ottaisitko silikonit jos sinulla olisi a-kuppi?

  • Viestiketjun aloittaja silikoniton
  • Ensimmäinen viesti
tavis***
Pieni A-kuppi löytyy täältä. Joskus yläaste ikäisenä ajattelin että aikuisena otan varmasti silikonit, mutta en ole koskaan edes vakavissani harkinnut.
Ne sattuu olemaan juuri mun kroppaan sopivat, pienet ja terhakat, itse tykkään ja tähän mennessä en ole yhteenkään mieheen törmännyt joka ei tykkäis.

En alkaisi itseäni silpomaan vain jotta voisin näyttää joltakulta toiselta.
Nämä on minun pienet tissit, osa minua ja olen niistä ylpeä :)
 
N.O
Luulisin etten ottaisi. En oikein osaa noita tissejä pitää naiseuden mittarina. Mulla on ollut D75 koko aikuisikäni, en ole asiaan koskaan sen enempiä kiinnittänyt huomiota. Nainen on naisellinen rintojen kokoon katsomatta, voi korostaa sitä mikä itsessään on kaunista ja varmasti ihan jokaisessa on jokin kaunis asia.
 
"Vierailija"
No en todellakaan.

En halua mitään muovisia lisäkkeitä itseeni, jotka vaikuttavat rintojen tuntoon, vaativat korjailua/uusimista myöhemmin, enkä haluaisi sellaista itsekkään bimbon leimaa itseeni ja olen kyllä tiedostanut, että yhtä ulkonäköseikkaa muuttamalla ei itsetuntoa paranneta.

Ehkä sitten, jos pitäisi rinnat kokonaan poistaa rintasyövän takia.
 
Peyote
Mulla onkin. En tunne mitään tyytymättömyyttä, enkä missään tapauksessa haluaisi isompia. Tälläset on hyvät ja mielestäni hyvän näköiset.

En kyllä ottaisi vaikka olis tosi kauheatkin. En vaan ole kauneuskirurgiafani.
 
"noo"
En ottais. Mulla on A-kupilliset nyt kun rasvaprosentti huitelee 28 % ja laihduttelen vielä muutamaa kiloa pois. Tiedän että noi rinnat menee vieläkin pienemmäkis kun rasvaa katoaa.
 
"jojo"
Mullakin on implantit. Rintoja ei ollut ikinä. Vaattet ei istunu, enkä ikinä halunnut olla julkisesti esim. uikkareilla tai alasti. Itsetunto oli hyvä, vaikka näytinkin pikkutytöltä, enkä aikuiselta naiselta. Nyt mulla on todella kauniit b- kupin rinnat, jotka näyttävät ja tuntuvat luonnollisilta. 15 vuoden aikana ei oo ollu mitään ongelmaa, enkä oo hetkeäkään katunut päätöstäni, päinvastoin.

Ja se muuten pistää edelleen vihaksi, kun jotkut vi**n isotissit vinkuu, et "ei naiseus oo rinnoista kiinni". Voi helvetti!!! Todellakin on!!!
 
pienitissinen
Muistan kun yksissä polttareissa yksi idiootti läskimahainen tuli kännissä mulle uskoutumaan että "kyllä sulla täytyy olla tosi hyvä itsetunto kun sä voit olla saunassa naisten kanssa vaikka sulla on noin pienet tissit". Kyseessä oli siis morsion toinen ystävätär... Mulla oli silloin joku imetyksenjälkeinen a-kuppi, ja bmi tyyliä 19.

Sanoin sille että varmaan riippuu naisesta mitä kohtaansa sitten häpeää. Ja että itse en tuon sun mahasi kanssa kehtais liikkua yhtään missään julkisesti.

(Se heitti loput kaljansa mun naamalle. Olin fiksumpi ja poistuin paikalta enkä tempaissut.)

No, nykyään on c-kuppi, painoindeksi 24. Ja melkein samanlainen maha kuin sillä dillellä silloin. Aikaakin tuosta jo varmaan parikymmentä vuotta. En ole ottanut silareita.
 
En ottaisi mistään hinnasta, en halua kroppaan mitään sellaista materiaalia, mikä ei ole luonnollista ja riskit on aina olemassa.
 
"äipppä"
No en todellakaan! Olen sanonutkin että jos jonain päivänä menetän niin totaalisesti järkeni, että otan jotkut tekotissit ulkonäkösyistä, niin multa voi samantien ampua ne loputkin aivonrippeet pihalle.

Mulla a-b kuppi, ja nää on just hyvät. Pienet, terhakat, ei oo tiellä eikä paina. Olen muutenkin siro, joten nää sopii mulle hyvin. Ja hyvin on "näilläkin" miehiä saanut, ihan kyllästymiseen saakka. Vaikka siis, eihän niitä miehiä pelkillä tisseillä saada. Jokatapauksessa ois kutakuinkin kamalaa olla joku miesten hinkkihimojen kohde, yök.

Rintasyövän jälkeen rintojen korjailu on täysin eri asia, siinä palautetaan jotain mitä sulla on jo ennestään ollut. Esim nännit. On vähän eri asia haluta itselleen nännittömien kuoppien tilalle kutakuinkin omat entiset rinnat ja nännit, kuin pelkästä turhamaisuudesta haluta a-kupin tilalle d-kupit.
 
lauta
[QUOTE="jojo";29598286]Niin, julkiselta saa rinnat, jos niitä ei todellakaan ole, eli on kehityshäiriö tms.:)[/QUOTE]

Kuka sen päätöksen sitten tekee, että kuka saa ja kuka ei, vaikuttaa aika sattumanvaraiselta... mitä kustannuksia siinä sitten itselle jää?
 

Yhteistyössä