Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27614054:
olen koittanu estää siinä ketjussa kaikenmaailman turhan lässytyksen. kukaan ei välitä estelystä ja kuitenki kehtaavat vinkua että kiellän kaiken kivan ja hauskan. ihmeen monta sivua silti on kirjoteltu.
:attn:
Voin todistaa! :LOL:





Hei Luna, tää on keskustelupalsta, erilaisine ihmisineen, mitäpä sitä sen kummemmin kenenkään tarttee alkaa perustelemaan:rolleyes:
 
Kepsis
Keskustelu menee usein plörinäksi, kun se jonninjoutava nuoleskelu ja morjestelu tuodaan sinne missä sitä ei kaivattaisi. Esim joku tekee alotuksen Gröönlantilaisista päiväkodeista, niin kohta ketjussa jo lenteleekin prinsessat, tissit ja muut tursakset, ketjun aihe on vesitetty ja poispyyhitty, ennen kuin päästiin edes asiaan.
Kun teillä nyt on se oma leikkiketjunne, niin varmasti kykenette nämä asiat hoitamaan siellä.
Luulisi että sinäkin suht älyllisenä ihmisenä ymmärrät, mitä ajan takaa.


Ei tämä silti niin vakavaa ole. Mutta pointillani on arvo.
En ole kyllä huomannut yhtäkään oikeasti tärkeää ketjua mikä olisi "mennyt plörinäksi" moisesta.

Ei maailmaa täällä puhumalla muuteta muutenkaan :D

Niin, saa kyllä laittaa esimerkkejä jos löytyy joku tuikitärkeä ketju mikä meni rikki kun muutama ihminen ällötteli siellä. Olen valmis pyytämään omasta puolestani anteeksi, mikä ei tietenkään riitä, koska nyt pitää saada kiukutella :D
 
Lunatic
No tuntuu ainakin siltä, jos pitää ennen vstaamista alkaa tarkkailemaan ettei vaan johonkin ketjuun vastaile samat jotka on jo toiseen ketjuun kirjoittaneet.

Ja tuosta "ihkuttamisesta", mie ainakin *tykkään* muidenkin vastauksista (kuin vain tuohon pahamaiseiseen ketjuun osallistujien) jos ne on samalla aaltopituudella omien mielipiteideni kans. En kato kuka viestin on kirjoittanut vaan viestin sisällön.

No en ihan tota tarkottanut.. Esitätköhän nyt tyhmää, vai oletko oikeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Professional Griefer
No tuntuu ainakin siltä, jos pitää ennen vstaamista alkaa tarkkailemaan ettei vaan johonkin ketjuun vastaile samat jotka on jo toiseen ketjuun kirjoittaneet.

Ja tuosta "ihkuttamisesta", mie ainakin *tykkään* muidenkin vastauksista (kuin vain tuohon pahamaiseiseen ketjuun osallistujien) jos ne on samalla aaltopituudella omien mielipiteideni kans. En kato kuka viestin on kirjoittanut vaan viestin sisällön.
Niin kun kyse ei ole siitä, etteikö siihen inside-keskusteluun osallistuvat saisi osallistua koko köörillä vaikka karvaketjuihin, vaan siitä että keskustelun aihe viistää alkuperäisestä sen pienen porukan lässytykseksi, joka ei enää liity oikeaan aiheeeseen mitenkään. Ja parhaimmillaan sen ketjun kolme viimeistä sivua on sitten sen pikkupiirin "uuh, paheksun, ojenna herkkuahteriasi tänne niin läpsin ja tuiskun ja thihihiii" -juttuja, jotka ois hyvin voinu jo ensimmäisen sellaisen viestin jälkeen viedä sinne omaan ketjuunsa. Jos en olis puhelimella, laittaisin mielelläni esimerkkejä..

Siis tämä on se ilmiö minkä minä oon huomannut,
e sitten tiedä tarkoittaako Lunatic tätä samaa, vai ärsyttääkö häntä vain se että ne ihmiset ylipäätään osallistuu.
 
Lunatic
En ole kyllä huomannut yhtäkään oikeasti tärkeää ketjua mikä olisi "mennyt plörinäksi" moisesta.

Ei maailmaa täällä puhumalla muuteta muutenkaan :D

Niin, saa kyllä laittaa esimerkkejä jos löytyy joku tuikitärkeä ketju mikä meni rikki kun muutama ihminen ällötteli siellä. Olen valmis pyytämään omasta puolestani anteeksi, mikä ei tietenkään riitä, koska nyt pitää saada kiukutella :D
No et tietenkään ole huomannut, koska elät siinä "uusi ketju paheksujille, prinsessoille ja kaikille niille jotka ei jaksa pomppia ketjusta toiseen-kuplassa" sisäpuolella.
Sulle koko palsta on nykyään "uusi ketju paheksujille, prinsessoille ja kaikille niille jotka ei jaksa pomppia ketjusta toiseen"mussunmussua.
Tosin jonkinlainen särö tähän hihhulointiin nähtiin viime viikolla, jolloin kupla puhkesi ja Kepsis vietiin saamaan happea kuplan ulkopuolelle.
 
Blue
Niin kun kyse ei ole siitä, etteikö siihen inside-keskusteluun osallistuvat saisi osallistua koko köörillä vaikka karvaketjuihin, vaan siitä että keskustelun aihe viistää alkuperäisestä sen pienen porukan lässytykseksi, joka ei enää liity oikeaan aiheeeseen mitenkään. Ja parhaimmillaan sen ketjun kolme viimeistä sivua on sitten sen pikkupiirin "uuh, paheksun, ojenna herkkuahteriasi tänne niin läpsin ja tuiskun ja thihihiii" -juttuja, jotka ois hyvin voinu jo ensimmäisen sellaisen viestin jälkeen viedä sinne omaan ketjuunsa. Jos en olis puhelimella, laittaisin mielelläni esimerkkejä..

Siis tämä on se ilmiö minkä minä oon huomannut,
e sitten tiedä tarkoittaako Lunatic tätä samaa, vai ärsyttääkö häntä vain se että ne ihmiset ylipäätään osallistuu.
:LOL:

Ja juu, joudun valitettavasti peesailemaan tätä.
 
Kepsis
Niin kun kyse ei ole siitä, etteikö siihen inside-keskusteluun osallistuvat saisi osallistua koko köörillä vaikka karvaketjuihin, vaan siitä että keskustelun aihe viistää alkuperäisestä sen pienen porukan lässytykseksi, joka ei enää liity oikeaan aiheeeseen mitenkään. Ja parhaimmillaan sen ketjun kolme viimeistä sivua on sitten sen pikkupiirin "uuh, paheksun, ojenna herkkuahteriasi tänne niin läpsin ja tuiskun ja thihihiii" -juttuja, jotka ois hyvin voinu jo ensimmäisen sellaisen viestin jälkeen viedä sinne omaan ketjuunsa. Jos en olis puhelimella, laittaisin mielelläni esimerkkejä..

Siis tämä on se ilmiö minkä minä oon huomannut,
e sitten tiedä tarkoittaako Lunatic tätä samaa, vai ärsyttääkö häntä vain se että ne ihmiset ylipäätään osallistuu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Professional Griefer
En tiedä mikä toi "tuiskun" piti olla, fucking autocorrect..D


Ja kepsis, missä välissä on taas sanottu että halutaan, että kaikki on toisilleen tylyjä ja kylmiä.. vähän nyt välimuotoja vois ajatella.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
Lunatic
[QUOTE="vieras";27614099]oliskohan Lunis tyytyväinen jos me tultais tänne isommalle puolen aina harmaina

sillonhan nuoleskelu tippuis automaagisesti pois[/QUOTE]

Sehän oiskin mainio idea!

Jos itse saisin päättää, koko palsta olis kokonaan harmaa. Sillon jäis juuri tämä perseennuolentapiirileikki leikkimättä, ja keskityttäisiin itse asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Kepsis
En minä muuten mitään läiskyttelyjä tässä puolusta, periaate on lähinnä siitä että mikäs helvetti kukaan on kertomaan sitä että miten kenenkään kuuluu käyttäytyä virtuaalisesti kun ketään ei haukuta tms....
 
Niin kun kyse ei ole siitä, etteikö siihen inside-keskusteluun osallistuvat saisi osallistua koko köörillä vaikka karvaketjuihin, vaan siitä että keskustelun aihe viistää alkuperäisestä sen pienen porukan lässytykseksi, joka ei enää liity oikeaan aiheeeseen mitenkään. Ja parhaimmillaan sen ketjun kolme viimeistä sivua on sitten sen pikkupiirin "uuh, paheksun, ojenna herkkuahteriasi tänne niin läpsin ja tuiskun ja thihihiii" -juttuja, jotka ois hyvin voinu jo ensimmäisen sellaisen viestin jälkeen viedä sinne omaan ketjuunsa. Jos en olis puhelimella, laittaisin mielelläni esimerkkejä..

Siis tämä on se ilmiö minkä minä oon huomannut,
e sitten tiedä tarkoittaako Lunatic tätä samaa, vai ärsyttääkö häntä vain se että ne ihmiset ylipäätään osallistuu.
Olen huomannut myös=)

Ja en, en aio muuttaa ainakaan omalta osaltani palstakäyttäytymistä.
Kärrrrsikää:D
 
Lunatic
Niin kun kyse ei ole siitä, etteikö siihen inside-keskusteluun osallistuvat saisi osallistua koko köörillä vaikka karvaketjuihin, vaan siitä että keskustelun aihe viistää alkuperäisestä sen pienen porukan lässytykseksi, joka ei enää liity oikeaan aiheeeseen mitenkään. Ja parhaimmillaan sen ketjun kolme viimeistä sivua on sitten sen pikkupiirin "uuh, paheksun, ojenna herkkuahteriasi tänne niin läpsin ja tuiskun ja thihihiii" -juttuja, jotka ois hyvin voinu jo ensimmäisen sellaisen viestin jälkeen viedä sinne omaan ketjuunsa. Jos en olis puhelimella, laittaisin mielelläni esimerkkejä..

Siis tämä on se ilmiö minkä minä oon huomannut,
e sitten tiedä tarkoittaako Lunatic tätä samaa, vai ärsyttääkö häntä vain se että ne ihmiset ylipäätään osallistuu.
NO nimenomaan juuri tätä samaa tarkotan.
 
"nuuh"
Tää harmaa on ainakin huomannut em ilmiön. Esim se kuka on feikki-ketju onkin kymmenen sivua "pusi,pusi,läpsy sun tisseille ja oodi kullillesi, syödään popcornia" lässystystä by lispetti ja joku noista "miehistä". Perustakaa siis uusi oma oodi kulleille-ketju. Piste.
 
Blue
En minä muuten mitään läiskyttelyjä tässä puolusta, periaate on lähinnä siitä että mikäs helvetti kukaan on kertomaan sitä että miten kenenkään kuuluu käyttäytyä virtuaalisesti kun ketään ei haukuta tms....
Jos aloitus alkaa "Oletteko huomanneet...", niin siinä silloin harvemmin ketään käsketään tekemään mitään. Että älä kierroksia nosta suotta. Kuten lispetti sanoi niin vaikka tämä on huomattu niin ei teidän silti tarvitse käyttäytymistänne muuttaa.

Mäkin olen yrittänyt lähteä joskus tuohon mukaan mutta pitemmän päälle (paria viestiä pitemmälle) sitä ei kyllä jaksa, ja olenkin auttamattomasti pudonnut piireistä.
 
[QUOTE="nuuh";27614161]Tää harmaa on ainakin huomannut em ilmiön. Esim se kuka on feikki-ketju onkin kymmenen sivua "pusi,pusi,läpsy sun tisseille ja oodi kullillesi, syödään popcornia" lässystystä by lispetti ja joku noista "miehistä". Perustakaa siis uusi oma oodi kulleille-ketju. Piste.[/QUOTE]

:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
[QUOTE="nuuh";27614161]Tää harmaa on ainakin huomannut em ilmiön. Esim se kuka on feikki-ketju onkin kymmenen sivua "pusi,pusi,läpsy sun tisseille ja oodi kullillesi, syödään popcornia" lässystystä by lispetti ja joku noista "miehistä". Perustakaa siis uusi oma oodi kulleille-ketju. Piste.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: Ei saa kritisoida lässytystä tai muuten olet takakireä vanhapiika :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
Lunatic
En minä muuten mitään läiskyttelyjä tässä puolusta, periaate on lähinnä siitä että mikäs helvetti kukaan on kertomaan sitä että miten kenenkään kuuluu käyttäytyä virtuaalisesti kun ketään ei haukuta tms....
Ryhdistäydy hyvä mies. On se oikeesti ärsyttävää, että mielenkiintonenkin aihe voidaan tulla pilaamaan sillä tiedät kyllä millä.

Kai sinäkin haluaisit edes joskus, puhua vielä jostain oikeesti mielenkiintosesta aiheesta, ilman että siihen lentää joku Lispetti "Hihhih, läpsyttelen Kepukka sun karvasia luumuja mun hattaraviuhkalla, eiks o ihanaa, HAHAHAHAHA!" paskalla.

Mieti nyt oikeesti.
 
"nuuh"
[QUOTE="vieras";27614170]:LOL: :LOL: Ei saa kritisoida lässytystä tai muuten olet takakireä vanhapiika :rolleyes:[/QUOTE]

Näin juuri. Mun nuttura onkin jo niin kireellä että ikenetkin kuivuu ja korvat koskettaa toisiaan.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27614150:
mikäs on se itse asia sitten.
jos tuo "tissiperseuuh" on joilleki asiaa niin olkoot.
sepä tässä onkin hieman häiritsevää minulle, itseäni ärsyttäisi myös semmoinen jatkuva läpsytiläpsytiuuh, mutta mitäs se asia sitten oikeasti on? Aika helvetin harva täällä palstalla puhuu ihan oikeasti jotain asiaa mistä saa irti jotain, nää kun on mielipidekysymyksiä pääosin mitä täälä käsitellään ja jokaisella on ihan oma näkemys siitä mikä on hyvä ja mikä ei.

En minä ainakaan täällä käy faktapitoisen websterin sanakirjan vahvistaman korrektin älykkökeskustelujen takia. Sellaista ei ole täälä.

Tarvitseeko sellaista edes?

Toisille autot on tärkeitä asioita, toiset ei jaksa niitä ollenkaan, toisille huomion osoittaminen ristiin rastiin antaa kivaa mieltä blaa blaa blaa...

En jaksa kirjoittaa...
 
[QUOTE="nuuh";27614161]Tää harmaa on ainakin huomannut em ilmiön. Esim se kuka on feikki-ketju onkin kymmenen sivua "pusi,pusi,läpsy sun tisseille ja oodi kullillesi, syödään popcornia" lässystystä by lispetti ja joku noista "miehistä". Perustakaa siis uusi oma oodi kulleille-ketju. Piste.[/QUOTE]


Mainitsiko joku minut,=) kyllä tässä tuntee olonsa jo melkosen tärkiäks:cool:
 

Yhteistyössä