Oon nyt 5 päivää ollut melkein syömättä, koska oon kuulemma läski

  • Viestiketjun aloittaja vierailija.
  • Ensimmäinen viesti
Outoo
Kannatan rakentavaa kritiikkiä puolisoiden välillä olipa kyseessä alkon käyttö tai paino-ongelmat mutta AP tuo miehesi tapa on kaikkea muuta kuin fiksua ja rakentavaa! Idioottimaista, kuten nyt sinunkin syömättä kituuttaminen.

4 kiloa on lähtenyt nyt pois lähinnä nesteitä ja lihaskudosta. Ehkä muutama sata g itse ihraa tuos vaiheessa. Kroppa vain ottaa jatkossa tiukemmin rasvaa talteen tuon jälkeen.. en suosittele jatkamaan. Nyt kesällä olisi hyvä aika kokeilla erilaisia kasviksia, ei ole rahasta kiinni kenelläkään. (jos on niin syytä tarkastella menojaan).
Keventää ruokavaliota ja pudottaa painoa sopivaan tahtiin. Pitää silloin tällöin "mässypvä" (kunhan kalorit silloin eivät ylitä 5000kcal) hyvällä omalla tunnolla, antaa potkua aineenvaihdunnalle. Uida tai edes kävellä päivittäin oman kunnon mukaan aloitellen.

Yleensä suhteessa on muita ongelmia kun vedetään toisen paino mukaan. Seksillä pihtailu kertoo aina ongelmista. Valitettavasti se aika usein pitää paikkansa miesten kohdalla "jos ei kotoa kelpaa, on muualla rako valmiina". Selittäisi myös noin luokattoman puolison arvostelunkin. :/
 

Yhteistyössä