Oonkohan mä nyt synnyttämässä?

Aamu viidestä tullut säännöllisin välialoin supistuksia n. 5-13 min välein. 10 min on ollut ehkä säännöllisin väli.
Kipeitä olivat aamuyöllä nuo supistukset, mutta nyt on ollut jo tosi julmia viimeiset. Nyt on pitänyt ottaa hierontaväline kehiin.
Veristä vuotokin tullut. Mitenkähän nopeesti lähtö tulee...?
 
ouunou
se o varmaan limatulppaa? sellast limasta verensekasta? ite tossa vaiheessa kävin vielä kaupoilla jne:D mut jos uudesti tapahtuis ni menisin sinuna jo...tuli meinaa yhtäkkii kiire ko alko ponnistuttaa
 
[QUOTE="memmu";23286110]Jos tulee veristä vuotoa niin lähtisin sinuna heti![/QUOTE]

ihan vähän pyyhkiessä ja sitten pikkuhousunsuojaan tippa. Luin jostain että jos koko ajan tulee ja maha kipee niin pitäis käydä näytillä. Ehkä se oli liman tapaista, en osaa sanoa. Ekassa synnytyksessä en nähnyt tulppaa niin sinänsä hankala sanoa.
 
"an-nikki"
Kyllä mä sanoisin että synnytys on käynnissä :) Soita vaikka synnärille ja ala valmistua lähtöön. Mielummin menet ajoissa kuin myöhään. "nimim. sairaalan hississä ei ole kiva ponnistaa..." Ei kaikki ole jalattomina kivusta vaikka synnytys olis jo pitkällä.
 
"esikko"
Sinuna vain lähtisin sinne kohta! Ei niistä supistusten väliajoista osaa päätellä paljonko olet jo auki! Onnea matkaan!!

Lisään vielä että itse lähdin kun oli suppareitten väli ollut 7-10min 6h ajan, sairaalassa tutkittiin ja olin jo 6cm auki :)
 
nelikon äiti
Menisin näytille. Riippuu tietty paljon matkasta synnärillekkin. Kolmosta kun tein niin supparit tuli 3-20min välein eivätkä tehneet mitenkään älyttömän kipiää. Kun vedet meni niin lapsi syntyi siitä 40min päästä melkein synnärin aulaan. Kätilö tarras vaan haaroihin ja toinen kisko paareille ja eiku johkin huoneeseen. Lapsi syntyi samalla kun kätilö repi housuja multa :)
 
ktl
verinen vuoto tarkoittaa että kohdunsuu on lähtenyt aukeamaan :) poika hoitoon äkkiä ja sitten kyllä kannattaa lähteä sairaalaan koska uudelleensynnyttäjällä voipi vauva tulla yllättävän nopskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nelikon äiti;23286574:
Menisin näytille. Riippuu tietty paljon matkasta synnärillekkin. Kolmosta kun tein niin supparit tuli 3-20min välein eivätkä tehneet mitenkään älyttömän kipiää. Kun vedet meni niin lapsi syntyi siitä 40min päästä melkein synnärin aulaan. Kätilö tarras vaan haaroihin ja toinen kisko paareille ja eiku johkin huoneeseen. Lapsi syntyi samalla kun kätilö repi housuja multa :)
oho, ei menny ihan sääntökirjan mukaan=)

Mulla ei oo matkaa kuin sellainen 10 min. sairaalaan.
 
Soittelin synnärille ja sanoivat, että pitäis olla minimissään n. 5 minuutin välein supparit pääsääntöisesti ennenkuin kannattaa tulla. Kotona odotellaan sitten vielä...
Noin meille myös sanottiin silloin ja lisäksi että sen supistuksen kestettävä 30 sek.(muistaakseeni )
kotona sit oltiin niin pitkään kun pystyttiin, eli sairaalaan kun päästiin, kesti 2 h kun lapsi syntyi.
Onnea matkaan :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23286667]Otsikkoon vastaus: jos olet raskaana niin luultavasti olet jossain vaiheessa synnyttämässäkin. Voi vittu, miten typerä voi ihminen olla. En toivo sinulle hyvää.[/QUOTE]

Et voi olla noin typerä.
 

Yhteistyössä