavat kerrat olisi pidempään isän kanssa? Tuon ikäiselle lapselle voi kyllä minusta jo hyvin selittää asioita.
Mua suututtaa, kun tässäkin vaan pohditaan aikuisten etuja ja lapsi jää varjoon, häntä ei muisteta eikä kukaan huutele hänen oikeuksiensa perään.

Mutta sinulle kirjoittamassani viestissä ei ollut närkkimistarvetta enkä sitä sellaiseksi kirjoittanut vaan mielestäni tuo oli hyvä huomio (lyhyt aika kyseessä ) ja pyysin ehdotusta, kuinka lapselle saataisiin enempi aikaa isän kanssa. Parit seuraavat kerrat pidempään on hyvä ehdotus (äläkä taas ota tätä ilkeilynä mitä se ei ole). Mielestäni myös vaihtoehdoksi kävisi joku arki-ilta isän kanssa tai väliin jäävinä viikonloppuina päivä isän kanssa voisi olla lapselle mieluinen.

OK, ymmärsin sitten väärin. Tämän lauseen sävy vaan kuulosti vähän ikävältä minun korviini "Lisäisitkös vielä ehdotuksen kuinka lapsi saisi joustavuudestaan takaisin jotain?" -erityisesti se lisäisitköS
Mutta nettiviestintä on tällaista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
OK, ymmärsin sitten väärin. Tämän lauseen sävy vaan kuulosti vähän ikävältä minun korviini "Lisäisitkös vielä ehdotuksen kuinka lapsi saisi joustavuudestaan takaisin jotain?" -erityisesti se lisäisitköS
Mutta nettiviestintä on tällaista.
Pahoittelen sävyäni, se ei ollut tarkoitus. Noh, ainakin saimme ap:lle muutaman vinkin lisää kerättyä, mitä ehdottaa lapsen isälle, jotta lapsi ei tuosta kärsisi.
 

Yhteistyössä