Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
siinä käy helposti niin, että "uusi ketju paheksujille, prinsessoille ja kaikille niille jotka ei jaksa pomppia ketjusta toiseen.":n ketjussa pyörivä pieni piiri tulee leikkimään "uusi ketju paheksujille, prinsessoille ja kaikille niille jotka ei jaksa pomppia ketjusta toiseen." ketjua toiseen ketjuun.

Huomasin ilmiön eilen.
 
Lunatic
Muakin tympii se tyhmä prinsessa ja paheksunisketju. Ei sitä kykene ees lukee ja tossa se vaan kelluu, jonninjoutavaa lässytystä ja nuoleskelua. Hr. :/
Minusta ne lässytykset voisi jättää siihen yhteen ketjuun.
Menee maku, kun sama jengi tulee tunkemaan sitä paheksumista ja hihhih pusi pusi tissiä nykyään vähän joka paikkaan. Taitaa se ketju olla niin hiljentynyt, että nyt ne hihhulit jättävät pesänsä ja terrorisoivat jo naapurustoakin.
 
Kepsis
Ihan sama vaikka tekisin alotuksen amisviiksistä.
Kohta on pointtini taas todistettu.
Pointti jonka arvo oli mikä?

Jos asiassa olisi joku ihan oikea kunnon pointti voisi ymmärtää mitä haet, mutta tämähän on vain yksi "sisäpiiri blaablaa" ketju muiden joukossa.

Kysehän on tasan siitä että ne jotka kokee että se ketju on sellainen mukava paikka käydä morjestamassa tuttuja nimimerkkejä, käy useammin muutenkin palstalla kuin ehkä moni muu. Epämääräisesti ilmaistu mutta varmaan ymmärsit mitä tarkoitan.

Joka taasen tarkoittaa että kun näkee tutun nimimerkin jossain kommentoimassa, kynnys liittyä keskusteluun on paljon alempi, kuin jos et näe, aihe ei edes aina ole välttämättä sellainen että se olisi niin kiinnostava, mutta on kiinnostunut näkemään mitä ko. henkilö on kirjoittanut.

Keskustelupalsta. Normaalia käytöstä. En näe oikein mitään negatiivistä tässä, mutta se onkin vain minun näkemys. Ilmeisesti joillakin on kauhean ahdistavaa se että näkee joidenkin ihmisten ilmestyvän samoihin ketjuihin ja vielä juttelevan toisilleen niiden sisällä.

Juu, en minä oikeasti oleta että sinua kiinnostaa minun teksti, olkoon tämä enemmän muille tarkoitettu sitten.
 
Professional Griefer
Kepsis, en usko että aloittajan tai muiden tämän ilmiön huomanneita haittaa se, että sen ketjun vakkarit osallistuu myös isoon osaan muista keskusteluista, vaan se miten lähes jokaisen niiden ketjujen aihe lähes poikkeuksetta hautautuu sen "paheksujille ja prinsessoille blaablaa" -ketjun inside ihkutuksen alle.

Olen pistänyt merkille saman viimeaikoina.
 
IhanaValo
Kukas sen on kieltänyt.
No tuntuu ainakin siltä, jos pitää ennen vstaamista alkaa tarkkailemaan ettei vaan johonkin ketjuun vastaile samat jotka on jo toiseen ketjuun kirjoittaneet.

Ja tuosta "ihkuttamisesta", mie ainakin *tykkään* muidenkin vastauksista (kuin vain tuohon pahamaiseiseen ketjuun osallistujien) jos ne on samalla aaltopituudella omien mielipiteideni kans. En kato kuka viestin on kirjoittanut vaan viestin sisällön.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lunatic
Pointti jonka arvo oli mikä?

Jos asiassa olisi joku ihan oikea kunnon pointti voisi ymmärtää mitä haet, mutta tämähän on vain yksi "sisäpiiri blaablaa" ketju muiden joukossa.

Kysehän on tasan siitä että ne jotka kokee että se ketju on sellainen mukava paikka käydä morjestamassa tuttuja nimimerkkejä, käy useammin muutenkin palstalla kuin ehkä moni muu. Epämääräisesti ilmaistu mutta varmaan ymmärsit mitä tarkoitan.

Joka taasen tarkoittaa että kun näkee tutun nimimerkin jossain kommentoimassa, kynnys liittyä keskusteluun on paljon alempi, kuin jos et näe, aihe ei edes aina ole välttämättä sellainen että se olisi niin kiinnostava, mutta on kiinnostunut näkemään mitä ko. henkilö on kirjoittanut.

Keskustelupalsta. Normaalia käytöstä. En näe oikein mitään negatiivistä tässä, mutta se onkin vain minun näkemys. Ilmeisesti joillakin on kauhean ahdistavaa se että näkee joidenkin ihmisten ilmestyvän samoihin ketjuihin ja vielä juttelevan toisilleen niiden sisällä.

Juu, en minä oikeasti oleta että sinua kiinnostaa minun teksti, olkoon tämä enemmän muille tarkoitettu sitten.
Keskustelu menee usein plörinäksi, kun se jonninjoutava nuoleskelu ja morjestelu tuodaan sinne missä sitä ei kaivattaisi. Esim joku tekee alotuksen Gröönlantilaisista päiväkodeista, niin kohta ketjussa jo lenteleekin prinsessat, tissit ja muut tursakset, ketjun aihe on vesitetty ja poispyyhitty, ennen kuin päästiin edes asiaan.
Kun teillä nyt on se oma leikkiketjunne, niin varmasti kykenette nämä asiat hoitamaan siellä.
Luulisi että sinäkin suht älyllisenä ihmisenä ymmärrät, mitä ajan takaa.


Ei tämä silti niin vakavaa ole. Mutta pointillani on arvo.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Kepsis
Kepsis, en usko että aloittajan tai muiden tämän ilmiön huomanneita haittaa se, että sen ketjun vakkarit osallistuu myös isoon osaan muista keskusteluista, vaan se miten lähes jokaisen niiden ketjujen aihe lähes poikkeuksetta hautautuu sen "paheksujille ja prinsessoille blaablaa" -ketjun inside ihkutuksen alle.

Olen pistänyt merkille saman viimeaikoina.
Ei se ole sen enempää inside hehkutusta kuin kaverin huomioiminen lämpimästi, missä vaan.

Toki ymmärrän että jotkut haluaa ihmisten olevan tylyjä toisilleen ja tuntemattomia.

Paljon helpompaa suomalaiselle käsitellä negatiivisiä asioita kuin sitä että jotkut hassuttelee toisilleen muiden nenän edessä, oli se liibalaabaa tai ei.

Hankalaa tämä eläminen kun pitää suvaita muita ihmisiä, eritoten hankalaa kun joutuu katsomaan ihmisten sulassa sovussa pöhköilyä.

Tappelisivat edes, perkele.
 
Lunatic
Kepsis, en usko että aloittajan tai muiden tämän ilmiön huomanneita haittaa se, että sen ketjun vakkarit osallistuu myös isoon osaan muista keskusteluista, vaan se miten lähes jokaisen niiden ketjujen aihe lähes poikkeuksetta hautautuu sen "paheksujille ja prinsessoille blaablaa" -ketjun inside ihkutuksen alle.

Olen pistänyt merkille saman viimeaikoina.
Juuri näin. Tätä juuri tarkotan.
 

Yhteistyössä