Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Kun sulla Lispetti on noin kova hinku pyrkiä palstamiesten kiiman kohteeks niin tee se ees tyylillä :D Ota mallia vaikka Björnistä, eukolla on tyly tyyli mutta se osaa sentään pysyä asiassa. Voi tietty olla että Björn luovuttaa kiimakuningattaren paikkansa ihan suosiollakin sulle kun ainoo lipilipipusiaah-mies täällä on se kuolemaakin tylsempi Kepsis -.-
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
[QUOTE="vieras";27614999]On se minusta vakavakin asia silloin, kun tarkoituksella ja silkkaa vittumaisuuttaan pilataan jonkun vakavaa aihetta käsittelevä ketju. Juuri esim. joku sairausjuttu tms niin eipä ole kovin kiva, kun kukaan enää viitsi mitään kommentoida noiden nussuttelijoiden takia. Tottahan toki ne nussuttelut aina selitetään huumoriksi sitten... meneekö nämä tyypit sitten hautajaisiinkin kikattelemaan ja nussuttelemaan ja hieroskelemaan : /

Huumorille on aikansa ja paikkansa ja fiksu ihminen kyllä tajuaa, milloin se on.[/QUOTE]

Edelleen ei olla saatu yhtään vakavaa, pilattua, ketjua. Tarkoitan siis näitä, täällä jankattuja, sairausketjuja!

Voisiko joku linkittää sellaisen?
 
Blue
[QUOTE="vieras";27614999]On se minusta vakavakin asia silloin, kun tarkoituksella ja silkkaa vittumaisuuttaan pilataan jonkun vakavaa aihetta käsittelevä ketju. Juuri esim. joku sairausjuttu tms niin eipä ole kovin kiva, kun kukaan enää viitsi mitään kommentoida noiden nussuttelijoiden takia. Tottahan toki ne nussuttelut aina selitetään huumoriksi sitten... meneekö nämä tyypit sitten hautajaisiinkin kikattelemaan ja nussuttelemaan ja hieroskelemaan : /

Huumorille on aikansa ja paikkansa ja fiksu ihminen kyllä tajuaa, milloin se on.[/QUOTE]

En tälläistä ole nähnyt, ja en jaksa mitenkään päin uskoa että esim. tässä ketjussa olevat ihimset (joiden on sanottu näin tekevän) tekisivät sitä vittuillakseen, tai pilatakseen toisten ketjuja tahallaan. Huumoria se on kuten Lispetti sanoikin. Ja minäkin olen siihen joskus syyllistynyt kuten jo aiemmin tunnustin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
aah tissit
Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että kun ketju ylittää 5 sivua, niin siellä on tämä haaremi pusuttelemassa ja ne asiaan liittyvät kommentit pitää kaivella sieltä nusuttelun välistä. Jos se teidän höpöketju ei riitä, niin perustakaa vaikka uusi, mutta älkää jauhako tuota scheissea niissä ketjuissa, joissa on oikeaakin asiaa. Onhan se tietty aivan ihqua, kun joku tykkää, edes tällä palstalla, mutta tuli jo selväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
harmaa sivullinen by camus
[QUOTE="vieras";27614999]On se minusta vakavakin asia silloin, kun tarkoituksella ja silkkaa vittumaisuuttaan pilataan jonkun vakavaa aihetta käsittelevä ketju. Juuri esim. joku sairausjuttu tms niin eipä ole kovin kiva, kun kukaan enää viitsi mitään kommentoida noiden nussuttelijoiden takia. Tottahan toki ne nussuttelut aina selitetään huumoriksi sitten... meneekö nämä tyypit sitten hautajaisiinkin kikattelemaan ja nussuttelemaan ja hieroskelemaan : /

Huumorille on aikansa ja paikkansa ja fiksu ihminen kyllä tajuaa, milloin se on.[/QUOTE]

Ei sen mun mielestä tarvi olla vakavakaan aihe - ja tuo hautajaiskohta menee jo aika överiksi tältä puolelta.

Mun mielestä on ihan yhtä ikävää (kuvainnollisesti) tulla vaikka tutun järjestämille kahvikutsuille ja alkaa siellä hihittää, supista ja tirskua jossain pikku kuppikunnassa. Se on töykeää, ajattelematonta ja toisia huomioimatonta.

Ja ei, täällä keskustelupalstalla asia ei ole ollenkaan samalla tavalla epäkohteliasta - eikä sinällään itsessään vakava - mutta ankeaa ja häiritsevää se voi muiden keskustelijoiden kannalta silti olla.

Ja täysin kritiikin ulottuvissa.

Samalla tavalla rasittavia ne joitain ketjuja silloin tällöin pilaavat ankeat ja toisinaan ilkeät harmaat on. Nekö ei teitä, Lispetti ja Kepsis (kröhöm), koskaan ole häirinneet? Mitä jos tuo sisäpiirinuoleskelu muita aiheita käsittelevissä ketjuissa on muille hieman samasta syystä ärsyttävää? Edelleen mahdoton myöntää/ymmärtää/hyväksyä?
 
Kun sulla Lispetti on noin kova hinku pyrkiä palstamiesten kiiman kohteeks niin tee se ees tyylillä :D Ota mallia vaikka Björnistä, eukolla on tyly tyyli mutta se osaa sentään pysyä asiassa. Voi tietty olla että Björn luovuttaa kiimakuningattaren paikkansa ihan suosiollakin sulle kun ainoo lipilipipusiaah-mies täällä on se kuolemaakin tylsempi Kepsis -.-
Mulla on jo titteli, kiitos silti tarjouksesta:D
 
Lunatic
:attn:
Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että kun ketju ylittää 5 sivua, niin siellä on tämä haaremi pusuttelemassa ja ne asiaan liittyvät kommentit pitää kaivella sieltä nusuttelun välistä. Jos se teidän höpöketju ei riitä, niin perustakaa vaikka uusi, mutta älkää jauhako tuota scheissea niissä ketjuissa, joissa on oikeaakin asiaa. Onhan se tietty aivan ihqua, kun joku tykkää, edes tällä palstalla, mutta tuli jo selväksi.
:attn::attn:
 
Kepsis
Luna, tiedätkö mikä pointti siinä todisteissa on? Asia ei ole mikään mutu-juttu silloin.

Se että jokainen joka inhoaa tai on ärsyyntynyt kohde henkilöön / henkilöihin, tulee 100% varmuudella peesaamaan sun paskan nakkailukisoja, sama se mitä sanot niistä, aina löytyy peesailijoita.

Se että sanot "kepsis veti hellokittyraivarit" on aivan eri asia kun sanot "Kepsis suuttui" Ekaa peesaa jokainen joka tuntee että olen ärsyttävä henkilö ja ne jotka huvittuivat, toista peesaa ne jotka on oikeasti samaa mieltä kanssasi.

Että olet sinä aika kokenut huomion haussa.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27615114:
Jos iso osa tähänkin ketjuun vastanneista on sitä mieltä, että pusnusut tulisi rajoittaa hömppäketjuihin ja että se on häirinnyt muita keskusteluja, niin eikö teidän, Lispetti ja Kepsis ynnä muut, kannattaisi uhrata edes pientä ajatusta sille, että ihan turhaan tässä nyt ei jauheta?
No mitä sillä on väliä mitä kukaan on mieltä loppujen lopuksi? Jos sinulle tulee sanomaan 10 ihmistä palstalla että olet typerä, voisitko olla vain hiljaa, niin teetkö niin?

Ja NÄYTÄ nyt ihmeessä missä minä pusunusutan ketjun pilalle. Sanoin jo tuossa aiemmin että minen sinänsä puhu itse pelkästä lässytyksestä vaan siitä että nyt yritetään vaikuttaa siihen mitä joku "voi sanoa" ja mitä ei. Fuck that shit. Pistäkää ignoreen, vai onko unohtunut mustilta sellainen ominaisuus, ei tarvitse katsoa ollenkaan kenenkään häiritsevän ulosantia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ryhdistäydy hyvä mies. On se oikeesti ärsyttävää, että mielenkiintonenkin aihe voidaan tulla pilaamaan sillä tiedät kyllä millä.

Kai sinäkin haluaisit edes joskus, puhua vielä jostain oikeesti mielenkiintosesta aiheesta, ilman että siihen lentää joku Lispetti "Hihhih, läpsyttelen Kepukka sun karvasia luumuja mun hattaraviuhkalla, eiks o ihanaa, HAHAHAHAHA!" paskalla.

Mieti nyt oikeesti.
:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nää on näitä mielipidejuttuja. Ketään ei tässäkään ketjussa olla todisteiden valossa päästy sättimään, eli syystä.

Osalta jopa tekopyhää, itse harrastavat ihan samaa, voi olla että hieman näkymättömämmässä (kyllä suomen kieli on ihanaa) mittakaavassa, mutta harrastavat kuitenkin:rolleyes:

Mä en ota asioita ihan noin kuolemanvakavasti:D:xmas:

Koitetaan hoitaa nää räyhäketjut ennen joulua pois alta, niin voidaan pusitella ja halitella koko joulukuu=):p
 
No mitä sillä on väliä mitä kukaan on mieltä loppujen lopuksi? Jos sinulle tulee sanomaan 10 ihmistä palstalla että olet typerä, voisitko olla vain hiljaa, niin teetkö niin?

Ja NÄYTÄ nyt ihmeessä missä minä pusunusutan ketjun pilalle. Sanoin jo tuossa aiemmin että minen sinänsä puhu itse pelkästä lässytyksestä vaan siitä että nyt yritetään vaikuttaa siihen mitä joku "voi sanoa" ja mitä ei. Fuck that shit. Pistäkää ignoreen, vai onko unohtunut mustilta sellainen ominaisuus, ei tarvitse katsoa ollenkaan kenenkään häiritsevän ulosantia :D
Tässäpä asia niin hianosti väännetty että jopa minä ymmärsin:D
 

Yhteistyössä