Oon nyt 5 päivää ollut melkein syömättä, koska oon kuulemma läski

  • Viestiketjun aloittaja vierailija.
  • Ensimmäinen viesti
vierailija.
Mies sanoo mua läskiksi ja lihonnut olenkin. Mulla on 20kg ylipainoa raskaudesta. Kaiken huipuksi selvisi, että mies ei halua enää seksiä kanssani lihavuuteni takia. Silmissä sumeni siinä vaiheessa ja räjähdin suoraan sanottuna kiukusta ja loukkaantuneisuudesta. Nyt olen ollut lähestulkoon syömättä 5 päivää. Syön päivässä 1-2 leipää ja teemakipon keittoa ja oon laihtunut 4kg. En helvetti lopeta tätä ennen, kuin oon taas normaalipainoinen, koska minä en alennut tämmöiseen kohteluun. Kokoajan paleltaa ja kiukuttaa samaan aikaan. Tsempatkaa mua jotenkin....
 
vie ras
Onpa kiva että joku joskus ottaa miehen sanat tosissaan ja alkaa hankkiutumaan siitä ylipainosta eroon. Tosin tuo sun tapa ei kyllä ihan terveellisin ole.

Mutta käytä sitä kiukkua nyt hyväksi, antaa hyvää potkua kilojen karistamiseen.

Tsemppiä :)
 
no ensinnäkin
tolla keinolla sä et laihdu!
Normaali terveellinen ruokavalio ja sopivasti liikuntaa!
Nimenomaan sillä syömisellä laihtuu!
Pointti on oikeanlaista ruokaa, liikuntaa ja lepoa.
Aineenvaihdunta lähtee liikkeelle ja paino putoaa ja yleiskunto nousee :)

Ja sitä paitsi voin kertoa että pistin sua paremmaksi:

Ke: Yksi leipä, kaksi kuivakakun palasta, kahvia

To: Pala jäätelöä, kahvia, pieni annos makaroni-jauhelihamössöä

Pe: Yksi pala leipää,kahvia

La- nyt yksi pala leipää, kahvia

Ja en yritä laihduttaa... Ei vain maistu...
 
Mies on törppö. Tuolla tyylillä saat syömishäiriön ja lihot uskomattomiin mittoihin! Ensin diettaat kiduttamalla kehoa minimikaloreilla, väsyt, mässäät ja lihot takaisin korkojen kera. Suutut, laihditat reilusti ja nopeasti, väsyt, mässäät ja lihot taas uusien korkojen kera. Masennus tulee ennemmin tai myöhemin mukaan kuvioon=syöt lisää/luovutat..

Jos haluat laihtua. Tee elämäntapa muutoksia joissa voit pysyä. tee ne pikkuhiljaa. Lisää liikuntaa sopivasti, lisää kasviksia, kevennä rasvanlaatua, maidon laatua, mieti viljojen laatua..ym. Herkut minimiin ja kunnon kotiruokaa pari kertaa päivässä..

Ja puhuppasille miehellesi ettei toiselle sanota noin eikä varsinkaan aleta kiristämään seksillä jos yhtään sinusta ja tunteistasi välittää!
 
aloittaja.
Ja kierre on valmis..

Onko mieskin ällöttävän lihava? Koska ihan oikeasti lihavan ihmisen kanssa sängyssä peuhaaminen on öklöttävää. Läski lyllyy ja tutisee.
Että enpä ihmettele jos miehelle ei seksi maistu..
On miehelläkin mahaa, mut ei se mua ällöö. Pitää pihtaa muista syistä esim. kotityöt tai haluttomuus johtuen kuukuatiskierrosta, väsymys tms. Kyllä mies tulee hoksaa tosta, et laiha nainen onkin pihtari, kun kerta vain laiha kelpaa.
 
vierailija123
Mun mies sanoi mua viime kesänä pullakaksi, samoihin aikoihin tuli esille pettämiskuvio... Laihduin parissa kuukaudessa 13kg ja sen jälkeen pari lisää. Nyt painan enää 52kg ja silti tuntuu välillä pullukalta. Laihduta itsesi vuoksi, jos haluat laihduttaa.
Mutta tiedän tuon tuon raivon ja päättäväisyyden tunteen kyllä. Palellus ja huimaus menee kyllä reilussa viikossa ohi, nopeasti on mahalaukku niin pieni että vähäinenkin ruoka täyttää sen. Terveellistä tuo ei ole, joten älä jatka kauan :) tsemppiä.
 
Typerä mies, mutta sä viellä sairastut tuolla laihdutuksella, huono ja epäterveellinen tapa. :unsure:
Etsi tietoja terveellisemmästä tavasta laihduttaa, jos haluat sitä ja mieluiten ihtes takia ei miehen.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja (Laura)
vierailijaja
Ei ole yhtäoikeaa tapaa laihtua.
Kukin valitsee oman tyylin.

Toiset syö munia ja pekonia toiset vetää rahkaa tolkuttomasti.

Jokainen pudotettu kilo on askel eteenpäin. Tukea tarvitaan ei mollausta ja syyttämisiä.
 
Ei ole yhtäoikeaa tapaa laihtua.
Kukin valitsee oman tyylin.

Toiset syö munia ja pekonia toiset vetää rahkaa tolkuttomasti.

Jokainen pudotettu kilo on askel eteenpäin. Tukea tarvitaan ei mollausta ja syyttämisiä.
Mutta pystytkö syömään lopun ikääsi pelkkää rahkaa? Kun palaat vanhaan ruokailutapaan, lihot takaisin. Et välttämättä heti, mutta ajan kanssa lihot, se on varma.
 
ja seksillä kiristäminen nyt on tosi fiksua.. Eiköhän tuossa käy niin että sen sijaan että mies ymmärtää pointtisi, hän menee vitutuksissaan vieraisiin. Että siitäs saat pihtari.. Eikö vois vaan jutella kunnolla?
 
vierailija bööö
mä oon varmaa ihan luulosairas(realisti) mut kuinka moni mies ei halua seksiä vaimon kanssa- jos ei saa sitä jostain muualta? Tai sii itsellä epäilykset heräis välittömästi jos joku tollainen laimee syy ois. Mut toisaalta meillä ei ole ulkonäöllä ym ollutkaan niin väliä, säännöllinen saanti on miehelle paljon tärkeämpää.
 
Boobabe
Ai et alennu miehen kohteluun? Nyt teet juuri kuten miehesi haluaa. Laihdutat väärällä tavalla. Käy vaikka terkkarissa vastaanotolla kysymässä miten laihdutetaan terveellisesti. Jos et itse tiedä miten.
Ja miehesi on perseestä. Noin ei kohdella puolisoa.
 
Ei ole yhtäoikeaa tapaa laihtua.
Kukin valitsee oman tyylin.

Toiset syö munia ja pekonia toiset vetää rahkaa tolkuttomasti.

Jokainen pudotettu kilo on askel eteenpäin. Tukea tarvitaan ei mollausta ja syyttämisiä.
Toki jokainen valitsee itse miten laihtuu. Mutta ei tuo ole terveelinen ja hyvä tapa. Meinaatko loppuikäsi syödä tuolla lailla? Kilot tulee takaisin kun alat syömään niin kuin ennen tai joudut sairaalaan sitä ennen.

Ja seksillä kiristäminen ei ole koskaan oikein.
 
laihdutta_menneisyydestä
Ihan hyvä kimmoke laihutukselle. 20kg on paljon, mutta lähtee vuodessa helposti pois. Tämän hetkisellä ruokavaliolla ei kyllä pitkälle pääse ja huonolla tuurilla paino tulee exrta kilojen kans takasi. Lisää tuohon vaikka purkki tonnikalaa ja yksi lämmin/kevyehkö ruoka ja pöristele sillä viikko ja vaihdat sitte ruokia, mutta pidät määrän samana. Ei napostelua. Lisäksi kävelet töihin, kauppaan tai harrastuksiin niin johan alkaa kilot kadota.
 

Yhteistyössä