Onks muovailuvahaa, jonka sais irti pöydän pinnasta ilman jumalatonta rappaamista?

Tyttö tykkää muovailla kauheesti ja muovaileekin päivittäin. Ei onnistu alustabletit tai tarjottimet, unohtaa heti ja kohta taas muovailee pöydän päällä. Ja mä en voi sietää niitä muovipöytäliinoja.

Onks joku sellanen muovailuvaha mikä ei niin juuttus tohon pöydän pintaan? Meil on ihan jotai tytön lahjaks saamia halpisvahoja ja ne kyllä tarttuu niin kiinni pöytään että hermot menee ku niitä puhdistelee. Ja jättävät pöydän ihan tahmaseks.

Muistan vaan ku itte olin lapsi ni meil oli jotain sellasta jännää muovailuvahaa joka ei tarttunu yhtään mihkään.
 
no oisko se mahdotonta asettaa johonki pöydälle siksi aikaa sellanen reilu vahakangaspala kun tyttö muovailee?

Mulla on maalaus/muovailu/askartelu-alustaksi hommattu iso pala nalle puh- vahakangasta. Kun askartelut on ohi ni taittelen sen vaan samaan paikkaan kuin ne muutki askarteluvälineet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
no oisko se mahdotonta asettaa johonki pöydälle siksi aikaa sellanen reilu vahakangaspala kun tyttö muovailee?

Mulla on maalaus/muovailu/askartelu-alustaksi hommattu iso pala nalle puh- vahakangasta. Kun askartelut on ohi ni taittelen sen vaan samaan paikkaan kuin ne muutki askarteluvälineet.
Mä luovutin tuon tavan jo joku aika sitten ku totesin että tyttö käy muovailemassa jatkuvalla syötöllä. Joten ne on pöydän sivussa muovikulhossa ja tyttö käy aina välillä muovaileen. Ja on niin syventyny hommiinsa ettei se muista pysyä alustalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
no oisko se mahdotonta asettaa johonki pöydälle siksi aikaa sellanen reilu vahakangaspala kun tyttö muovailee?

Mulla on maalaus/muovailu/askartelu-alustaksi hommattu iso pala nalle puh- vahakangasta. Kun askartelut on ohi ni taittelen sen vaan samaan paikkaan kuin ne muutki askarteluvälineet.
Mä luovutin tuon tavan jo joku aika sitten ku totesin että tyttö käy muovailemassa jatkuvalla syötöllä. Joten ne on pöydän sivussa muovikulhossa ja tyttö käy aina välillä muovaileen. Ja on niin syventyny hommiinsa ettei se muista pysyä alustalla..
niin justiinsa. Mä pakkaan ne aina ulottumattomiin sillon kun niitä ei käytetä :D
 
Jaahas, täytyy sit kävästä Anttilasta ostaan tuota Play Doh -muovailuvahaa. Tuo muovailu ku on kuitenki niin hyvää ja kehittävää hommaa että hyvä vaan jos siitä tyttö on innostunut.

Mutta onhan niitä tahroja sitten lattiallakin ku murusia tippuu ja sit niitä saa sieltä kontata ja hangata. Ärsyttävää hommaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
no oisko se mahdotonta asettaa johonki pöydälle siksi aikaa sellanen reilu vahakangaspala kun tyttö muovailee?

Mulla on maalaus/muovailu/askartelu-alustaksi hommattu iso pala nalle puh- vahakangasta. Kun askartelut on ohi ni taittelen sen vaan samaan paikkaan kuin ne muutki askarteluvälineet.
Mä luovutin tuon tavan jo joku aika sitten ku totesin että tyttö käy muovailemassa jatkuvalla syötöllä. Joten ne on pöydän sivussa muovikulhossa ja tyttö käy aina välillä muovaileen. Ja on niin syventyny hommiinsa ettei se muista pysyä alustalla..
niin justiinsa. Mä pakkaan ne aina ulottumattomiin sillon kun niitä ei käytetä :D
Mäkin yritin mutta tyttölle tuli kamala kriisi ja melkeestä hermoromahdus! Joten jätin ne sit tuohon pöydälle, eihän nuo paljoo tilaa vie :) Tyttö kuiteski kerää ne laatikkoon ku ei muovaile.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Jaahas, täytyy sit kävästä Anttilasta ostaan tuota Play Doh -muovailuvahaa. Tuo muovailu ku on kuitenki niin hyvää ja kehittävää hommaa että hyvä vaan jos siitä tyttö on innostunut.

Mutta onhan niitä tahroja sitten lattiallakin ku murusia tippuu ja sit niitä saa sieltä kontata ja hangata. Ärsyttävää hommaa :D
Ei tarvi hangata vaan lakaista tai imuroida. Se ei jää kiinni vaan tosiaan kovettuu irtonaiseksi.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Jaahas, täytyy sit kävästä Anttilasta ostaan tuota Play Doh -muovailuvahaa. Tuo muovailu ku on kuitenki niin hyvää ja kehittävää hommaa että hyvä vaan jos siitä tyttö on innostunut.

Mutta onhan niitä tahroja sitten lattiallakin ku murusia tippuu ja sit niitä saa sieltä kontata ja hangata. Ärsyttävää hommaa :D
Poika sai sitä joululahjaksi, olin taas epäilevällä kannalla että onko nyt muka niin paljon parempaa kun ne halpikset :snotty: On, se ei tartu mihinkään ja ne värit ei sekotu keskenään vaan ne saa irti toisistaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Jaahas, täytyy sit kävästä Anttilasta ostaan tuota Play Doh -muovailuvahaa. Tuo muovailu ku on kuitenki niin hyvää ja kehittävää hommaa että hyvä vaan jos siitä tyttö on innostunut.

Mutta onhan niitä tahroja sitten lattiallakin ku murusia tippuu ja sit niitä saa sieltä kontata ja hangata. Ärsyttävää hommaa :D
Poika sai sitä joululahjaksi, olin taas epäilevällä kannalla että onko nyt muka niin paljon parempaa kun ne halpikset :snotty: On, se ei tartu mihinkään ja ne värit ei sekotu keskenään vaan ne saa irti toisistaan =)
No toi värien sekoittuminen on kans ankeeta. Meillä ku on enää vaan sellasta likasenruskeeta muovailuvahaa.. :D

Joten heti ekana päivänä ku kaupat on taas auki ni tytön kans Anttilaan :D
 
Nuo muotit pitäs vaan viittiä jotenki puhdistaa. Ku on kauhee määrä kaikenlaisia muovailumuotteja mutta neki on ihan sen sitkeen muovailuvahan peitossa.. Pitää varmaan yrittää kuumassa vedessä niitä liottaa tai jotai..
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No toi värien sekoittuminen on kans ankeeta. Meillä ku on enää vaan sellasta likasenruskeeta muovailuvahaa.. :D

Joten heti ekana päivänä ku kaupat on taas auki ni tytön kans Anttilaan :D
En tiiä mitä ne maksaa mutta osta ihmeellä jos ei miljoonia mene kuitenkaan :D Tuo poika teki tänään monta raidallista käärmettä ja nätisti nyppäs ne raidat erilleen joka värin omaan purkkiinsa kun lopetti. Noissa halvoissa se raita on ja pysyy siinä mihin se on laitettu :D Sit se on sellanen mössö tosiaan kohta se koko muovailuvaha..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
En tiiä mitä ne maksaa mutta osta ihmeellä jos ei miljoonia mene kuitenkaan :D Tuo poika teki tänään monta raidallista käärmettä ja nätisti nyppäs ne raidat erilleen joka värin omaan purkkiinsa kun lopetti. Noissa halvoissa se raita on ja pysyy siinä mihin se on laitettu :D Sit se on sellanen mössö tosiaan kohta se koko muovailuvaha..
Joo kyllä se on ostettava. On niin mieluista hommaa kuitenki tytölle. Anttilassa kerran katoinki sellasta pakettia missä oli 5 tai 6 purkkia sitä muovailuvahaa, eihän se ny niin kallista voi olla.. :D

Mites, jos ton purkin sit jättää auki ni kuivuuks toi muovailuvaha sit kovaksi?
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Joo kyllä se on ostettava. On niin mieluista hommaa kuitenki tytölle. Anttilassa kerran katoinki sellasta pakettia missä oli 5 tai 6 purkkia sitä muovailuvahaa, eihän se ny niin kallista voi olla.. :D

Mites, jos ton purkin sit jättää auki ni kuivuuks toi muovailuvaha sit kovaksi?
Meillä on just sellanen missä on monta purkkia =) Kuivumisesta en tiiä, vasta päivän kokemus noista :D Mutta en usko että ihan äkkiä kuivuu. Ne haisee vaan hassulle :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Meillä on just sellanen missä on monta purkkia =) Kuivumisesta en tiiä, vasta päivän kokemus noista :D Mutta en usko että ihan äkkiä kuivuu. Ne haisee vaan hassulle :xmas:
Onkohan niissä se sama haju mitä oli sillon ku mä olin penska, oli tosi jännä haju.. Tuli muuten heti mieleen ne lapsuuden muovailuvahat ku vähän aikaa sit avasin Directions -suoraväripurkin, ihan samanlainen haju! :D
 
Ny on hommattu uudet muovailuvahat! Ostin yhden paketin (4 purkkia paketissa) perusvärejä ja yhen paketin My Little Pony -värejä joissa on vähän kimallusta seassa.Maksoivat yhteensä 14 euroo.

Enkä kyllä enää muista osta, on nuo niin ehdottomia kyllä! Ja ne tuoksuuki ihan samalle ku mitä ne mitä mulla ittellä oli penskana.. :D Ei tartu pöytään eikä jää mitää tahmaa käsiin jne. Ja tuo muovailuvaha on muuten jotenki ihanan tuntosta kädessä, mä voisin puristella sitä koko illan! :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä